Seksuaalisuus & sukupuoli Pelkästään miehistä tykkäävät vastatkaa D:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Tää on varmaan taas turhaa panikointia kyseenalaistamista yms multa mut silti.

Eli jos koet että tykkäät pelkästään miehistä, et naisista, niin miten sä tunnet sen, ku jotkut sanoo että ne pystyy nähä kyl naisen kauniina, mut siis sanokaa et jos näätte kauniin naisen ni.. teille ei silti tuu sellasta "😍🥰😰" oloa siis sellasta et pää menee pyörälle ja sekoaa tai jotain. Edes lievästi? Vittu mun kaa. Ku oon vaa sillee oonko varmasti bi kun tulee just sellanen samanlainen fiilis ku komeesta jätkästäki, en vaa tiedä onko se yhtä vahva fiilis mutta samantyyppinen kai??????? Koska kun ihmiset sanoo kaikkee esim "oon hetero mut toi muija on hot" ni se sekottaa mun pään et oonks mäki sit hetero, tai sillee you know.

Tää on taas niin turhaa :D oon vaa koko ajan sillee lol en oo bi kuitenkaan tai et en oo tarpeeks bi tai miten vaan.

Tai siis ei kai heterot silleen samal taval kuolaa kuitenkaan samaa sukupuolta? Vai? tää on nyt taas iha sama juttu ku peruskoulussa ku mietin oonko bi kun tykkään tytöistä vai hetero jolla on jotain randomisti ohimeneviä ihastuksia tyttöihin.

Huutista.

Juu tälläkin hetkellä mietin yhtä tyttöä niin okei sitten. Tosi heteroa. En ymmärrä miksen voi jo olla itsevarma tässä identiteetissäni. En tuu varmaan ikinä olee.

Eiköhän tämän pitäs olla ihan selvää mutta niin :)))))) miks se ei sitten ole.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Ja kun luen ton tekstin läpi niin kuulostaa kyllä niin bisseltä että ehkä mun pitäs yrittää olla kyseenalaistamatta. En tiedä miten tho.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Kuinka kukaan voi olla näin lost in this world XDDDDDD nauran.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
paha sanoo :S ja niin siis itte tykkään sukupuolesta riippumatta :D

mie ehkä miettisin jonkun "unelma" tilanteen - eläisin kumppanin kaa unelmakämpässä ja kaikki menis hyvin. pystyisitkö kuvitella tuon tilanteen niin, että se kumppani on nainen?

en oikeesti tiiä, miten auttaa D: ite tajusin olevani bi siinä vaiheessa, kun olin ihastunu sen aikaseen tyttöpuoliseen kaveriin, mutta senkin jälkeen hain pitkään sitä oikeeta termii ja kyseenalaistin paljon. nyt miulla on semmonen tilanne, etten jaksa miettii miun suuntautumista xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
paha sanoo :S ja niin siis itte tykkään sukupuolesta riippumatta :D

mie ehkä miettisin jonkun "unelma" tilanteen - eläisin kumppanin kaa unelmakämpässä ja kaikki menis hyvin. pystyisitkö kuvitella tuon tilanteen niin, että se kumppani on nainen?

en oikeesti tiiä, miten auttaa D: ite tajusin olevani bi siinä vaiheessa, kun olin ihastunu sen aikaseen tyttöpuoliseen kaveriin, mutta senkin jälkeen hain pitkään sitä oikeeta termii ja kyseenalaistin paljon. nyt miulla on semmonen tilanne, etten jaksa miettii miun suuntautumista xD
Hmm. Hankala kysymys. Kun tavallaan vastaus tohon ois varmaan et joo mut toisaalta ei. Tai siis pystyn sinänsä kuvitella että saattaisin olla yhdessä naisen kanssa. Mut sit taas toisaalta jos mietin niiku ihan semmosta et se mun kumppani ois sellanen jota rakastan ihan helvetin paljon, just sellasta elämäni rakkaus tasoo, niin ... Ne on kyl kaikki ollu miehiä, joka ikinen. Siis sellaset kaikista pahimmat. Et tavallaan mul jotenki jos yritän kuvitella jotain tollasta, niin mulla tulee automaattisesti yleensä (ainakin ekana) mieleen mies, mutta siis teoriassa miksei nainenkin. On vaan vaikeempi kuvitella että rakastaisin samalla tavalla. Tai olisin jotenkin yhtä rakastunut. Vaikka sitten taas on ollut kuitenkin naisiaki joista oon tykännyt todella paljon, mut en tiedä tai en jotenkin ymmärrä kun.. niin tai en mä tiedä, mikä nyt sit on paljon ja mikä vähän. En mä yleensä rakastu samalla tavalla hulluna kehenkään naiseen. Paitsi just ehkä pari kertaa on ollu niinkin. Sanoisin et ehkä m ja kiia on ollu naisista sellasia joihin oon rakastunut vähän syvemmin, tosin sitä on kyl vaikea sanoa siltikään. Lieviä ihastuksia taas on ollu aika paljonkin naisiin. Jooh en osaa tähän muuta sanoo että tota noin olipa sekava viesti tämä,,,,, hups
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Hmm. Hankala kysymys. Kun tavallaan vastaus tohon ois varmaan et joo mut toisaalta ei. Tai siis pystyn sinänsä kuvitella että saattaisin olla yhdessä naisen kanssa. Mut sit taas toisaalta jos mietin niiku ihan semmosta et se mun kumppani ois sellanen jota rakastan ihan helvetin paljon, just sellasta elämäni rakkaus tasoo, niin ... Ne on kyl kaikki ollu miehiä, joka ikinen. Siis sellaset kaikista pahimmat. Et tavallaan mul jotenki jos yritän kuvitella jotain tollasta, niin mulla tulee automaattisesti yleensä (ainakin ekana) mieleen mies, mutta siis teoriassa miksei nainenkin. On vaan vaikeempi kuvitella että rakastaisin samalla tavalla. Tai olisin jotenkin yhtä rakastunut. Vaikka sitten taas on ollut kuitenkin naisiaki joista oon tykännyt todella paljon, mut en tiedä tai en jotenkin ymmärrä kun.. niin tai en mä tiedä, mikä nyt sit on paljon ja mikä vähän. En mä yleensä rakastu samalla tavalla hulluna kehenkään naiseen. Paitsi just ehkä pari kertaa on ollu niinkin. Sanoisin et ehkä m ja kiia on ollu naisista sellasia joihin oon rakastunut vähän syvemmin, tosin sitä on kyl vaikea sanoa siltikään. Lieviä ihastuksia taas on ollu aika paljonkin naisiin. Jooh en osaa tähän muuta sanoo että tota noin olipa sekava viesti tämä,,,,, hups
Ja siis no okei jos ajattelen vaikka just m tai kiia niin kyllähän mä oon kuvitellut kaikkee tyyliin että oispa sellanen ja sellanen tulevaisuus sen kans, eli siis oon nimenomaan kuvitellut tuon skenaarion kai jo silleen et se olis naisen kanssa. Joten kai mulla on vastaus siinä sitten. Vaikkei se ehkä tällä hetkellä tunnukaan siltä että naiset ois se juttu mut tää on ehkä tätä vitun kausittaista vaihtelua sitten. Tai en tiedä. Huvittavaa koska vielä tosiaan muutama tunti sit mietin muutamaa tai useampaakin naista iha hulluna ja nyt taas oon silleen "meh nope not really, idc". Se on hauskaa että tää bi-cycle menee ääripäästä toiseen muutamas tunnis wtf.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Mä en edes mieti suuntautumistani, kun (ainakaan mun tilanteessa) kukaan ei tule ehkä koskaan kysymään sitä. Se olisi siis vaan itselleni, mutta en koe tarvitsevani sitä. En halua murehtia sellaista, kun en kuitenkaan ikinä välttämättä pääse siihen hyvään lopputulokseen. Olen pahoillani, en osaa auttaa. D:
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Hmm. Hankala kysymys. Kun tavallaan vastaus tohon ois varmaan et joo mut toisaalta ei. Tai siis pystyn sinänsä kuvitella että saattaisin olla yhdessä naisen kanssa. Mut sit taas toisaalta jos mietin niiku ihan semmosta et se mun kumppani ois sellanen jota rakastan ihan helvetin paljon, just sellasta elämäni rakkaus tasoo, niin ... Ne on kyl kaikki ollu miehiä, joka ikinen. Siis sellaset kaikista pahimmat. Et tavallaan mul jotenki jos yritän kuvitella jotain tollasta, niin mulla tulee automaattisesti yleensä (ainakin ekana) mieleen mies, mutta siis teoriassa miksei nainenkin. On vaan vaikeempi kuvitella että rakastaisin samalla tavalla. Tai olisin jotenkin yhtä rakastunut. Vaikka sitten taas on ollut kuitenkin naisiaki joista oon tykännyt todella paljon, mut en tiedä tai en jotenkin ymmärrä kun.. niin tai en mä tiedä, mikä nyt sit on paljon ja mikä vähän. En mä yleensä rakastu samalla tavalla hulluna kehenkään naiseen. Paitsi just ehkä pari kertaa on ollu niinkin. Sanoisin et ehkä m ja kiia on ollu naisista sellasia joihin oon rakastunut vähän syvemmin, tosin sitä on kyl vaikea sanoa siltikään. Lieviä ihastuksia taas on ollu aika paljonkin naisiin. Jooh en osaa tähän muuta sanoo että tota noin olipa sekava viesti tämä,,,,, hups
Biseksuaalisuus ei tarkota että eri sukupuolista pitäis olla kiinnostunu yhtä paljon tai samalla tavalla, seksuaalisuus ei oo mustavalkosta vaan kaikilla on omat mieltymykset ja preferenssit.
Mulla on myös just tuo että vaikka oon ennen seurustellu vaan naisten kanssa en välttämättä haluais naista loppuelämän kumppaniksi. Ei se tee musta tai kenestäkään muusta millään tapaa "huonoa" tai vähemmän biseksuaalia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Mä en edes mieti suuntautumistani, kun (ainakaan mun tilanteessa) kukaan ei tule ehkä koskaan kysymään sitä. Se olisi siis vaan itselleni, mutta en koe tarvitsevani sitä. En halua murehtia sellaista, kun en kuitenkaan ikinä välttämättä pääse siihen hyvään lopputulokseen. Olen pahoillani, en osaa auttaa. D:
Ei se mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Biseksuaalisuus ei tarkota että eri sukupuolista pitäis olla kiinnostunu yhtä paljon tai samalla tavalla, seksuaalisuus ei oo mustavalkosta vaan kaikilla on omat mieltymykset ja preferenssit.
Mulla on myös just tuo että vaikka oon ennen seurustellu vaan naisten kanssa en välttämättä haluais naista loppuelämän kumppaniksi. Ei se tee musta tai kenestäkään muusta millään tapaa "huonoa" tai vähemmän biseksuaalia.
Tiedän kaiken ton. Tavallaan osa must vaan haluu määritellä sen suuntautumisen heteroks siks että se tuntuu mukavammalta koska miehet on se juttu, mut osa must toisaalta taas kokee et oisin kuitenkin bi mut sit taas toisaalta en mut toisaalta joo mut toisaalta en. En vaan halua olla bi, siinä ei oo mitään järkeä xD en pidä mahdottomana ettenkö vois olla naisen kanssa mut ku mä vaan.... En pysty ottaa sitä silti samal taval tosissani. Jotenki. Tuntuu että en pysty saamaan mielenrauhaa jos väitän olevani bi, mutta en tiedä pystynkö saamaan sillonkaan mielenrauhaa jos väitän olevani hetero. Lol. Juu tää on tyhmää. Mul on vaa joku krooninen kyseenalaistamissyndrooma tosiaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Juu en näköjään saa mielenrauhaa :D en halua olla hetero enkä bi enkä mikään ehkä meen vaa sit sillä unlabeled mutta juuuuhhhhhh niinhän viimekskin yritin mut eipä sitä kauaa kestäny kunnes taas aloin ahistuu. Ehkä nyt yritän vaan olla fine tän kaa. Mut luulen et pakko-oireet saa mut ajattelee näit asioita, ja ehkä muutenkin itsetunto-ongelmat.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Tiedän kaiken ton. Tavallaan osa must vaan haluu määritellä sen suuntautumisen heteroks siks että se tuntuu mukavammalta koska miehet on se juttu, mut osa must toisaalta taas kokee et oisin kuitenkin bi mut sit taas toisaalta en mut toisaalta joo mut toisaalta en. En vaan halua olla bi, siinä ei oo mitään järkeä xD en pidä mahdottomana ettenkö vois olla naisen kanssa mut ku mä vaan.... En pysty ottaa sitä silti samal taval tosissani. Jotenki. Tuntuu että en pysty saamaan mielenrauhaa jos väitän olevani bi, mutta en tiedä pystynkö saamaan sillonkaan mielenrauhaa jos väitän olevani hetero. Lol. Juu tää on tyhmää. Mul on vaa joku krooninen kyseenalaistamissyndrooma tosiaan.
Mulla on kans ollu aina semmonen että naisen kanssa seurustelu tuntuu vähemmän vakavalta tai että sitä ei jotenki laskettais, heterosuhteet on sit taas aina liian heteroa ja yhh. Tein täydellisen kompromissin ja kumppani on transmaskuliininen muunsukupuolinen :'DD
Helpoimmalla varmaan pääsee jos ei aseta tarkkaa termiä ollenkaan ja noista asioista voi keskustella ihan ammattilaisenki kans jos tahtoo.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
En vain koe mitään vetovoimaa niitä naisia kohtaan. En haluaisi halailla tai pussailla tai mitään enkä voi edes kuvitella tekeväni sitä heidän kanssa. Mutta uusiin katson kuitenkin että vau kun kaunis, tai vitsi mikä kroppa. En kuolaus mielessä vaan ehkä enemmän että näyttäisimpä yhtä hyvältä, tai kantaisimpa itseni yhtä itsevarma. Tai muuten vaan miellyttää silmää kuten esim kauniit linnut ja luonto.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
En vain koe mitään vetovoimaa niitä naisia kohtaan. En haluaisi halailla tai pussailla tai mitään enkä voi edes kuvitella tekeväni sitä heidän kanssa. Mutta uusiin katson kuitenkin että vau kun kaunis, tai vitsi mikä kroppa. En kuolaus mielessä vaan ehkä enemmän että näyttäisimpä yhtä hyvältä, tai kantaisimpa itseni yhtä itsevarma. Tai muuten vaan miellyttää silmää kuten esim kauniit linnut ja luonto.
Hmm aivan D: ehkä mun ei tarvi sit kyseenalaistaa ku luulen että ite todellakin katon naisia nimenomaan kuolausmielessä. Toki siinä on paljon vaihtelua, välil en huomaa naisia ollenkaan vaa tyylii pelkästään miehii lol.
 

Dalai_Mama

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
65
Reaktioarvo
115
en nyt ole sitä kohderyhmää jolle kysymys kohdistuu mutta samaistun fiiliksiisi erittäin paljon :/ välillä koen olevani bi ja tunnen halua olla naistenkin kanssa, mut sit seuraavana päivänä tuleekin sellanen ”ei en mä pystyiskään!!”-fiilis. En oo koskaan oikeen ihastunut kehenkään oikeassa elämässä tapaamaani naiseen, vaan kaikki ollut miehiä, ja kaikki julkkisihastuksetkin jotka ollut naispuolisia on aiheuttanut ristiriitaisia tunteita että oonko oikeesti ihastunut vai onko se vaan sellasta vau kun upea-tyyppistä ihailua. En ajattele et mun pitäis mahtua mihinkään tiettyyn bi tai heteromuottiin mutta koen silti ahdistusta asiasta kun en ymmärrä itseäni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
en nyt ole sitä kohderyhmää jolle kysymys kohdistuu mutta samaistun fiiliksiisi erittäin paljon :/ välillä koen olevani bi ja tunnen halua olla naistenkin kanssa, mut sit seuraavana päivänä tuleekin sellanen ”ei en mä pystyiskään!!”-fiilis. En oo koskaan oikeen ihastunut kehenkään oikeassa elämässä tapaamaani naiseen, vaan kaikki ollut miehiä, ja kaikki julkkisihastuksetkin jotka ollut naispuolisia on aiheuttanut ristiriitaisia tunteita että oonko oikeesti ihastunut vai onko se vaan sellasta vau kun upea-tyyppistä ihailua. En ajattele et mun pitäis mahtua mihinkään tiettyyn bi tai heteromuottiin mutta koen silti ahdistusta asiasta kun en ymmärrä itseäni
Juu siis mä kans oon nyt ainakin tänää kokenu asian niin et en haluu eikä mul oo tarvetta mahtua mihinkään muottiin mut ymmärrän sen et ei ymmärrä itteään, koska en mäkään tavallaan. Tai se on outoo että rakastun miehiin sellasella vitun intensiteetillä että heikompaa hirvittää ja sit naisiin rakastun sillee 50 % siitä ehkä :D niiku iha oikeesti. Ykskään nainen ei oo ollu sellanen super super super super paha rakastumine kun sit taas moni mies on ollu vähän liikaakin. Vai en tiiä onko sit kuitenki ollu mut en jotenkin tajuu sitä xD mutta en viitti ahistuu siit liikaa. Tai no siis yritän ainakin. Mut siis ehkä mä vaa oon sellane et en koskaan rakastu naiseen silleen samalla vakavasti, mut en kyl ymmärrä mitä järkee on sit tykätä niistä ollenkaan jos se ei oo samaa tasoo 😂😂 siis tää on vaa jotenki huvittavaa
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Eli jos koet että tykkäät pelkästään miehistä, et naisista, niin miten sä tunnet sen, ku jotkut sanoo että ne pystyy nähä kyl naisen kauniina, mut siis sanokaa et jos näätte kauniin naisen ni.. teille ei silti tuu sellasta "😍🥰😰" oloa siis sellasta et pää menee pyörälle ja sekoaa tai jotain. Edes lievästi?
Eipä oikein.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
En vain koe mitään vetovoimaa niitä naisia kohtaan. En haluaisi halailla tai pussailla tai mitään enkä voi edes kuvitella tekeväni sitä heidän kanssa. Mutta uusiin katson kuitenkin että vau kun kaunis, tai vitsi mikä kroppa. En kuolaus mielessä vaan ehkä enemmän että näyttäisimpä yhtä hyvältä, tai kantaisimpa itseni yhtä itsevarma. Tai muuten vaan miellyttää silmää kuten esim kauniit linnut ja luonto.
Nuo kauniit linnut on hyvä vertailukohta :D ei vaan kiinnosta samalla tavalla kuin miehet :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
No siis voin olla sillee "Oi ku toi on tosi kaunis" mut en kuitenkaan oo silleen kuten esim jonku hyvännäkösen pojan kohalla et apuva mää pyörryn toi on ihana
Aa okei no mul tulee se "apuva mää pyörryn" :D sukupuolesta riippumatta joten kai sitä bissejä ollaan. Lol esim kuolaan emppuu edelleenkin sillee et jos vaik ottaisin jotai yhteiskuvaa sen kaa ni oisin iha sulaa vahaa 🤧 kai se pitäs pikkuhiljaa lopettaa kyseenalaistaminen tai jotain..
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Mä siis oon niin hetero ku vaan voi olla :D mutta silti ajattelen et joku voi olla kaunis, siis sillä tavalla et oispa itekki noin kaunis mut ei muuten mitään sen ihmeellisempää ajatusta tai reaktiota herätä

Miehistä sit taas saatan pitkän aikaa ajatella et ääääh vitsi se on niin ihana ja komee jostain näyttelijästä siis :D omasta poikaystävästä sekoon ihan totaalisesti 😂 siis että se on niin kuuma ja haluttava ja kaikkee tollasta :D sit taas ihan jostai perus randomeista oon ajatellut et onpa hyvännäköinen ja saattanu ajatella sitä vähän enemmänkin jos on kiinnostus herännyt sitä kohtaan
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Aa okei no mul tulee se "apuva mää pyörryn" :D sukupuolesta riippumatta joten kai sitä bissejä ollaan. Lol esim kuolaan emppuu edelleenkin sillee et jos vaik ottaisin jotai yhteiskuvaa sen kaa ni oisin iha sulaa vahaa 🤧 kai se pitäs pikkuhiljaa lopettaa kyseenalaistaminen tai jotain..
Ei se haittaa vaikka kyseenalastaa, se on ihan normaalia
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Toki. Jokseenkin vaan uuvuttavaa kun oon periaatteessa ihastunu pikkulapsena ekaa kertaa tyttöön (ja myös poikaan tuli ihastuttuu sillon) niin vieläkö tätä pitää kyseenalastaa 23-vuotiaana xD
Voihan se tuntua vähän hassulta joo :') Mut ihmiset muuttuu koko ajan, ei sitä aina välttämättä voi tietää minkälaine ite on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Voihan se tuntua vähän hassulta joo :') Mut ihmiset muuttuu koko ajan, ei sitä aina välttämättä voi tietää minkälaine ite on
Kyllä Mutta mun on edelleen vaikea uskoa seksuaalisen suuntautumisen random muuttumiseen. Uskon sen olevan synnynnäistä tai jos ei synnynnäistä niin ihan todella nuorena muovautuva asia. Jotenki mä en vaan pysty uskomaan siihen että se olis oikeasti muuttuvaa. Voi olla jotain syitä miks se on piilossa tiettyinä kausina tai jotain mutta en vaan usko että se oikeasti muuttuis. Tai en tiedä, vaikea sanoa :D vaikka ei kai sillä väliä ole muuttuuko vai ei, itse vaan en omalla kohdallani osaa ajatella että se olis mahdollista mitenkään.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Kyllä Mutta mun on edelleen vaikea uskoa seksuaalisen suuntautumisen random muuttumiseen. Uskon sen olevan synnynnäistä tai jos ei synnynnäistä niin ihan todella nuorena muovautuva asia. Jotenki mä en vaan pysty uskomaan siihen että se olis oikeasti muuttuvaa. Voi olla jotain syitä miks se on piilossa tiettyinä kausina tai jotain mutta en vaan usko että se oikeasti muuttuis. Tai en tiedä, vaikea sanoa :D vaikka ei kai sillä väliä ole muuttuuko vai ei, itse vaan en omalla kohdallani osaa ajatella että se olis mahdollista mitenkään.
Hmmm en oikein osaa auttaa D:
Mutta siis kyl se aikanaan löytyy ja niinku muista et seksuaalisuus ei kuitenkaan määritä sun olemusta kokonaan et se on vaan pieni osa sitä
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Tää on varmaan taas turhaa panikointia kyseenalaistamista yms multa mut silti.

Eli jos koet että tykkäät pelkästään miehistä, et naisista, niin miten sä tunnet sen, ku jotkut sanoo että ne pystyy nähä kyl naisen kauniina, mut siis sanokaa et jos näätte kauniin naisen ni.. teille ei silti tuu sellasta "😍🥰😰" oloa siis sellasta et pää menee pyörälle ja sekoaa tai jotain. Edes lievästi? Vittu mun kaa. Ku oon vaa sillee oonko varmasti bi kun tulee just sellanen samanlainen fiilis ku komeesta jätkästäki, en vaa tiedä onko se yhtä vahva fiilis mutta samantyyppinen kai??????? Koska kun ihmiset sanoo kaikkee esim "oon hetero mut toi muija on hot" ni se sekottaa mun pään et oonks mäki sit hetero, tai sillee you know.

Tää on taas niin turhaa :D oon vaa koko ajan sillee lol en oo bi kuitenkaan tai et en oo tarpeeks bi tai miten vaan.

Tai siis ei kai heterot silleen samal taval kuolaa kuitenkaan samaa sukupuolta? Vai? tää on nyt taas iha sama juttu ku peruskoulussa ku mietin oonko bi kun tykkään tytöistä vai hetero jolla on jotain randomisti ohimeneviä ihastuksia tyttöihin.

Huutista.

Juu tälläkin hetkellä mietin yhtä tyttöä niin okei sitten. Tosi heteroa. En ymmärrä miksen voi jo olla itsevarma tässä identiteetissäni. En tuu varmaan ikinä olee.

Eiköhän tämän pitäs olla ihan selvää mutta niin :)))))) miks se ei sitten ole.
Itse aloin ekan kerran epäilemään seksuaalisuuttani viime talvena ku tuntui että mulla on tunteita yhtä tyttöä kohtaa ja se tyyppi pyöri mielessä koko ajan. Joskus keväällä rohkaistuin sit kertomaan äidille siitä että oon ehkä ihastunu yhteen tyttöön ja sen mielestä se oli ihan okei. Ite en osaa vaan kuvitella itteeni biseksuaaliksi tai muuksi kuin heteroksi joten tää asia vaivaa mun päätä sillon tällön. Joskus törmään kaupungilla johonkin aivan tajuttoman kauniiseen tyttöön ja en voi olla tuijottamatta sitä xd mä oon kuitenki enemmän miespuolisiin päin mutta tunnistan itsessäni kuitenkin sen että voisin kuitenkin ihastua tyttöönkin ja olenkin saattanut. Tää on mulle aika vaikee ja uusi asia enkä oikeen osaa puhua luontevasti vaikka seksuaalinen suuntautuminen ja biseksuaalisuus ja tällane ei oo ollu mulle koskaan tabu tai mitään. En tiiä osasinko kertoo hirveen järkevästi mut ajattelin tuoda omia kokemuksia esille jos edes vähän auttaisi:D
 
Ylös Pohja