Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Pelkästään miehistä tykkäävät vastatkaa D:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="aitosuomalainen" data-source="post: 53833" data-attributes="member: 323"><p>Itse aloin ekan kerran epäilemään seksuaalisuuttani viime talvena ku tuntui että mulla on tunteita yhtä tyttöä kohtaa ja se tyyppi pyöri mielessä koko ajan. Joskus keväällä rohkaistuin sit kertomaan äidille siitä että oon ehkä ihastunu yhteen tyttöön ja sen mielestä se oli ihan okei. Ite en osaa vaan kuvitella itteeni biseksuaaliksi tai muuksi kuin heteroksi joten tää asia vaivaa mun päätä sillon tällön. Joskus törmään kaupungilla johonkin aivan tajuttoman kauniiseen tyttöön ja en voi olla tuijottamatta sitä xd mä oon kuitenki enemmän miespuolisiin päin mutta tunnistan itsessäni kuitenkin sen että voisin kuitenkin ihastua tyttöönkin ja olenkin saattanut. Tää on mulle aika vaikee ja uusi asia enkä oikeen osaa puhua luontevasti vaikka seksuaalinen suuntautuminen ja biseksuaalisuus ja tällane ei oo ollu mulle koskaan tabu tai mitään. En tiiä osasinko kertoo hirveen järkevästi mut ajattelin tuoda omia kokemuksia esille jos edes vähän auttaisi:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aitosuomalainen, post: 53833, member: 323"] Itse aloin ekan kerran epäilemään seksuaalisuuttani viime talvena ku tuntui että mulla on tunteita yhtä tyttöä kohtaa ja se tyyppi pyöri mielessä koko ajan. Joskus keväällä rohkaistuin sit kertomaan äidille siitä että oon ehkä ihastunu yhteen tyttöön ja sen mielestä se oli ihan okei. Ite en osaa vaan kuvitella itteeni biseksuaaliksi tai muuksi kuin heteroksi joten tää asia vaivaa mun päätä sillon tällön. Joskus törmään kaupungilla johonkin aivan tajuttoman kauniiseen tyttöön ja en voi olla tuijottamatta sitä xd mä oon kuitenki enemmän miespuolisiin päin mutta tunnistan itsessäni kuitenkin sen että voisin kuitenkin ihastua tyttöönkin ja olenkin saattanut. Tää on mulle aika vaikee ja uusi asia enkä oikeen osaa puhua luontevasti vaikka seksuaalinen suuntautuminen ja biseksuaalisuus ja tällane ei oo ollu mulle koskaan tabu tai mitään. En tiiä osasinko kertoo hirveen järkevästi mut ajattelin tuoda omia kokemuksia esille jos edes vähän auttaisi:D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Pelkästään miehistä tykkäävät vastatkaa D:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja