Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Pelottavat kokemukset:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="snowflake" data-source="post: 31630" data-attributes="member: 188"><p>Murtovaras/tiedustelija kokemukset. (näitä yrityksiä on jostain syystä käynyt meille monesti ja eri tilanteissa) kerran kun olin yksin kotona, piti olla kokopäivä kun vanhemmat oli reissussa eikä sisko ollut kotona. </p><p>Oli viikonloppu aamu ja heräsin siihen kun ovisummeria soitetaan monta kertaa, meni 5 minuuttia niin kyseinen henkilö oli jo meidän oven takana koputtelemassa ja soitti ovikelloa. Kun uskaltauduin mennä katsomaan, näin siellä mustiin pukeutuneen naisen joka peitteli kasvoja pitkillä hiuksilla ja nojasi seinään. Kun en avannut ovea, se alkoi kaivamaan pitkulaisesta ja ohuesta pahvisesta paketista jotain metallista esiin. Tässä vaiheessa olin aivan paniikissa ja soitin kaikille perheenjäsenille ja pyysin että äiti tulisi hakemaan kotiin, hätäkeskukseen soitin myös monesti. Hän alkoi sitten katselemaan meidän lukkoa ja yritti tiirikoida, kunnes koira alkoi haukkua lujaa ja se henkilö sitten ilmeisesti säikähti ja lopetti hommat. Jäi kuitenkin kurkkimaan meidän naapurien lukkoja käytävälle ja lopulta lähti nopeasti pois. Sitten äiti tulikin jo hakemaan mua, ettei tarvitsisi olla iltaan asti yksin. D: </p><p></p><p>Meni tasan 3kk kun koko perhe oli nukkumassa ja isä havahtui ihme kolinaan ja siihen että oven lukkoa räplätään. Ovella oli 3 miestä murtopuuhissa. Isä huusi lujaa että "PERKELE" niin murtomiehet lähti lujaa pois. :D En tiedä miksi ei soittanut vaan hätäkeskukseen mutta oli yö ja unenpöpperössä kaikki.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowflake, post: 31630, member: 188"] Murtovaras/tiedustelija kokemukset. (näitä yrityksiä on jostain syystä käynyt meille monesti ja eri tilanteissa) kerran kun olin yksin kotona, piti olla kokopäivä kun vanhemmat oli reissussa eikä sisko ollut kotona. Oli viikonloppu aamu ja heräsin siihen kun ovisummeria soitetaan monta kertaa, meni 5 minuuttia niin kyseinen henkilö oli jo meidän oven takana koputtelemassa ja soitti ovikelloa. Kun uskaltauduin mennä katsomaan, näin siellä mustiin pukeutuneen naisen joka peitteli kasvoja pitkillä hiuksilla ja nojasi seinään. Kun en avannut ovea, se alkoi kaivamaan pitkulaisesta ja ohuesta pahvisesta paketista jotain metallista esiin. Tässä vaiheessa olin aivan paniikissa ja soitin kaikille perheenjäsenille ja pyysin että äiti tulisi hakemaan kotiin, hätäkeskukseen soitin myös monesti. Hän alkoi sitten katselemaan meidän lukkoa ja yritti tiirikoida, kunnes koira alkoi haukkua lujaa ja se henkilö sitten ilmeisesti säikähti ja lopetti hommat. Jäi kuitenkin kurkkimaan meidän naapurien lukkoja käytävälle ja lopulta lähti nopeasti pois. Sitten äiti tulikin jo hakemaan mua, ettei tarvitsisi olla iltaan asti yksin. D: Meni tasan 3kk kun koko perhe oli nukkumassa ja isä havahtui ihme kolinaan ja siihen että oven lukkoa räplätään. Ovella oli 3 miestä murtopuuhissa. Isä huusi lujaa että "PERKELE" niin murtomiehet lähti lujaa pois. :D En tiedä miksi ei soittanut vaan hätäkeskukseen mutta oli yö ja unenpöpperössä kaikki. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Pelottavat kokemukset:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja