Syvälliset Pelottavat kokemukset:

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Seuratuksi tuleminen, kun auto ajoi perässäni pyörätiellä kun olin kävelemässä kotiin pimeällä. Sain onneksi juostua aika äkkiä kotiin, kun en ollut kaukana, mutta traumat jäi ja vieläkin kylmää ajatella mitä kaikkea olisi voinut käydä, jos se olisi ollut syrjäisempi tie ilman mitään minne juosta
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Niitä on paljon, mutta yksi pelottavimpia oli kun meinasin mennä liiskaksi pillastuneen hevoslauman jalkoihin. Oli hyvin pienestä kiinni, ettei mitään käynyt, koska jäin saarroksiin paikkaan, josta ei ollut mitään reittiä karkuun.

Parasta tilanteessa oli se, että jäin aivan yhden hevosen takamuksen ja seinän väliin ja kyseinen hevonen oli pyllyineen melkein naamassani kiinni. 8) Onneksi ei tapahtunut klassisia ja en astunut tyyliin vielä oksan päälle, olisi varmaan henki (tai ainakin terveys) lähtenyt peruuttamattomasti, jos heponen olisi päättänyt potkaista silloin.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Yhtenä talvena auto lähti lapasesta jyrkästi mutkittelevalla tiellä. Päädyin poikittain vastaantulevien kaistalle, mutta onneksi vastaan ei tullut ketään juuri sillä hetkellä. Just kun sain auton venkslattua takaisin omalle kaistalle, vastaan tuli auto. Mitään siis ei käynyt kenellekään eikä autollekaan, mutta väkisinkin rupesi miettimään, että mitä jos olisinkin törmännyt siihen vastaantulevaan autoon. Mietin tuota tapausta aina, kun kuljen kyseisen tien kautta.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Murtovaras/tiedustelija kokemukset. (näitä yrityksiä on jostain syystä käynyt meille monesti ja eri tilanteissa) kerran kun olin yksin kotona, piti olla kokopäivä kun vanhemmat oli reissussa eikä sisko ollut kotona.
Oli viikonloppu aamu ja heräsin siihen kun ovisummeria soitetaan monta kertaa, meni 5 minuuttia niin kyseinen henkilö oli jo meidän oven takana koputtelemassa ja soitti ovikelloa. Kun uskaltauduin mennä katsomaan, näin siellä mustiin pukeutuneen naisen joka peitteli kasvoja pitkillä hiuksilla ja nojasi seinään. Kun en avannut ovea, se alkoi kaivamaan pitkulaisesta ja ohuesta pahvisesta paketista jotain metallista esiin. Tässä vaiheessa olin aivan paniikissa ja soitin kaikille perheenjäsenille ja pyysin että äiti tulisi hakemaan kotiin, hätäkeskukseen soitin myös monesti. Hän alkoi sitten katselemaan meidän lukkoa ja yritti tiirikoida, kunnes koira alkoi haukkua lujaa ja se henkilö sitten ilmeisesti säikähti ja lopetti hommat. Jäi kuitenkin kurkkimaan meidän naapurien lukkoja käytävälle ja lopulta lähti nopeasti pois. Sitten äiti tulikin jo hakemaan mua, ettei tarvitsisi olla iltaan asti yksin. D:

Meni tasan 3kk kun koko perhe oli nukkumassa ja isä havahtui ihme kolinaan ja siihen että oven lukkoa räplätään. Ovella oli 3 miestä murtopuuhissa. Isä huusi lujaa että "PERKELE" niin murtomiehet lähti lujaa pois. :D En tiedä miksi ei soittanut vaan hätäkeskukseen mutta oli yö ja unenpöpperössä kaikki.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Murtovaras/tiedustelija kokemukset. (näitä yrityksiä on jostain syystä käynyt meille monesti ja eri tilanteissa) kerran kun olin yksin kotona, piti olla kokopäivä kun vanhemmat oli reissussa eikä sisko ollut kotona.
Oli viikonloppu aamu ja heräsin siihen kun ovisummeria soitetaan monta kertaa, meni 5 minuuttia niin kyseinen henkilö oli jo meidän oven takana koputtelemassa ja soitti ovikelloa. Kun uskaltauduin mennä katsomaan, näin siellä mustiin pukeutuneen naisen joka peitteli kasvoja pitkillä hiuksilla ja nojasi seinään. Kun en avannut ovea, se alkoi kaivamaan pitkulaisesta ja ohuesta pahvisesta paketista jotain metallista esiin. Tässä vaiheessa olin aivan paniikissa ja soitin kaikille perheenjäsenille ja pyysin että äiti tulisi hakemaan kotiin, hätäkeskukseen soitin myös monesti. Hän alkoi sitten katselemaan meidän lukkoa ja yritti tiirikoida, kunnes koira alkoi haukkua lujaa ja se henkilö sitten ilmeisesti säikähti ja lopetti hommat. Jäi kuitenkin kurkkimaan meidän naapurien lukkoja käytävälle ja lopulta lähti nopeasti pois. Sitten äiti tulikin jo hakemaan mua, ettei tarvitsisi olla iltaan asti yksin. D:

Meni tasan 3kk kun koko perhe oli nukkumassa ja isä havahtui ihme kolinaan ja siihen että oven lukkoa räplätään. Ovella oli 3 miestä murtopuuhissa. Isä huusi lujaa että "PERKELE" niin murtomiehet lähti lujaa pois. :D En tiedä miksi ei soittanut vaan hätäkeskukseen mutta oli yö ja unenpöpperössä kaikki.
Hui kauhee D: Ihan syke nousi tätä (ja näitä muita) lukiessa. Onneksi et avannut sitä ovea ja onneksi koira oli kotona!
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Hui kauhee D: Ihan syke nousi tätä (ja näitä muita) lukiessa. Onneksi et avannut sitä ovea ja onneksi koira oli kotona!
Niinpä onni oli matkassa, hurjaa on vaan se että olisi ollut niin lyhyestä ajasta kiinni jos kummallakaan kerralla ei olisi joko koira haukkunut tai oltaisi herätty siihen. D:
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
Varmaan se, kun mun eka poikaystävä ei päästänyt mua lähtemään asunnostaan. Istui mun päällä ja sanoi "voooi, pelottaako sua pikkuinen". Olin 14.
 
Viimeksi muokattu:

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,847
Reaktioarvo
2,380
Olen kokenut pelottavia tilanteita monta kertaa ollessani lapsi ja teini-ikäinen aikuisten osalta. Joskus 16 vuotiaana olin yksin festareilla ja siellä vietin useamman tunnin parin miehen kanssa ja he eivät millään päästäneet mua lähtemään ja vaativat että mun on tultava yöksi johonkin heidän tuttavansa luokse. Onneksi onnistuin kuitenkin lopulta pakenemaan siitä. Jälkeenpäin mulle on sanottu että olisin hyvin voinut etsiä järjestyksenvalvojan ja selvittää tilanteen mutten vaan jotenkin pystynyt.

Sitten on niitä kun äiti lähti muutaman kerran esiapuun enkä tiennyt selviääkö hän takaisin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
En tiedä oliko pelottavin. Hämmentävä kyllä.
Yksi ilta olin vessan lattialla kännykällä silleen että alan kohta pesemään hampaita.
Sitten yhtäkkiä pimenee ja herään pää peilikaapin ja roskiksen välissä enkä muista muuta kuin hirveästi puhetta ja ehkä yhden sarjan tunnarin.
Päähän sattu ja mietin et olinko pyörtynyt vai en koska olin kuullut sitä puhetta siinä pimeydessä jossa en nähnyt mitään muuta kuin pimeyttä
 
Ylös Pohja