Aihe vapaa Penkkariasut??

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
10
Reaktioarvo
7
Mistä kansa keksii penkkariasunsa??? Antakaa ihan mitä tahansa ideoita. Epätoivo on suunnaton. Tästäkin pitää kamala stressi ottaa

(ja samalla ihan vaan että mistä ostitta asunne...)
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
447
Reaktioarvo
244
Mä vaan mietin että mikä olisi helppo tehdä itse ja päädyin yhteen Putous-sketsihahmoon
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
959
Reaktioarvo
727
Lempisarjasta keksin ekoihin penkkareihin omani (Spencer Reid Criminal Mindsistä) ja sit seuraavana vuonna olin Pokemonista rakettiryhmän Jessie :D lähinnä mietin asuja silleen et on suht halpa ja helppo toteuttaa ite. Kumpaankin asuun taisin ostaa tasan yhden vaatekappaleen jota sit tuunasin ite jos oli tarvis.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,523
Reaktioarvo
8,650
Omista mielenkiinnonkohteistaan tai asioista mitä ne pitää hauskoina
Tähän liittyen, muutama vuosi sitten sisarentyttäreni koulussa oli Halloween-juhlat ja kaikkia oppilaita pyydettiin pukeutumaan naamiaisasuun, mielellään sellaiseen joka on vaikuttanut suuresti elämään ja mielikuvitukseen. Sisarentyttäreni keräsi koirilta karvaa, teki niistä tekoviikset ja puki kukallisen paidan päälle ja esiintyi minuna.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,870
Reaktioarvo
918
Tähän liittyen, muutama vuosi sitten sisarentyttäreni koulussa oli Halloween-juhlat ja kaikkia oppilaita pyydettiin pukeutumaan naamiaisasuun, mielellään sellaiseen joka on vaikuttanut suuresti elämään ja mielikuvitukseen. Sisarentyttäreni keräsi koirilta karvaa, teki niistä tekoviikset ja puki kukallisen paidan päälle ja esiintyi minuna.
Miten mahtava asu!
 
Ylös Pohja