Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Peruskoulun loppu🎉
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 44099" data-attributes="member: 167"><p>Mä en osaa olla yhtään ilonen vaan oon vaan surullinen. :( Aiemmin pysty vaan helposti näkemään kavereita koulussa, mutta enää ei voi ja pitää sopia tapaamisia. Ja sit ku ei enää nää niitä opei eikä muita oppilaita. Ja kavereiden kanssa ollaan kyl sovittu et yritettäis nähä vapaa-ajallaki mutta sitte ku on myös niitä kivoi tyttöjä meidän luokalla, joiden kaa en päässyt vielä kunnolla ystävystymään, mutta joiden kanssa oon silti tykännyt välillä jutella. :/</p><p></p><p>Ja meille laulettiin toissa päivänä just tota laulua. Mut oikeesti en oo valmis. Enkä ees tiiä haluunko enemmän mun ykkösvaihtoehtokouluun vai sitte kakkosvaihtoehtoon, joten tulen vielä opintojen aikanakin aivan varmasti haikailemaan välillä siihen toiseen kouluun. :/</p><p></p><p>Ja sit ku mul on ykkösvaihtoehtona amis niin mul ei oo enää samalla tavalla niitä tavallisia oppiaineita. :( Ja joudun olee koko ajan yksin, koska en osaa tutustuu muihin ihmisiin. Ja pelottaa vaan ihan sikana ja se että menin eilen tohon kouluun oikeesti viimestä kertaa....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 44099, member: 167"] Mä en osaa olla yhtään ilonen vaan oon vaan surullinen. :( Aiemmin pysty vaan helposti näkemään kavereita koulussa, mutta enää ei voi ja pitää sopia tapaamisia. Ja sit ku ei enää nää niitä opei eikä muita oppilaita. Ja kavereiden kanssa ollaan kyl sovittu et yritettäis nähä vapaa-ajallaki mutta sitte ku on myös niitä kivoi tyttöjä meidän luokalla, joiden kaa en päässyt vielä kunnolla ystävystymään, mutta joiden kanssa oon silti tykännyt välillä jutella. :/ Ja meille laulettiin toissa päivänä just tota laulua. Mut oikeesti en oo valmis. Enkä ees tiiä haluunko enemmän mun ykkösvaihtoehtokouluun vai sitte kakkosvaihtoehtoon, joten tulen vielä opintojen aikanakin aivan varmasti haikailemaan välillä siihen toiseen kouluun. :/ Ja sit ku mul on ykkösvaihtoehtona amis niin mul ei oo enää samalla tavalla niitä tavallisia oppiaineita. :( Ja joudun olee koko ajan yksin, koska en osaa tutustuu muihin ihmisiin. Ja pelottaa vaan ihan sikana ja se että menin eilen tohon kouluun oikeesti viimestä kertaa.... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Peruskoulun loppu🎉
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja