Peruskoulu Peruskoulun loppu🎉

Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Tää tuntuu niin hyvälle nyt kaikkien näiden vuosien jälkeen, erityisesti yläkoulun. Mutta tää on myös niin haikeeta, jään muistelemaan kaikkia niitä hetkiä ja tapahtumia joita olen kokenut tärkeimpänä parhaan ystäväni kanssa mutta myös muiden koulukavereiden kanssa.

Tulee mielee hetkiä siinä pienessä, tämän suunnan kyliin menevässä bussissa, jo seiskalla ne oli ihan parhaita hetkiä mennä siinä bussissa mis oli paljon tuttuja ja vieraita mut siin tuntu et on läheisiä kaikkien kans.

Erityisesti ysin muutama vika viikko on ollut paras. Oikeesti tällöin oon nauttinut koulusta.

Niinkään alaluokat ei oo ollu mulle tärkeitä tai mitään muuta.

Oon onnellinen tästä kaikesta ja haluisin vielä kiittää omaa luokkaani ja muutamaa jätkää, mut se ei enää onnistu.

Kiitos sulle jos luit, mulle tää on tuonut tälläsiä ajatuksia. 🤗🎉
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
onnittelut! mikäs on suuntasi nyt peruskoulun päättymisen jälkeen?
Kiitos! Hmmm... jatko-opiskelupaikkana ois luultavammin amiksen leipuriala, mut siihen ei kyllä oo kiinnostusta. Ehkä tää epätietoisuus ja se et pitää mennä uuteen paikkaa ja siel alottaa ihan tyhjältä pöydältä saa mut jotenki haikeeks ja kaipaan tota tavallista peruskoulua.

Sori nyt on pakko laittaa tää:

"On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa
Nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa
Jäi jälki sydämiimme
Jälki unelmiin
Teille laulamme nyt näkemiin


Turvallista matkaa me toivotamme näin
On aika purjeet nostaa ylöspäin
Turvallista matkaa aalloilla elämän
Kanssa hyvän ystävän"

Herättää vaan paljon muistoja siitä kun lähettii kutoselta ja muut lauloi ton kaikille kutosille😅

Mut nyt se on saavutettu ja yritetään suunnata uusia tuulia kohti!😎
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Kiitos! Hmmm... jatko-opiskelupaikkana ois luultavammin amiksen leipuriala, mut siihen ei kyllä oo kiinnostusta. Ehkä tää epätietoisuus ja se et pitää mennä uuteen paikkaa ja siel alottaa ihan tyhjältä pöydältä saa mut jotenki haikeeks ja kaipaan tota tavallista peruskoulua.

Sori nyt on pakko laittaa tää:

"On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa
Nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa
Jäi jälki sydämiimme
Jälki unelmiin
Teille laulamme nyt näkemiin


Turvallista matkaa me toivotamme näin
On aika purjeet nostaa ylöspäin
Turvallista matkaa aalloilla elämän
Kanssa hyvän ystävän"

Herättää vaan paljon muistoja siitä kun lähettii kutoselta ja muut lauloi ton kaikille kutosille😅

Mut nyt se on saavutettu ja yritetään suunnata uusia tuulia kohti!😎
Meille laulettiin tää eilen!
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Kiitos! Hmmm... jatko-opiskelupaikkana ois luultavammin amiksen leipuriala, mut siihen ei kyllä oo kiinnostusta. Ehkä tää epätietoisuus ja se et pitää mennä uuteen paikkaa ja siel alottaa ihan tyhjältä pöydältä saa mut jotenki haikeeks ja kaipaan tota tavallista peruskoulua.

Sori nyt on pakko laittaa tää:

"On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa
Nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa
Jäi jälki sydämiimme
Jälki unelmiin
Teille laulamme nyt näkemiin


Turvallista matkaa me toivotamme näin
On aika purjeet nostaa ylöspäin
Turvallista matkaa aalloilla elämän
Kanssa hyvän ystävän"

Herättää vaan paljon muistoja siitä kun lähettii kutoselta ja muut lauloi ton kaikille kutosille😅

Mut nyt se on saavutettu ja yritetään suunnata uusia tuulia kohti!😎
OMG OLIN JO EHTINY UNOHTAA TÄN!!! Jostain syystä tykkään tästä laulusta ihan hirveesti
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mä en osaa olla yhtään ilonen vaan oon vaan surullinen. :( Aiemmin pysty vaan helposti näkemään kavereita koulussa, mutta enää ei voi ja pitää sopia tapaamisia. Ja sit ku ei enää nää niitä opei eikä muita oppilaita. Ja kavereiden kanssa ollaan kyl sovittu et yritettäis nähä vapaa-ajallaki mutta sitte ku on myös niitä kivoi tyttöjä meidän luokalla, joiden kaa en päässyt vielä kunnolla ystävystymään, mutta joiden kanssa oon silti tykännyt välillä jutella. :/

Ja meille laulettiin toissa päivänä just tota laulua. Mut oikeesti en oo valmis. Enkä ees tiiä haluunko enemmän mun ykkösvaihtoehtokouluun vai sitte kakkosvaihtoehtoon, joten tulen vielä opintojen aikanakin aivan varmasti haikailemaan välillä siihen toiseen kouluun. :/

Ja sit ku mul on ykkösvaihtoehtona amis niin mul ei oo enää samalla tavalla niitä tavallisia oppiaineita. :( Ja joudun olee koko ajan yksin, koska en osaa tutustuu muihin ihmisiin. Ja pelottaa vaan ihan sikana ja se että menin eilen tohon kouluun oikeesti viimestä kertaa....
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Mä en osaa olla yhtään ilonen vaan oon vaan surullinen. :( Aiemmin pysty vaan helposti näkemään kavereita koulussa, mutta enää ei voi ja pitää sopia tapaamisia. Ja sit ku ei enää nää niitä opei eikä muita oppilaita. Ja kavereiden kanssa ollaan kyl sovittu et yritettäis nähä vapaa-ajallaki mutta sitte ku on myös niitä kivoi tyttöjä meidän luokalla, joiden kaa en päässyt vielä kunnolla ystävystymään, mutta joiden kanssa oon silti tykännyt välillä jutella. :/

Ja meille laulettiin toissa päivänä just tota laulua. Mut oikeesti en oo valmis. Enkä ees tiiä haluunko enemmän mun ykkösvaihtoehtokouluun vai sitte kakkosvaihtoehtoon, joten tulen vielä opintojen aikanakin aivan varmasti haikailemaan välillä siihen toiseen kouluun. :/

Ja sit ku mul on ykkösvaihtoehtona amis niin mul ei oo enää samalla tavalla niitä tavallisia oppiaineita. :( Ja joudun olee koko ajan yksin, koska en osaa tutustuu muihin ihmisiin. Ja pelottaa vaan ihan sikana ja se että menin eilen tohon kouluun oikeesti viimestä kertaa....
Oikeest just toi tunne...
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Kiitos! Hmmm... jatko-opiskelupaikkana ois luultavammin amiksen leipuriala, mut siihen ei kyllä oo kiinnostusta. Ehkä tää epätietoisuus ja se et pitää mennä uuteen paikkaa ja siel alottaa ihan tyhjältä pöydältä saa mut jotenki haikeeks ja kaipaan tota tavallista peruskoulua.

Sori nyt on pakko laittaa tää:

"On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa
Nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa
Jäi jälki sydämiimme
Jälki unelmiin
Teille laulamme nyt näkemiin


Turvallista matkaa me toivotamme näin
On aika purjeet nostaa ylöspäin
Turvallista matkaa aalloilla elämän
Kanssa hyvän ystävän"

Herättää vaan paljon muistoja siitä kun lähettii kutoselta ja muut lauloi ton kaikille kutosille😅

Mut nyt se on saavutettu ja yritetään suunnata uusia tuulia kohti!😎
omg laulettiin tuo aikoinaan kun 6 luokalta lähdettiin...muistot ;__;
 
Ylös Pohja