Ihastuminen pieni ihastus... :3

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
en kehtaa tästä kauheesti hehkuttaa, koska:
A. ollaan alettu vasta juttelee (about viikko sitten) :D ja...
B. ihastusten kaa ei oo ikinä käyny mitenkään hyvin, että tunteet ei oo ollu molemminpuoliset.

MUTTA! hän eilen kehu miun ääntä ihanan/kivan heleeks (en muista kumpaa sanaa käytti), kun hän laitto miulle videon snäpissä jossa selitti yhen asian ja vastasin sit takas videolla :3 yritin sit flirttailevasti ja ystävällisyyttäni laittaa, että hällä on kans kiva ääni (oli oikeesti ;w;) ja että voisin ehottomasti kuunnella useemminkin (vastas kiitos ja kuin myös).

noh, hän on ainoo ihminen kelle vaivaudun laittaa öitä ja huomenta (en jaksa streakeja yleisesti, kun ne on turhat xD) ja hän...on laittanu miulle erikseen öitä snäpin hänen naamastaan :3 koska sit sen jälkeen laittaa perus "gn" jostain katosta (olettaen kaikille streakeille sen). ja eilen yönä oli laittanu, "öitä *miun nimi*" :3

en nyt kuitenkaan haluu lähtee analysoimaan mitään, koska...viime ihastuksen kaa olin analysoinu aivan kaiken ja hän ei sitten tykännykkään miusta takas, vaikka niin vaikutti siltä. en haluu taas joutuu pettyy D: en nyt muutenkaan oo hyvä tulkitsemaan ihmisiä ja ADHD:n takia saatan missata aika monia sosiaalisia "signaaleja", yms.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oi ku ihanaa!(paitsi jos siinä käy huonosti, mutta ainaki toi sun pieni ihastus kuulostaa ihanalta :D) Toi voi olla merkki, mutta voi olla myös olematta, joten tosiaan ei kannata analysoida liikaa.

Joskus vuosia sitten mä toivotin hyvät yöt ja huomenet aina kaikille mun kavereille. Kirjotin siis jokaselle aina erikseen hyvää yötä ja hyvää huomenta joko whappiin tai snäpin chattiin. Joilleki kavereille myös laitoin snäppikuvalla ne hyvän yön ja aamun toivotuksen aina käytin henkilön nimeä noissa.

Oikeestaan en juuri koskaan laita mitään snäppejä jotka lähtis kaikille, koska niis ei oo järkee, enkä oo koskaan sanonut gn tai gm koska noi toivotukset menettää arvonsa ku kirjottaa vaan sen pari kirjainta ja lähettää jokaselle saman. Joskus oon pitänyt streakeja, nykyään en enää jaksa, kun ne ei tuota mitään iloa ja on vähän ärsyttävää, ku ite lähettää kaikille eri snäpit, jotka saattaa koristellakki hienosti, mutta muut vastaa vaan kattokuville ja parilla kirjaimella tai sanalla. Eli tosiaan, se vähän riippuu ihmisestä onks toi merkki vai ei. :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Oiiiih ihanaaa:33
Kyllä sullakin joskus käy tuuri, ei voi tietää ettei jo jopa tämän kanssa:)
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Aww ihana! :3 Toivottavasti käy hyvin ja jos ei nii varmasti myöhemmin D:
 
Ylös Pohja