Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Piirtopöytä, piirtonäyttö, piirtotabletti?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Haamukaapu" data-source="post: 40481" data-attributes="member: 319"><p>Wacom on varmaan parasta laatua mitä voi saada, ne ei mene helposti rikki ja toimii hyvin, mutta hintaa niillä riittää. Huion on toinen hyvälaatuinen merkki (mitä olen kuullut, itsellä ei kokemusta), löytyy hieman halvemmalla mutta kuulemma ajuriongelmia ilmentyy useammin? Itselläni omistuksessa on viisi vuotta vanha intuos, hyvin on kestänyt vaikka pari kertaa juomat kaatuneet päälle ja muutaman kerran pahasti tippunut.</p><p></p><p>Suomesta löytyy huonosti piirtopöytiä ja -näyttöjä mitä olen selailultani todennut, muita merkkejä kuin nuo kaksi ei oikeastaan ole missään. Piirtopöytä on varmaan paras ratkaisu aloittelijalle, koska ne ovat rutkasti halvempia ettei haittaa jos ei käytäkkään niin usein. Piirtonäyttö helpottaa piirtämistä aika paljonkin kun näkee mitä kädellä tekee, mutta ne on kalliita. Cintiqit on helposti tonnin tasolla, Huionilta löytyy kamvas-mallisia jollain muutamalla sadalla mitä olen katsonut. Laadusta en hirveästi osaa antaa vertailua, koska en ole omistanut muita kuin tuo yksi piirtopöytä joka on vielä käytössä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Haamukaapu, post: 40481, member: 319"] Wacom on varmaan parasta laatua mitä voi saada, ne ei mene helposti rikki ja toimii hyvin, mutta hintaa niillä riittää. Huion on toinen hyvälaatuinen merkki (mitä olen kuullut, itsellä ei kokemusta), löytyy hieman halvemmalla mutta kuulemma ajuriongelmia ilmentyy useammin? Itselläni omistuksessa on viisi vuotta vanha intuos, hyvin on kestänyt vaikka pari kertaa juomat kaatuneet päälle ja muutaman kerran pahasti tippunut. Suomesta löytyy huonosti piirtopöytiä ja -näyttöjä mitä olen selailultani todennut, muita merkkejä kuin nuo kaksi ei oikeastaan ole missään. Piirtopöytä on varmaan paras ratkaisu aloittelijalle, koska ne ovat rutkasti halvempia ettei haittaa jos ei käytäkkään niin usein. Piirtonäyttö helpottaa piirtämistä aika paljonkin kun näkee mitä kädellä tekee, mutta ne on kalliita. Cintiqit on helposti tonnin tasolla, Huionilta löytyy kamvas-mallisia jollain muutamalla sadalla mitä olen katsonut. Laadusta en hirveästi osaa antaa vertailua, koska en ole omistanut muita kuin tuo yksi piirtopöytä joka on vielä käytössä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Piirtopöytä, piirtonäyttö, piirtotabletti?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja