Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Piirustusketju
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 99696" data-attributes="member: 289"><p>kappas kappas, unohin ihan tän keskustelun! D: tää ei oo vielä valmis, mutta menköön. </p><p></p><p>hän on robin one piecestä, miun lempparihahmo. D: tämä on sellanen kohtaus, jossa hän näkee mielestään soman lohikäärmeen ja miettii itsekseen, että onpa söpö. "kawaii" lukee siis tuossa vieressä (ka-wa-i-i) D: mun ensisijainen tarkotus oli vähän leikkiä väreillä ja muutenkin omalla tyylillä. omasta mielestäni tein juuri niin eli onnistuin tavoitteessani! also koen, että oon kehittynyt paljon tissien piirtämisessä 😎 ok, tykkään oikeesti piirtää tissejä jostain syystä. mut niin, vaikka silti ihan tarpeeksi usein lähen vielä korjaamaan yms., niin selvästi helpommin ja ns. varmemmin piirrän ne kuin joskus - niin ja, toki ihan muutenkin lol D: tykkään myös sekotella tusseja ja värikyniä samaan työhön. tätä oli oikeesti tosi hauskaa tehdä :3 </p><p></p><p>sain myös pienen inspiksen keskeneräiseen animal crossing-työhöni, johon aattelin sekotella vesivärejä ja tusseja. en tiiä edes, tuleeko semmosesta mitään D: vesivärit on aina ollu musta kivoja, mut vähän niin kuin unohdin, että meillä on niitäkin kotona hirveesti. aijai, oon vasta viikon päästä menossa kotiin, ja nyt jo sormet syyhyää D::::::: mut joo! päätin sitten selitellä mietteitänikin pidemmin näköjään.</p><p></p><p>[ATTACH=full]4620[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 99696, member: 289"] kappas kappas, unohin ihan tän keskustelun! D: tää ei oo vielä valmis, mutta menköön. hän on robin one piecestä, miun lempparihahmo. D: tämä on sellanen kohtaus, jossa hän näkee mielestään soman lohikäärmeen ja miettii itsekseen, että onpa söpö. "kawaii" lukee siis tuossa vieressä (ka-wa-i-i) D: mun ensisijainen tarkotus oli vähän leikkiä väreillä ja muutenkin omalla tyylillä. omasta mielestäni tein juuri niin eli onnistuin tavoitteessani! also koen, että oon kehittynyt paljon tissien piirtämisessä 😎 ok, tykkään oikeesti piirtää tissejä jostain syystä. mut niin, vaikka silti ihan tarpeeksi usein lähen vielä korjaamaan yms., niin selvästi helpommin ja ns. varmemmin piirrän ne kuin joskus - niin ja, toki ihan muutenkin lol D: tykkään myös sekotella tusseja ja värikyniä samaan työhön. tätä oli oikeesti tosi hauskaa tehdä :3 sain myös pienen inspiksen keskeneräiseen animal crossing-työhöni, johon aattelin sekotella vesivärejä ja tusseja. en tiiä edes, tuleeko semmosesta mitään D: vesivärit on aina ollu musta kivoja, mut vähän niin kuin unohdin, että meillä on niitäkin kotona hirveesti. aijai, oon vasta viikon päästä menossa kotiin, ja nyt jo sormet syyhyää D::::::: mut joo! päätin sitten selitellä mietteitänikin pidemmin näköjään. [ATTACH type="full"]4620[/ATTACH] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Piirustusketju
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja