Aihe vapaa Pitäisikö yrittää valvoa koko yö?

HUISKELIINI

Kuningatar
Reaktioarvo
349
Kahvia voisin keitellä ja valvoskella varasijassa ja kuunnella musiikkia. Kantsiiko? U/M?

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
853
Okei okei, miksi haluaisit valvoa koko yön? Itse en pahemmin tykkää siitä kun menee sitten pidemmäksi aikaa yleensä rytmit sekaisin.

HUISKELIINI

Kuningatar
Reaktioarvo
349
Okei okei, miksi haluaisit valvoa koko yön? Itse en pahemmin tykkää siitä kun menee sitten pidemmäksi aikaa yleensä rytmit sekaisin.
Tykkään välillä valvoskella, mulla ei sinällään rytmi sekaisin mene. On kiva kun on pimeää, hiljaista ja rauhallista.

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
853
Öisin on toki kiva olla hereillä, tuntuu kuin internet maailma heräisi ja muuten maailma hiljentyisi. Pimeys luo rauhallisuutta ja osaa ottaa itse paljon rennommin. Valvo jos haluat, itse menen nukkumaan sillon kun silmäluomia alkaa painamaan.

HUISKELIINI

Kuningatar
Reaktioarvo
349
Öisin on toki kiva olla hereillä, tuntuu kuin internet maailma heräisi ja muuten maailma hiljentyisi. Pimeys luo rauhallisuutta ja osaa ottaa itse paljon rennommin. Valvo jos haluat, itse menen nukkumaan sillon kun silmäluomia alkaa painamaan.
Sepä se! Toki menen nukkumaan jos ihan liikaa väsyttää, mutta tavoitteena on valvoa siihen asti kun eräs lähetys tulee joskus ~12 aikoihin.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,668
Menin puoli kymmeneltä nukkumaan, mutta heräsin jo. Snif snif.

Cieli

Weteraani
Reaktioarvo
384
Kesällä on kivempi valvoa yöllä ja tehdä omia juttuja omassa huoneessa ja kuunnella musaa. Välillä hakea salaa pakastimesta jäätelöä ja jatkaa valvomista.

Talvella tekee vaan mieli nukkua läpi yön :D mutta jos nyt tekee mieli, niin siitä vaan!

HUISKELIINI

Kuningatar
Reaktioarvo
349
Kesällä on kivempi valvoa yöllä ja tehdä omia juttuja omassa huoneessa ja kuunnella musaa. Välillä hakea salaa pakastimesta jäätelöä ja jatkaa valvomista.

Talvella tekee vaan mieli nukkua läpi yön :D mutta jos nyt tekee mieli, niin siitä vaan!
Talvella pimeys on just se juttu. Rakastan pimeyttä.

fundeeraaja

Asiantuntija
Reaktioarvo
473
Mä en voi muuten ku kesäsin valvoa yötä, siks ku sillon ei tartte herätä ja jaksaa olla hereillä, mutta jos valvon kauheen pitkään ja sit en herää aikasin niin pää alkaa särkemään aamulla kauheesti ):

Ylös Pohja