Tarinat Pitäiskö tehä tarinan hahmoista homot vai mystisesti jättää ne vaan "kavereiksi"

porkkanakeitto

erittäin epäaktiivinen
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
31
siis kun koulujuttu on kuitenkin kyseessä, muuten vastaus olisi tottakai kyllä

enkussa siis tehtävänä "write a fairytale" ja tässä minun tarinassa nyt se tosi stereotyyppinen prinssi ja prinsessa onkin joku kylätyttö joka pelastaa prinsessan D:
olen heidän suhdettaan nyt ainakin omasta mielestä vihjaillut aika selvästi mutta en tiedä tajuaako ope sitä ilman että teen sen lopussa "viralliseksi"

vai jätänkö tarinan vain kahdeksi kaveriksi?

ja tässä lopussa kun tää kylätyttö lähtee pois niin olisiko u vai m että se prinsessa sitten juoksee sen luokse ja sitten he suutelevat ja karkaavat yhdessä elämään elämänsä happily ever after jollain kaukaisella trooppisella saarella

vai meneekö tämä hieman rajuksi? jos nyt kuitenkin vielä seiskaluokkalaisia ollaan ja kaikilla muilla on jotain hyvää seikkailua ja minulla joku gay romace D::
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Tee toki.
Yhdessä lukemassani kirjassa muuten kävi aikalailla noin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Millä perusteella gay romance on rajua D:

Itsehän kirjoitin seiskalla jonkun tarinan missä opettajani (mutta en tainnut mainita että se on opettaja vaan se oli kai vaan joku tyyppi, mut mun päässäni se oli ehdottomasti yksi opettajistani :D) suurin piirtein herätti mut kuoleman porteilta suutelemalla mua :-------D se oli hieno tarina se!
 

Artemis

epäkunnossa oleva järjen ääni
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
267
Reaktioarvo
286
Millä perusteella gay romance on rajua D:

Itsehän kirjoitin seiskalla jonkun tarinan missä opettajani (mutta en tainnut mainita että se on opettaja vaan se oli kai vaan joku tyyppi, mut mun päässäni se oli ehdottomasti yksi opettajistani :D) suurin piirtein herätti mut kuoleman porteilta suutelemalla mua :-------D se oli hieno tarina se!
en ole pätkääkään yllättynyt :D
se tarina olisi hauska päästä lukemaan kokonaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
en ole pätkääkään yllättynyt :D
se tarina olisi hauska päästä lukemaan kokonaan
Hehe xD joo mustki ois hauska löytää se jostain ja lukee pitkästä aikaa mut missäköhän se on. Toisaalta se ois myös ahistavaa lukee se koska häpeä fläsärit.
 
Ylös Pohja