Aihe vapaa Pitäskö luoda joku semmone Demi-instatili? D:

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Siis, ku mietin et voisin tällä deminimelläni/vähän sitä muokaten kun Taivaansini-käyttäjä on jo varmaan instassa nii voisin tehä jonkun instatilin. Ku sit sen vois kertoo jos haluu demissä vaikka vaihtaa jonkun kaa instaa, tai sit jos haluu demittäjille vaikka näyttää jotain ottamiaan kuvii tai piirroksii tai puhuu vaan demistä. Ei ku hups, siis varasijasta. xD Tai niinku en tiiä pitäskö nimissä olla demi vai varasija, koska no tää on vähän niinku demi 2, koska monet demittäjät siirty tänne ja kyl mä siel instassa varmaan demistäkin puhuisin vaikka vanhoista keskusteluista siellä. Mut ku yritin tehä semmosta aiemmin niin mulla olis pitänyt olla siihen joku uus sähköpostiosote ja sitä varten ois pitänyt tehä uus googletili niin onks se uus instagram sit sen vaivan arvosta? Eiks uutta instaa voi tosiaan tehä ilman uutta googletilii? Ja muutenki onks tää nyt niin hyvä idea? Ja ku loin ton mun instan niin se alko heti suositella mun luokkalaisii ja niilläki sit näkyy et oon niitten yhteystiedoissa niin miten sen sais pois? En haluu et mun luokkalaisille näkyis se mun demi/varasijatili. D:
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Kannattaa luoda kokonaan uusi sähköpostiosoite tai muuten se tosiaan ehdottaa kaikenlaisia tuttuja. Eli poista tili ja tee uusi sähköpostiosoite ja sitten sillä ossalla uusi insta, niin on vähemmän riskiä näkyä luokkalaisille.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kannattaa luoda kokonaan uusi sähköpostiosoite tai muuten se tosiaan ehdottaa kaikenlaisia tuttuja. Eli poista tili ja tee uusi sähköpostiosoite ja sitten sillä ossalla uusi insta, niin on vähemmän riskiä näkyä luokkalaisille.
Onko pakko poistaa se mun nykynen tili, jos kuitenki teen uuden sähköpostin toista instaa varten? D:
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Onko pakko poistaa se mun nykynen tili, jos kuitenki teen uuden sähköpostin toista instaa varten? D:
Ei tarvi poistaa mitään, tarkoitin, että jos jo ehdit tekemään toisen instan vanhalla sähköpostiossalla ja saat ehdotuksesi seurata luokkalaisia, niin sen olisit voinut poistaa ja tehdä uuden instan uudella osoitteella.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Insta käsittääkseni voi ottaa myös puhelimen yhteystiedoista niitä ehdotuksia. Mutta sen saattaa saada jostsin asetuksista pois.
 
Ylös Pohja