Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
pitihän se arvata, etten saanu olla edes joulua ilman, että äidillä on joku pakkomielle miun kehoon ja kaikkeen muuhunki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 89088" data-attributes="member: 386"><p>tää menee miullaki tosi pahasti tunteisiin, niinku MIKSI pitää kommentoida kenenkään tissejä? vaikka siun veli tai eno tai ne muutkaan jotka on kommentoinu ei välttämättä tarkota sitä pahalla, niin silti se ei oo ok, jos se tuntuu siusta epämukavalta. ei kenenkään kroppaa saa kommentoida ilman selvää suostumusta. ja vielä tuo että tullaan hiplaamaan ja muuta, siis miten vitussa ihmiset luulee sen olevan ok??? se että rinnat näyttää katsojan mielestä hyvältä / on isot / mitä ikinä ei oikeuta olemaan törkee. ja sit sekin vituttaa myös mua, kun aatellaan että isorintanen haluu seksiä tai jos käyttää paljastavampaa paitaa niin on nyt automaattisesti joku miestennielijä, vaan koska ne tissit on isot. isorintanen on aina myös tyhmä, halpa ym. siis argh, millon kaikki tajuaa että tuo on ihan täyttä potaskaa? ei varmaan ikinä D: miulla jäi kenties jotain sanomatta (oon nyt niin väsyny etten jaksa enää aatella mitään kunnolla), mutta haluun sanoo, että oon pahoillani tuosta kaikesta mitä oot joutunu kokemaan❤</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 89088, member: 386"] tää menee miullaki tosi pahasti tunteisiin, niinku MIKSI pitää kommentoida kenenkään tissejä? vaikka siun veli tai eno tai ne muutkaan jotka on kommentoinu ei välttämättä tarkota sitä pahalla, niin silti se ei oo ok, jos se tuntuu siusta epämukavalta. ei kenenkään kroppaa saa kommentoida ilman selvää suostumusta. ja vielä tuo että tullaan hiplaamaan ja muuta, siis miten vitussa ihmiset luulee sen olevan ok??? se että rinnat näyttää katsojan mielestä hyvältä / on isot / mitä ikinä ei oikeuta olemaan törkee. ja sit sekin vituttaa myös mua, kun aatellaan että isorintanen haluu seksiä tai jos käyttää paljastavampaa paitaa niin on nyt automaattisesti joku miestennielijä, vaan koska ne tissit on isot. isorintanen on aina myös tyhmä, halpa ym. siis argh, millon kaikki tajuaa että tuo on ihan täyttä potaskaa? ei varmaan ikinä D: miulla jäi kenties jotain sanomatta (oon nyt niin väsyny etten jaksa enää aatella mitään kunnolla), mutta haluun sanoo, että oon pahoillani tuosta kaikesta mitä oot joutunu kokemaan❤ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
pitihän se arvata, etten saanu olla edes joulua ilman, että äidillä on joku pakkomielle miun kehoon ja kaikkeen muuhunki
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja