Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
pitihän se arvata, etten saanu olla edes joulua ilman, että äidillä on joku pakkomielle miun kehoon ja kaikkeen muuhunki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 89133" data-attributes="member: 34"><p>Kiitos ❤️ nimenomaan näin. Oon varmaan vaan sen verran epävarma että kaikenlainen kommentointi menee helposti tunteisiin. Mutta joo oot oikeessa varmaankin. Toi hiplaaminen tapahtu sellasessa tilanteessa että olin suudellu sen jätkän kaa aiemmin ja sekin jo tuntu ällöltä ja sit mentiin ulos ku baari meni kii ja siin portais se jotai koski mun tissei enkä osannut sanoa että se tuntuu epämukavalta. Mut olin sillonvarmaa joku 19v ja just noihin aikoihin mulla oli ehk enemmän näitä ahistelukeissejä kuin nykyään. Mut siis meinaan vaan sitä että must tuntuu et jotenki totuin siihen enkä ees tajunnut et pitäis sanoo et toi tuntuu ällöltä. Mä vaa kestin sen. En tiiä mitä tekisin nyt vastaavassa tilanteessa mutta luulen että sanoisin etten tykkää 🤔 itse asiassa aattelin eka et sen oli ok tehä niin ku oltii suudeltu aiemmin mut eiks sen ois kuitenkin pitänyt kysyy mieluummin lupa et saako se koskee mua. Ja sillonki ku se mun silloinen säätö alko koskee mua ni must senki ois pitäny kysyy eka. Tai niiku. En tiiä. Oon varmaa jotenki tosi outo mut en tykkää et mua kosketaan tollee, enkä yleensä tykkää suutelustakaan, se tuntuu ällöltä ja aattelen aina et voi ei taasko toi haluu pussata?????? Ja meen melkeen paniikkii ku se ällöttää niin paljon enkä tiedä mitä sanoa ja sit miettii et pitäskö selittää vaa et mua ällöttää suutelu mostly. En sitten tiedä että onko kyse vaan väärästä ihmisestä. Vai enkö tykkää ollenkaan mistään tollasesta........ (Saattaa olla mun asexual ass jonka takii en tykkää, emt, hämärää)</p><p></p><p>Mut oikeesti???? Miks ihmiset ei kysy et "voinko mä tehdä näin" ???? Miks ne vaa aattelee et tollanen kosketus tuntuu kaikista ihan ookoolta? :O hohhoijaa. Tarvitaan lisää tietoisuutta tämmöisistä asioista</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 89133, member: 34"] Kiitos ❤️ nimenomaan näin. Oon varmaan vaan sen verran epävarma että kaikenlainen kommentointi menee helposti tunteisiin. Mutta joo oot oikeessa varmaankin. Toi hiplaaminen tapahtu sellasessa tilanteessa että olin suudellu sen jätkän kaa aiemmin ja sekin jo tuntu ällöltä ja sit mentiin ulos ku baari meni kii ja siin portais se jotai koski mun tissei enkä osannut sanoa että se tuntuu epämukavalta. Mut olin sillonvarmaa joku 19v ja just noihin aikoihin mulla oli ehk enemmän näitä ahistelukeissejä kuin nykyään. Mut siis meinaan vaan sitä että must tuntuu et jotenki totuin siihen enkä ees tajunnut et pitäis sanoo et toi tuntuu ällöltä. Mä vaa kestin sen. En tiiä mitä tekisin nyt vastaavassa tilanteessa mutta luulen että sanoisin etten tykkää 🤔 itse asiassa aattelin eka et sen oli ok tehä niin ku oltii suudeltu aiemmin mut eiks sen ois kuitenkin pitänyt kysyy mieluummin lupa et saako se koskee mua. Ja sillonki ku se mun silloinen säätö alko koskee mua ni must senki ois pitäny kysyy eka. Tai niiku. En tiiä. Oon varmaa jotenki tosi outo mut en tykkää et mua kosketaan tollee, enkä yleensä tykkää suutelustakaan, se tuntuu ällöltä ja aattelen aina et voi ei taasko toi haluu pussata?????? Ja meen melkeen paniikkii ku se ällöttää niin paljon enkä tiedä mitä sanoa ja sit miettii et pitäskö selittää vaa et mua ällöttää suutelu mostly. En sitten tiedä että onko kyse vaan väärästä ihmisestä. Vai enkö tykkää ollenkaan mistään tollasesta........ (Saattaa olla mun asexual ass jonka takii en tykkää, emt, hämärää) Mut oikeesti???? Miks ihmiset ei kysy et "voinko mä tehdä näin" ???? Miks ne vaa aattelee et tollanen kosketus tuntuu kaikista ihan ookoolta? :O hohhoijaa. Tarvitaan lisää tietoisuutta tämmöisistä asioista [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
pitihän se arvata, etten saanu olla edes joulua ilman, että äidillä on joku pakkomielle miun kehoon ja kaikkeen muuhunki
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja