Pitkästä aikaa kerron mietteitäni kun tänne eksyin D:

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Unohdettuani tämän koko paikan useammaksi viikoksi tajusin ettei tää vaan nappaa. En mä näitä keskusteluja lue tai niihin osallistu, unohdinpas äskem vielä että tämä on keskustelupalsta. Jotenkaan tämä mesta ei ole ikinä napannut kuten demi, kun sinne puolivahingossa loin tilin. Demi oli erilainen ympäristö, jotenkin kotoisampi. Sieltä oli hyvä kivuta mukaan keskusteluihin kun oli ihan vieras (en väitä että vieläkään mikään julkkis olisin…) tuli juteltua enemmän muiden kanssa ja oltua aktiivinen, mutta se kaikki jäikin sit sen hajoamisen jälkeen. ihmissuhteet & opiskelu on vaatinut aikansa ja se loppu onkin mennyt itsestäni huolehtimiseen. on ollut vaan pakko tulla edes pari kertaa kuukaudessa käymään täällä ja se nyt saa muuttua. Vi sees kun aika on, mikäli tää ei ole vuoden viimeinen ja ensimmäinen kesuni minkä olen luonut.
ps, en vieläkään ole lopettanut aleksin ihailua ei paniikkia!
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Kuuluuko tällä logolla olla yhä pipo päässä, nyt on sentään helmikuu jo???
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Helmikuussa on yhä hyvä suojata korvat kylmältä tuulelta.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Tervetuloa takaisin, ja varmaan sitten tervemenoa suorilta. D:

Itselläni päinvastaiset fiilikset tästä kyseisestä paikasta. Demistä lähdin aikoinaan jo muutaman kuukauden ennen ilmoitusta sulkemisesta sillä ei napannut ja vannoin etten ikinä palaa. Se osoittautui lopulta ihan kohtalaisen helpoksi päätökseksi sattuneesta syystä. Tänne silti päätin tulla kokeilemaan ja olen suurimman osan ajasta viihtynyt ihan hyvin.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Tervetuloa takaisin, ja varmaan sitten tervemenoa suorilta. D:

Itselläni päinvastaiset fiilikset tästä kyseisestä paikasta. Demistä lähdin aikoinaan jo muutaman kuukauden ennen ilmoitusta sulkemisesta sillä ei napannut ja vannoin etten ikinä palaa. Se osoittautui lopulta ihan kohtalaisen helpoksi päätökseksi sattuneesta syystä. Tänne silti päätin tulla kokeilemaan ja olen suurimman osan ajasta viihtynyt ihan hyvin.
Jännää tuo, itsellä jotenkin demi nappasi enemmän D: oli omat tunnusmerkit, levyseppähitsaaja ja aleksikesut. Tänne ei jotenkaan itse kotiutunut, meno vaan muuttui liikaa
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
772
Reaktioarvo
748
Hei hei, jos et enää palaa! D: Voisin kertoa, että sun kanssa oli aivan ihanaa jutella. Ikävä jää! Hejdå! ❤️
 
Ylös Pohja