Keho Plz uskotelkaa mun mielelle et tää ei oo ihan painajainen

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,940
Mulla siis tosiaan ois edessä hampaanpoisto... Ja no vihaan hammaslääkärissä käyntiä, aloin eilenki itkee about minuutti sen jäläkee ku istuin tuoliin vaikka mulle ei ees tehty mitää ku vaa tutkittiin sitä hammasta ja sit laitettiin fluoria hampaisiin.

Mulle suositeltiin rauhottavaa esilääkitystä auttamaan ahistukseen ja sit puudutusta sillee et eka salvaa ja sit piikillä. Sanoivat et ite irrotus ei oo kovin vaikee et menee max viis minuuttii ja oon ulkona. Tarvis vaa sit jonku mukaan ton lääkityksen takii. Mut mua vaa ahistaa ihan sikana ku hampaiden paikkauksestaki mulle sanottii et ei mee pitkää ja silti meni...

Ja siis ei oo viisaudenhammas kyseessä vaan ihan perus rautahammas.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,940
Pittäis ruveta varailee aikoja röntgeniin ja hammaslääkäriin mut en jotenki vaa kykene ku varmaa alan itkee siinä puhelussa..

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,349
Minulta poistettiin viime vuonna viisaudenhammas alle puoleen tuntiin, sisälsi röntgenin myös. Oletin, että lähti paikka irti, mutta viisuri oli lohjennut kahtia. Sanoin lääkärille, että kärsin pelosta ja se sanoi, että hän iskee puudutuksen ja sitten vain repäisee ne kaksi osaa irti.
Se tuntui, mutta ei sattunut.

Ylös Pohja