Poiccis on maailman suloisin otus

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Se leipo mun lasten kanssa mulle äitienpäiväkakkua :3 oon joka vuosi tähän mennessä leiponut ite oman kakkuni mut toi hupsutin ku tykkää tehdä kaikkea kivaa noiden kanssa niin he sit leipoi yhdessä <3
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
257
Reaktioarvo
166
Mä en saanut kakkua eilen ollenkaan :( Vähän kyl harmitti kun euroviisut tuntu olevan muille isompi juttu kuin äitienpäivä.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Mä en saanut kakkua eilen ollenkaan :( Vähän kyl harmitti kun euroviisut tuntu olevan muille isompi juttu kuin äitienpäivä.
No höh :( mulle äitienpäivä ei oo mikään iso juttu sinänsä, mut hyvä syy leipoa jotain hyvää on aina hyvä syy leipoa jotain hyvää.
 
Liittynyt
26.6.2023
Viestejä
75
Reaktioarvo
40
Minulla on myös maailman ihanin kulta, on niin huolehtivainen, lämmin, rakastava, monesti sanoo että olemme sielunkumppaneita, kehuu minua ja ulkonäköä, osti minulle lahjaksi aivan hellyyttävän ihanan pehmolelun :) ensitreffeistä lähtien meillä oli yhteinen kemia ja tuntui kuin olisimme tunteneet kauan, olen onnentyttö kun olen saanut elämääni noin ihanan miehen. Olemme puhuneet paljon tulevaisuudesta ja yhteisestä elämästä :) kertoi että rakastaa minua ja minä rakastan häntä mutta haluamme sanoa ne kolme tärkeää sanaa kasvotusten ja juuri oikealla hetkellä :) ihanaa kun vierellä on hänen kaltainen kultakimpale joka ymmärtää minua ja on minulle tärkeintä maailmassa:) kaikkien niiden kusipää suhteiden jälkeen olen onnentyttö kun löytyi noin ihana sielunkumppani:)
 
Liittynyt
26.6.2023
Viestejä
75
Reaktioarvo
40
On toi minun poikaystävä maailman kultaisin ja romanttisin, vietin taas muutaman päivän hänen luonaan :) molemmat olemme niin luotuja toisillemme :) nauroimme yhdessä samoille asioille taas tehden kaikkea ihanaa:) ihana hellijä ja huolehtija, poikaystävä monesti sanookin että ihan kun asuisin jo hänen luona kun olen poikkiksen luona:) ikävä taas on kummallakin <3
 
Ylös Pohja