Poika vai Miesystävä 23vuotias?

NallePuh

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
22
Onko 23 vuotias Poika vai Mies ystävä? Kun on hassua että hän kutsuu minua 19vuotiasta tyttöystäväksi:D

Minkä ikäinen teidän mielestä on mies ystävä?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mun mielestä mä oisin hyvinkin vielä sun ikäsenä tyttöystävä. Kuulostaa omaan korvaan tosi oudolta tulla kutsutuksi "naiseksi".
Aka kysy siltä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Eikä mielestäni ole millään muotoa outoa että kutsuu sinua 19 vuotiasta tyttöystäväksi. Ketä sitten voi kutsua tyttöystäväksi?
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
715
Reaktioarvo
824
Oon ite 23 ja avopuoliso kutsuu naisystäväksi, välillä kuulostaa omaan korvaan hassulta. Sit tiedän ihmisiä joiden kumppani on tyttö-/poikaystävä vaikka ikää ois 50. Makuasia.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Poikamiesystävä.

Olen 24 ja ei olisi väliä miksikä minua kutsutaan. Jos olisi samanikäinen kumppani niin varmaan kutsuisin edelleen poikaystäväksi.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,599
Reaktioarvo
6,503
Ei sillä oo väliä
Nais- ja miesystävä-nimitykset kuulostaa mun mielestä joittenki yli kolmikymppisten käyttämiltä :D Mutta loppujen lopuksi aivan sama miten nää sanot, samaa asiaahan ne tarkottaa
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Ei sillä oo väliä
Nais- ja miesystävä-nimitykset kuulostaa mun mielestä joittenki yli kolmikymppisten käyttämiltä :D Mutta loppujen lopuksi aivan sama miten nää sanot, samaa asiaahan ne tarkottaa
Ne kuulostaa mun mielestä semmosille hankalille väännöksille yli 40 vuotiaille että olen "vakavassa suhteessa mutta tytöttely on niiiin loukkaavaa"
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,599
Reaktioarvo
6,503
Ne kuulostaa mun mielestä semmosille hankalille väännöksille yli 40 vuotiaille että olen "vakavassa suhteessa mutta tytöttely on niiiin loukkaavaa"
Niin no kyllä määki voisin loukkaantua jos oisin yli 30 tai 40 ja joku sanoisi mua tytöksi. Tulis vaa sellane vähätelty olo.
Mut siis tyttöystävä ei mun mielestä oo mitenkää huono sana vanhempanakaan, et siis jos siitä puhutaan nii se on kyllä vähä hassua jos jostakusta on loukkaavaa sanua tyttöystävä :') Vaikka makunsa kullakin
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Niin no kyllä määki voisin loukkaantua jos oisin yli 30 tai 40 ja joku sanoisi mua tytöksi. Tulis vaa sellane vähätelty olo.
Mut siis tyttöystävä ei mun mielestä oo mitenkää huono sana vanhempanakaan, et siis jos siitä puhutaan nii se on kyllä vähä hassua jos jostakusta on loukkaavaa sanua tyttöystävä :') Vaikka makunsa kullakin
En tiiä miltä musta sillon tuntuis mut nyt tuntuu kyllä niin vieraalla tulla kutsutuksi naiseksi.

Mut ap kysy siltä, makuasia
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,599
Reaktioarvo
6,503
En tiiä miltä musta sillon tuntuis mut nyt tuntuu kyllä niin vieraalla tulla kutsutuksi naiseksi.

Mut ap kysy siltä, makuasia
Joo itelläki. En ite kutsuis itteeni missään vaiheessa naisystäväksi, varsinkaan ku oon alle kakskymppine xD
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
itelle tulis varmaan automaattisena poikaystävä (ja kun oon 18v ja hän kuttuis minuu tyttöystäväks, niin kaipa se tulis automaattisesti)
 
Ylös Pohja