Yks mun koululainen kenestä aikasemmin tykkäsin jonku verran kerto mulle pari päivää sitten että se tykkää musta. Sitten se laitto että haluunko olla sen kans ja että "mieti ihan rauhassa"
No en muista mitä vastasin siihen, jotaki tutustumisesta paremmin ettei juttu sit lopu heti. Ko siis on mulla edelleen semmonen kiinnostus siihen.
Eilen se laitto että "nii ooks miettiny sitä" öööö luuleeko se että tutustuttiin ko istuttiin kerran linkkarissa vierekkäin eikä ees juteltu mitenkään hirveästi ko siinä oli muitaki :D vai eikö se tajunnu mitä meinasin?
Ja siis tuli semmonen pikkupaniikki ko se sano että se tykkää musta koska
A) kukaan kenet tiiän irl ei oo sanonu niin
B) mulla loppuu kiinnostus aika nopeesti yleensä :D
C) se on eronnu tyyliin viikko sitten (ne oli 9kk yhessä..)
D) en aatellu että se tykkäis musta
E) ahistaa se ettei mulla oo ikinä ollu poikaystävää, ei ees mittään ala-asteen juttuja, niin en osaa olla kenenkään kaa. Ja kaikki muut tietty tietää miten nää toimii :D
Joo pittää kai sanoa sille etten halua olla sen kans
Ja en tajua miks sen mielestä pitäs heti olla yhessä??? Mikä kiire??
Vähän laastarivibes sitäpaitti
No en muista mitä vastasin siihen, jotaki tutustumisesta paremmin ettei juttu sit lopu heti. Ko siis on mulla edelleen semmonen kiinnostus siihen.
Eilen se laitto että "nii ooks miettiny sitä" öööö luuleeko se että tutustuttiin ko istuttiin kerran linkkarissa vierekkäin eikä ees juteltu mitenkään hirveästi ko siinä oli muitaki :D vai eikö se tajunnu mitä meinasin?
Ja siis tuli semmonen pikkupaniikki ko se sano että se tykkää musta koska
A) kukaan kenet tiiän irl ei oo sanonu niin
B) mulla loppuu kiinnostus aika nopeesti yleensä :D
C) se on eronnu tyyliin viikko sitten (ne oli 9kk yhessä..)
D) en aatellu että se tykkäis musta
E) ahistaa se ettei mulla oo ikinä ollu poikaystävää, ei ees mittään ala-asteen juttuja, niin en osaa olla kenenkään kaa. Ja kaikki muut tietty tietää miten nää toimii :D
Joo pittää kai sanoa sille etten halua olla sen kans
Ja en tajua miks sen mielestä pitäs heti olla yhessä??? Mikä kiire??
Vähän laastarivibes sitäpaitti