Aihe vapaa Poikakuviot meni vaikeiks

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,395
Reaktioarvo
965
Yks mun koululainen kenestä aikasemmin tykkäsin jonku verran kerto mulle pari päivää sitten että se tykkää musta. Sitten se laitto että haluunko olla sen kans ja että "mieti ihan rauhassa"

No en muista mitä vastasin siihen, jotaki tutustumisesta paremmin ettei juttu sit lopu heti. Ko siis on mulla edelleen semmonen kiinnostus siihen.

Eilen se laitto että "nii ooks miettiny sitä" öööö luuleeko se että tutustuttiin ko istuttiin kerran linkkarissa vierekkäin eikä ees juteltu mitenkään hirveästi ko siinä oli muitaki :D vai eikö se tajunnu mitä meinasin?

Ja siis tuli semmonen pikkupaniikki ko se sano että se tykkää musta koska
A) kukaan kenet tiiän irl ei oo sanonu niin
B) mulla loppuu kiinnostus aika nopeesti yleensä :D
C) se on eronnu tyyliin viikko sitten (ne oli 9kk yhessä..)
D) en aatellu että se tykkäis musta
E) ahistaa se ettei mulla oo ikinä ollu poikaystävää, ei ees mittään ala-asteen juttuja, niin en osaa olla kenenkään kaa. Ja kaikki muut tietty tietää miten nää toimii :D

Joo pittää kai sanoa sille etten halua olla sen kans

Ja en tajua miks sen mielestä pitäs heti olla yhessä??? Mikä kiire??

Vähän laastarivibes sitäpaitti
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
En jälleen muista minkä ikäinen olitkaan mutta joo ei mitää järkeä varmaan alkaa seurustelemaan pojan kaa jota et oikeesti tunne ja jos se ois valmis suhteeseen se kyllä tietäis sen ite myös. Tai no mistäs minä tietäisin koska en oo koskaan seurustellut paitsi alakoulus mutta silti erittäin outo tilanne XD
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,395
Reaktioarvo
965
En jälleen muista minkä ikäinen olitkaan mutta joo ei mitää järkeä varmaan alkaa seurustelemaan pojan kaa jota et oikeesti tunne ja jos se ois valmis suhteeseen se kyllä tietäis sen ite myös. Tai no mistäs minä tietäisin koska en oo koskaan seurustellut paitsi alakoulus mutta silti erittäin outo tilanne XD
Noko joillaki on ihme käsitys että voi vaan alkaa seurusteleen ja tutustua sitten :D ollaan siis tiietty toisemme syksystä asti ja oltu jonku puol vuotta silleen samassa porukassa aina linkkarissa mutta ei tunneta silleen oikeesti :D

Oon 08 ja se 09 :D eli 14&14 ko en oo vielä täyttäny 15 :DD
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,021
Reaktioarvo
8,489
Noko joillaki on ihme käsitys että voi vaan alkaa seurusteleen ja tutustua sitten :D ollaan siis tiietty toisemme syksystä asti ja oltu jonku puol vuotta silleen samassa porukassa aina linkkarissa mutta ei tunneta silleen oikeesti :D

Oon 08 ja se 09 :D eli 14&14 ko en oo vielä täyttäny 15 :DD
Aina linkkuveitsessä!?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
nyt kyllä kuulostaa epäilyttävältä D: 9kk seurustellu ja muka viikon jälkeen valmis uuteen suhteeseen. en jotenkin usko että muuten kun just laastarimielessä :/

ennen kaikkea tuo, ettette oo oikeesti kunnolla jutellu tai tunne. ennen seurustelua on tosi tärkee sellanen tapailu- ja tutustumisvaihe, että molemmat saa rauhassa miettiä. vielä se et hän on jo kaks kertaa kysyny, vaikka kerroit että tarviit aikaa, niin ihan selvästi haluu kiirehtiä. luulis kuitenkin että hänkin ymmärtäis, ettei kiirehtimällä pääse hyvään lopputulokseen. en oo koskaan ymmärtäny sellasia ihmisiä, jotka tahtoo suhteeseen tuntematta edes toista... miks ihmeessä?

tuntuu tavallaan pahalta sanoa, parempi pistää homma poikki jo tässä vaiheessa D:

t: joutunu manipuloivien ja epäkunnioittavien äijien kynsiin, ja vaikka sattu niin jatkoin... onneks en enää oo tekemisissä, mutta opin etten anna kohdella itseäni miten sattuu.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,395
Reaktioarvo
965
nyt kyllä kuulostaa epäilyttävältä D: 9kk seurustellu ja muka viikon jälkeen valmis uuteen suhteeseen. en jotenkin usko että muuten kun just laastarimielessä :/

ennen kaikkea tuo, ettette oo oikeesti kunnolla jutellu tai tunne. ennen seurustelua on tosi tärkee sellanen tapailu- ja tutustumisvaihe, että molemmat saa rauhassa miettiä. vielä se et hän on jo kaks kertaa kysyny, vaikka kerroit että tarviit aikaa, niin ihan selvästi haluu kiirehtiä. luulis kuitenkin että hänkin ymmärtäis, ettei kiirehtimällä pääse hyvään lopputulokseen. en oo koskaan ymmärtäny sellasia ihmisiä, jotka tahtoo suhteeseen tuntematta edes toista... miks ihmeessä?

tuntuu tavallaan pahalta sanoa, parempi pistää homma poikki jo tässä vaiheessa D:

t: joutunu manipuloivien ja epäkunnioittavien äijien kynsiin, ja vaikka sattu niin jatkoin... onneks en enää oo tekemisissä, mutta opin etten anna kohdella itseäni miten sattuu.
No täähän se kai ois. D:
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
nyt kyllä kuulostaa epäilyttävältä D: 9kk seurustellu ja muka viikon jälkeen valmis uuteen suhteeseen. en jotenkin usko että muuten kun just laastarimielessä :/

ennen kaikkea tuo, ettette oo oikeesti kunnolla jutellu tai tunne. ennen seurustelua on tosi tärkee sellanen tapailu- ja tutustumisvaihe, että molemmat saa rauhassa miettiä. vielä se et hän on jo kaks kertaa kysyny, vaikka kerroit että tarviit aikaa, niin ihan selvästi haluu kiirehtiä. luulis kuitenkin että hänkin ymmärtäis, ettei kiirehtimällä pääse hyvään lopputulokseen. en oo koskaan ymmärtäny sellasia ihmisiä, jotka tahtoo suhteeseen tuntematta edes toista... miks ihmeessä?

tuntuu tavallaan pahalta sanoa, parempi pistää homma poikki jo tässä vaiheessa D:

t: joutunu manipuloivien ja epäkunnioittavien äijien kynsiin, ja vaikka sattu niin jatkoin... onneks en enää oo tekemisissä, mutta opin etten anna kohdella itseäni miten sattuu.
joo tää on se mitä mäkin hain että se ei oo tervetä jättää tutustumista väliin että ei pahalla mutta mielummin pysyy kaukana tuollaisista :/
 
Ylös Pohja