Poikani oli tänään nähnyt koulussa huomattavasti vanhemman tytön tissin

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,036
Reaktioarvo
8,494
Oli kommentoinut "samanlainen kuin isällä" snif snif..snif..

Mutta vakavasti ottaen sairasta pedofiliaa tuolta yläasteelaiselta esitellä itseään pojalleni.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Äätiolla päiväkodissa mis olin työharjottelussa niin siel eilen ja tänään yks ja sama poika läpsäs mua oerseeööe aina ku olin selinpäin siihen ja leik7ttiin piimä leikkiä ja mä olin keskel ja se sit myös eilen ruokapöydäs yritti pussata mua :D ja on niitä poikoa useampi joka on mua tuol päiväkodis läpsänny perseelle
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Äätiolla päiväkodissa mis olin työharjottelussa niin siel eilen ja tänään yks ja sama poika läpsäs mua oerseeööe aina ku olin selinpäin siihen ja leik7ttiin piimä leikkiä ja mä olin keskel ja se sit myös eilen ruokapöydäs yritti pussata mua :D ja on niitä poikoa useampi joka on mua tuol päiväkodis läpsänny perseelle
perus pienet pojat tykkää isoista tytöistä
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Äätiolla päiväkodissa mis olin työharjottelussa niin siel eilen ja tänään yks ja sama poika läpsäs mua oerseeööe aina ku olin selinpäin siihen ja leik7ttiin piimä leikkiä ja mä olin keskel ja se sit myös eilen ruokapöydäs yritti pussata mua :D ja on niitä poikoa useampi joka on mua tuol päiväkodis läpsänny perseelle
Yyyh, eiks päiväkodin hoitajat sanoneet mitään tohon tilanteeseen? D:
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
haa, ei se ollut koulussa vaan ostarin hylätyssä kaupassa! selvästi poika valehtelee käyvänsä koulussa vaikka ei oikeasti käykkään... huijari...
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,036
Reaktioarvo
8,494
haa, ei se ollut koulussa vaan ostarin hylätyssä kaupassa! selvästi poika valehtelee käyvänsä koulussa vaikka ei oikeasti käykkään... huijari...
Vai valehteli se pieni.. mutta kyseinen tyllerö on tosin koululautakunnan tarkastajan tytär niin en odota kovia rangaistuksia hänelle..
 
Ylös Pohja