Lukio Preli huomenna 🥲🥲

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,646
Reaktioarvo
6,513
Oon ihan kauheen stressaantunu 😭😭
En varmaa oikeesti ossaa mittää
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,646
Reaktioarvo
6,513
Vaikka oon koko aja yrittäny aatella et okei kunhan pääsen läpi tästä (eli riittää et saan noin 100 pistettä, sillä on yleensä saanu kirjoituksissa A:n joten pitäisi päästä prelistäkin läpi) nii kaikki on hyvin ku en oo ees menossa kirjottaa pitkää ruotsia ja preli on vaa harjotus joten mikä tahansa tulos on hyvä, nii silti tulee vaa itku kun en osaa mitään
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,646
Reaktioarvo
6,513
Okei no se meni ihan hyvin, sain tehtyy sen kolmessa tunnissa. Yllätyin siitä ettei missään vaiheessa tullu sellasta hetkee et oisin ollu paniikissa ja miettiny et voi ryökäle en pääse läpi tätä :'D En välttis nyt mitää maailman parasta tulosta saa mut kyl mää läpi pääsen
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,160
Reaktioarvo
8,521
Okei no se meni ihan hyvin, sain tehtyy sen kolmessa tunnissa. Yllätyin siitä ettei missään vaiheessa tullu sellasta hetkee et oisin ollu paniikissa ja miettiny et voi ryökäle en pääse läpi tätä :'D En välttis nyt mitää maailman parasta tulosta saa mut kyl mää läpi pääsen
Rutto ryökäle raato
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,646
Reaktioarvo
6,513
Oikiasti kunnon telepatiaa ku istun meijän koulun pikkukeittiössä ja täällä on myös opettajien pukuhuoneet nii aattelin vaa et tulispa mun ruotsinope nii vois jutella sen kaa (oikeesti se on yks parhaimmista ja ihanimmista opettajista 🥺🫶🏻) ja sit se tulikin sieltä xD
Sit se vaa kyseli tosta prelistä multa et mitkä fiilikset jäi ja sit ku sanoin et ei se tuntunu nii vaikeelta ku olin aatellu nii sit se oli sillee että no näinhän minä vakuuttelin teille että ei se oo nii paha ku miltä tuntuu xd
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,646
Reaktioarvo
6,513
Miten teillä oli preli nyt?
No en tiiä mun pitkän ruotsin opettaja päätti että no pidetäänpäs preli tässä jaksossa
Voi olla siksikin et moni meistä kirjottaa joko pitkän tai keskipitkän ens syksynä jo. Toki meillä on myös abikurssit mut se on pitkällä ja keskipitkällä sama nii voiha se olla ehkä hankala järjestää tai jotain? 🤔 Ja tää meijän ruotsin ryhmä nyt on ymmärrettävästi aika pieni nii onhan se mukavampiki vähä pienemmässä ryhmässä tehä
 
Viimeksi muokattu:

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,646
Reaktioarvo
6,513
Ai nii, sain muuten B:n siitä :D Ärsytti toki et kirjoitelma ei menny nii hyvin ku oisin halunnu mut toisaalta, ei olis tarvinu ku vaa 6 pistettä nii ois ollu jo C mikä ois pitkästä ruotsista todella hyvä. Ja muutenki tavoitteena oli vaa päästä läpi nii ihan kiva yllätys et meni jopa noin hyvin
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,646
Reaktioarvo
6,513
Ja tosiaan ku ite päätin kirjottaa keskipitkän ruotsin niin tolla ei ollu nii isoo merkitystä, enemmän ehkä vaa kertoo et kyllä mulla taso riittää ku vaa jaksan lukea tarpeeksi (tohon preliin luin yhteensä ehkä sen 5 h yhen viikon aikana)
 
Ylös Pohja