Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Puhelimeni ilmeisesti hakkeroitu? Ahdistava tilanne!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 27313" data-attributes="member: 26"><p>Alotetaan sillä, että oon varasijassa tietokoneella ja puhelin on nollattuna (ei käytössä).</p><p></p><p>Olikohan se eilen, kun sain puhelimeen viestin. Se oli ilmiselvä huijaus (että ois tullu paketti), mutta impulsiivisesti painoin linkistä sen enempää ajattelematta, kunnes sitten tajusin kuinka tyhmää se oli siinä vaiheessa, kun vahinko oli tapahtunu. Ekana mulle tuli reilu tuhat viestii eri numeroista ja jouduin niitä estämään & poistamaan. Tilanne alko rauhottuu, kunnes sitten lenkillä sain viestin "fuck you". Menin kattomaan, että oliko joltain huijarilta vihanen viesti, kun en avaa linkkejä, mutta pöydät oli kääntynyt ja nyt ilmeisesti mie olin se huijari. Miun puhelinnumerosta ollaan siis laitettu lukuisia eri huijausviestejä muille viattomille ihmisille. Ihmiset on yrittäny soittaa miulle ja on laitettu viestii (lähinnä ihmetelleet, että mitä tapahtuu ja vastasin kahelle, että ilmeisesti miun puhelin on kaapattu jne). </p><p>Ystävälle laitoin äkkiä viestiä, että mitä hittoo pitäis tehä (hän tietää paljon teknologiasta) ja vastas sitten, että suosittelee nollaa puhelimen ilman varakopioitten tekemistä (soitettiin äitin kaa Elisan asiakaspalveluun ja sieltä neuvoivat samaa, joten näin tehtiin).</p><p></p><p>Nyt oon itkeny about tunnin verran :D Tää on ekanakin super ahdistava tilanne. Mie toivon, ettei kukaan oo avannu sitä linkkii. Muutenkin puhelinlasku oli sen soiton hetkellä (kun Elisalle soitettiin) jo 250e ja meiän perheen rahatilanne on kehno. Sitten ylipäänsä se miun puhelimen nollaus... kaikki miun kuvat ja muistiinpanot...ihan kaikki on poissa. Mie en saanu kopioida niitä tai laittaa kuvat esim. äitin puhelimeen. Mie vaan nopeesti otin äitin puhelimella kuvat tarinan suunnitelmasta ja hahmoista ja that's it. </p><p>Minuu kans ahistaa ja stressaa kauheesti, kun muistiossa ja kuvissa oli paljon asioita, jotka miulla on muistettavana. Tai siis ilman niitä muistiinpanoja (tms)...mie en muista D: mie olin just saanu tehtyy to do -listan koko viikon ajalta ja...muutenkin kaikki muistettavat asiat, kuten "muista langata hampaat", "muista puhistaa läppäri", "muistaa varata hammaslääkäri aika" jne. Miun pitäis nyt tehä paperille se to do -lista (vaikka ironisesti en varmaan tuu muistaa sitä, kun tottunu puhelimen muistioon :D), mutta...toivottavasti saan aikaseks alotettuu sen!</p><p>Ja nyt minuu rupes stressaa, että oliko mitä koulujuttuja mitä pitäis muistaa tehä... ja kun koeviikko nyt tulee, niin tota :D ei parane unohtaa mitään (esim. hoitaa tehtäviä myöhään, kun ois kiva päästä kursseista läpi).</p><p></p><p>Hitto kun piti just pääsiäisen aikaan D: Vasta tiistaina siis päästään Elisalle vaihtaa puhelinnumero ja...minuu vähän pelottaa mennä kouluun :D Nimenomaan sen takia, kun oon turvautunu puhelimen muistioon (laitan sinne kaiken) ja nyt kun ei oo mahollisuutta käyttää puhelinta, niin...no enköhän selvii! </p><p></p><p>Mie vaan toivon, että tää tilanne selvii D:! Ja mie kans toivon, ettei se lasku kasva ja kasva :S</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 27313, member: 26"] Alotetaan sillä, että oon varasijassa tietokoneella ja puhelin on nollattuna (ei käytössä). Olikohan se eilen, kun sain puhelimeen viestin. Se oli ilmiselvä huijaus (että ois tullu paketti), mutta impulsiivisesti painoin linkistä sen enempää ajattelematta, kunnes sitten tajusin kuinka tyhmää se oli siinä vaiheessa, kun vahinko oli tapahtunu. Ekana mulle tuli reilu tuhat viestii eri numeroista ja jouduin niitä estämään & poistamaan. Tilanne alko rauhottuu, kunnes sitten lenkillä sain viestin "fuck you". Menin kattomaan, että oliko joltain huijarilta vihanen viesti, kun en avaa linkkejä, mutta pöydät oli kääntynyt ja nyt ilmeisesti mie olin se huijari. Miun puhelinnumerosta ollaan siis laitettu lukuisia eri huijausviestejä muille viattomille ihmisille. Ihmiset on yrittäny soittaa miulle ja on laitettu viestii (lähinnä ihmetelleet, että mitä tapahtuu ja vastasin kahelle, että ilmeisesti miun puhelin on kaapattu jne). Ystävälle laitoin äkkiä viestiä, että mitä hittoo pitäis tehä (hän tietää paljon teknologiasta) ja vastas sitten, että suosittelee nollaa puhelimen ilman varakopioitten tekemistä (soitettiin äitin kaa Elisan asiakaspalveluun ja sieltä neuvoivat samaa, joten näin tehtiin). Nyt oon itkeny about tunnin verran :D Tää on ekanakin super ahdistava tilanne. Mie toivon, ettei kukaan oo avannu sitä linkkii. Muutenkin puhelinlasku oli sen soiton hetkellä (kun Elisalle soitettiin) jo 250e ja meiän perheen rahatilanne on kehno. Sitten ylipäänsä se miun puhelimen nollaus... kaikki miun kuvat ja muistiinpanot...ihan kaikki on poissa. Mie en saanu kopioida niitä tai laittaa kuvat esim. äitin puhelimeen. Mie vaan nopeesti otin äitin puhelimella kuvat tarinan suunnitelmasta ja hahmoista ja that's it. Minuu kans ahistaa ja stressaa kauheesti, kun muistiossa ja kuvissa oli paljon asioita, jotka miulla on muistettavana. Tai siis ilman niitä muistiinpanoja (tms)...mie en muista D: mie olin just saanu tehtyy to do -listan koko viikon ajalta ja...muutenkin kaikki muistettavat asiat, kuten "muista langata hampaat", "muista puhistaa läppäri", "muistaa varata hammaslääkäri aika" jne. Miun pitäis nyt tehä paperille se to do -lista (vaikka ironisesti en varmaan tuu muistaa sitä, kun tottunu puhelimen muistioon :D), mutta...toivottavasti saan aikaseks alotettuu sen! Ja nyt minuu rupes stressaa, että oliko mitä koulujuttuja mitä pitäis muistaa tehä... ja kun koeviikko nyt tulee, niin tota :D ei parane unohtaa mitään (esim. hoitaa tehtäviä myöhään, kun ois kiva päästä kursseista läpi). Hitto kun piti just pääsiäisen aikaan D: Vasta tiistaina siis päästään Elisalle vaihtaa puhelinnumero ja...minuu vähän pelottaa mennä kouluun :D Nimenomaan sen takia, kun oon turvautunu puhelimen muistioon (laitan sinne kaiken) ja nyt kun ei oo mahollisuutta käyttää puhelinta, niin...no enköhän selvii! Mie vaan toivon, että tää tilanne selvii D:! Ja mie kans toivon, ettei se lasku kasva ja kasva :S [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Puhelimeni ilmeisesti hakkeroitu? Ahdistava tilanne!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja