Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Pukeutuminen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="pullasorsa" data-source="post: 33892" data-attributes="member: 205"><p>[ATTACH=full]1442[/ATTACH][ATTACH=full]1443[/ATTACH][ATTACH=full]1445[/ATTACH][ATTACH=full]1446[/ATTACH]</p><p>Rakastan 50-luvun naisellista muotia ja se näkyy mun tyylissä :) Kellomekot ja -hameet ja puhvihihaset kauluspaidat on mun perusvaatteita, joiden kans mulla on tietysti muhkeet alushameet. Asusteina mulla on yleensä helmikoruja, pieniä klipsilukollisia laukkuja ja matalakorkoiset avokkaat. Hiukset kiharran tosi usein ja mulla on lähes aina hiusrusetti ponihännän juuressa tai rusettihiuspanta jos pidän hiuksia auki. Toisinaan käytän myös pieniä huiveja, käsineitä ja hattuja. Viime vuonna sain silmälasit niin tottakai valitsin 50-luvun tyyliset kilpikonnakuvioiset kissalasit :D Vaatteissa tykkään sellasesta pastellisesta, romanttisesta ja tyttömäisestä naisellisuudesta (jos nykyään saa noin vahvasti määritellä, kun sukupuolineutraaliudesta on puhuttu nyt enemmän)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pullasorsa, post: 33892, member: 205"] [ATTACH type="full" alt="1619191089253.png"]1442[/ATTACH][ATTACH type="full" alt="1619191128407.png"]1443[/ATTACH][ATTACH type="full" alt="1619191384674.png"]1445[/ATTACH][ATTACH type="full" alt="1619191554825.png"]1446[/ATTACH] Rakastan 50-luvun naisellista muotia ja se näkyy mun tyylissä :) Kellomekot ja -hameet ja puhvihihaset kauluspaidat on mun perusvaatteita, joiden kans mulla on tietysti muhkeet alushameet. Asusteina mulla on yleensä helmikoruja, pieniä klipsilukollisia laukkuja ja matalakorkoiset avokkaat. Hiukset kiharran tosi usein ja mulla on lähes aina hiusrusetti ponihännän juuressa tai rusettihiuspanta jos pidän hiuksia auki. Toisinaan käytän myös pieniä huiveja, käsineitä ja hattuja. Viime vuonna sain silmälasit niin tottakai valitsin 50-luvun tyyliset kilpikonnakuvioiset kissalasit :D Vaatteissa tykkään sellasesta pastellisesta, romanttisesta ja tyttömäisestä naisellisuudesta (jos nykyään saa noin vahvasti määritellä, kun sukupuolineutraaliudesta on puhuttu nyt enemmän) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Pukeutuminen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja