Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Putous 2022
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 95297" data-attributes="member: 34"><p>Ei saatana.. eka kelasin että nah ei putous oikein naurata enää niin paljon mut sit katoin ekan jakson kokonaan ja vittu hajoilin kyl kieltämättä. Ei voi mitään :D die-harri, kaisla sose, heimo ja alvari nauratti varmaankin eniten. Enkä oikeasti ymmärrä miksi koska aiemmin kun olin nähnyt pätkiä telkkarista niin en oikein nauranu millekään mut nyt yhtäkkiä rupeski hajoilee. Joku mielenhäiriö varmaan.</p><p></p><p>Aaaaa. Enkä oikeasti ymmärrä tätä että miks alan aina uudelleen tykätä pilvistä? Ensin oon vaan silleen vitut mä siitä tykkään mut sit jossain vaiheessa aina alan kuitenkin tykkää siitä. Voi jeesus. Eikä edes puhuta näistä uusista (miehistä). Aloin yhtäkkiä pitämään jopa akua söpönä vaikka aikasemmin en oo mielestäni pitänyt sitä mitenkään erityisenä tai mitään. Ihan vaa ihminen muiden joukossa mut nyt se on yhtäkkiä söpö? Mitä nyt taas :D joo no en voi hyvin</p><p></p><p></p><p>En ymmärrä. Ja taas kerran tää menee pelkästään kuolaamiseks, mutta menköön.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 95297, member: 34"] Ei saatana.. eka kelasin että nah ei putous oikein naurata enää niin paljon mut sit katoin ekan jakson kokonaan ja vittu hajoilin kyl kieltämättä. Ei voi mitään :D die-harri, kaisla sose, heimo ja alvari nauratti varmaankin eniten. Enkä oikeasti ymmärrä miksi koska aiemmin kun olin nähnyt pätkiä telkkarista niin en oikein nauranu millekään mut nyt yhtäkkiä rupeski hajoilee. Joku mielenhäiriö varmaan. Aaaaa. Enkä oikeasti ymmärrä tätä että miks alan aina uudelleen tykätä pilvistä? Ensin oon vaan silleen vitut mä siitä tykkään mut sit jossain vaiheessa aina alan kuitenkin tykkää siitä. Voi jeesus. Eikä edes puhuta näistä uusista (miehistä). Aloin yhtäkkiä pitämään jopa akua söpönä vaikka aikasemmin en oo mielestäni pitänyt sitä mitenkään erityisenä tai mitään. Ihan vaa ihminen muiden joukossa mut nyt se on yhtäkkiä söpö? Mitä nyt taas :D joo no en voi hyvin En ymmärrä. Ja taas kerran tää menee pelkästään kuolaamiseks, mutta menköön. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Putous 2022
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja