Elokuvat & Sarjat Putous 2022

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Hei te ketkä seuraatte Putousta, onko teillä vielä suosikkia tälle kaudelle? Entä kuka on ollut teidän mielestä kaikkien aikojen parhain Putous-hahmo? Yleistä keskustelua siis tässä ketjussa Putouksesta.

Itselläni mahdollinen suosikkini voisi olla Hannu Gandhi tai Alvari Perätorvi. Ensimmäiseksi mainittu voisi muun muassa tulla iltaisin sänkyni viereen puhumaan minut uneen rauhallisella äänellään. Jälkimmäisen vitsin aiheet on toki aika nähtyjä mutta toisaalta hahmossa on kivasti hauskaa nostalgisuutta! Kaikkien aikojen parhain putoushahmo minun mielestäni on ollut Marja Tyrni.
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Ai niin piti myös mainita että Kaisla Sose vaikuttaa kans aika lupaavalta.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ite en oo kattonut, mutta mun muu perhe kattoo. Tykkäsin pienenä Abbul Tuiskusta, Ansa Kynttilästä ja Tanhupallosta.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Katsoin ekan jakson ja itseäni hauskuuttavia hahmoja olivat:
-die harri koska metalliukot viehättää
-hannu gandhi koska ihana ääni, jutut mielenkiintoisia ja aku on mun crush (okei, ei nyt aku oo se syy jonka takia hahmosta tykkään, tykkään vain siitä miten se on niin hyvä hahmo akulle)
-limu-miska koska hauskasti tulee nykynuoriso mieleen
-kaisla sose koska jotenkin karismaattinen ja hauskoja juttuja
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Katsoin ekan jakson ja itseäni hauskuuttavia hahmoja olivat:
-die harri koska metalliukot viehättää
-hannu gandhi koska ihana ääni, jutut mielenkiintoisia ja aku on mun crush (okei, ei nyt aku oo se syy jonka takia hahmosta tykkään, tykkään vain siitä miten se on niin hyvä hahmo akulle)
-limu-miska koska hauskasti tulee nykynuoriso mieleen
-kaisla sose koska jotenkin karismaattinen ja hauskoja juttuja
Ja koko putouksen historiassa parhaimmat hahmot ovat mielestäni:
-munamies (jota ”pakotin” vanhempiani äänestämään lapsena finaalissa puhelimella, tuli onnenkyyneleet silloin kun se voitti)
-kaikki ernest lawsonin sketsihahmot, mua hauskuutti erityisesti afrobotti, koska tuli mieleen nykyteknologia ja se huvitti. Toinen erityinen suosikki ernestiltä on ansa kynttilä. Se salkkari-sketsi abdul tuiskulta on ihan huikee :D
-kikka vaara koska se on oulun hönttämäestä, jossa samaan kauden esitys aikaan kuljin työharjoittelussa haha :D Ja mieleenpainuva hahmo ja sen jutuille tuli naurettua.
-taika-pasi on vaan jotenkin mood ja hyvin samaistuttava hahmo.
-jani-petteri oli lapsena suosikkini.
-kissi vähähiilari. Mestariteos holmalta, joita tällä sällillä on lukuisia myös putouksen ulkopuolella.
Ja lempihahmoja on varmasti lisää mut nyt ei muistu mieleen enempää enkä jaksa enää miettiä ja googlettaa.

Haluun vielä lisätä, että lemppareita putousnäyttelijöitä ovat ehdottomasti lawson, hirviniemi, kuustonen ja holma.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Kyllä se on Hannu Ghandi.

Huonoin on kyllä limumiska.


Kaikkien aikojen parhaimpia sitten taas... hankala sanoa mitään. Viilunki ja Folke Rundqvist ainakin oli hyviä ja sitten se pikaisesti luotu hahmo tonttu joka hokes "tipe tipe...", Usko Eevertti Luttinen (ja samalta kaudelta myös Riku Niemisen esittämä vanhus jonka nimeä en nyt muista).

Pitäiskö oikeastaan sanoa että usein tietyt näyttelijät ovat onnistuneet luomaan hyviä hahmoja. Kuten vaikka Aku Hirviniemi ja Mikko Töyssy.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Ei saatana.. eka kelasin että nah ei putous oikein naurata enää niin paljon mut sit katoin ekan jakson kokonaan ja vittu hajoilin kyl kieltämättä. Ei voi mitään :D die-harri, kaisla sose, heimo ja alvari nauratti varmaankin eniten. Enkä oikeasti ymmärrä miksi koska aiemmin kun olin nähnyt pätkiä telkkarista niin en oikein nauranu millekään mut nyt yhtäkkiä rupeski hajoilee. Joku mielenhäiriö varmaan.

Aaaaa. Enkä oikeasti ymmärrä tätä että miks alan aina uudelleen tykätä pilvistä? Ensin oon vaan silleen vitut mä siitä tykkään mut sit jossain vaiheessa aina alan kuitenkin tykkää siitä. Voi jeesus. Eikä edes puhuta näistä uusista (miehistä). Aloin yhtäkkiä pitämään jopa akua söpönä vaikka aikasemmin en oo mielestäni pitänyt sitä mitenkään erityisenä tai mitään. Ihan vaa ihminen muiden joukossa mut nyt se on yhtäkkiä söpö? Mitä nyt taas :D joo no en voi hyvin


En ymmärrä. Ja taas kerran tää menee pelkästään kuolaamiseks, mutta menköön.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ei kai nauraakseen tarvitse katsoa. Olen katsonut monta putousta aivan vakavalla naamalla, joskin ehkä vain sisäisesti nauraen. :D Kyllä olen varmaan masentunut.:oops:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
en oo oikein seurannu näitä viimesimpiä kausia, mitä nyt vilaukselta nähny jotain. en väitä etteikö siellä vois olla hauskoja hahmoja tai kohtauksia tms., mutta pakko sanoa, että miun mielestä se sarja on menny vuosien myötä huonommaks D: en vaan enää jaksa kattoo sitä, kun tuntuu että ennen siihen panostettiin enemmän ja se meininki oli jotenkin... aidompaa. nykyään se tuntuu niin tekastulta; ihan kun ne hahmot ois keksitty äkkiä eikä niihin ois käytetty aikaa D: ne ei vaan enää saa nauramaan tai tuo semmosta fiilistä et jes, onpa kiva kattoo tätä. lähes kaikista tulee vaan tosi oudot vibat D:

ah, kaipaan niin paljon sitä ku olin pieni ja putous oli yks viikon kohokohdista :D taisin kattoo sitä eniten vuosina 2012-2015, jos muistan oikein.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
en oo oikein seurannu näitä viimesimpiä kausia, mitä nyt vilaukselta nähny jotain. en väitä etteikö siellä vois olla hauskoja hahmoja tai kohtauksia tms., mutta pakko sanoa, että miun mielestä se sarja on menny vuosien myötä huonommaks D: en vaan enää jaksa kattoo sitä, kun tuntuu että ennen siihen panostettiin enemmän ja se meininki oli jotenkin... aidompaa. nykyään se tuntuu niin tekastulta; ihan kun ne hahmot ois keksitty äkkiä eikä niihin ois käytetty aikaa D: ne ei vaan enää saa nauramaan tai tuo semmosta fiilistä et jes, onpa kiva kattoo tätä. lähes kaikista tulee vaan tosi oudot vibat D:

ah, kaipaan niin paljon sitä ku olin pieni ja putous oli yks viikon kohokohdista :D taisin kattoo sitä eniten vuosina 2012-2015, jos muistan oikein.
Itse pidin ensimmäisistä kausista eniten. Putous oli freesi ja kaikki hahmot oli omalla tavalla hauskoja. Jopa niistä surkeimmista hahmoista syttyi hyvää läppää kavereiden kanssa koulussa.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Hannu Khandi voittaa! (tai sitten ei :D) Pian alkaa putous ja se selviää.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Kaisla Sose voitti. Hannu Ghandin viimeinen esitys oli mielestäni osittain jotenkin huono kun vertaa Kaislan esitykseen.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Itellä ihan aluks lemppari oli Die-Harri, sit se vaihtu Kaisla Soseeseen ja siitä Hannu Ghandiin. Jälkimmäinen sen takia oli suosikkini, koska hänestä tulee mieleen kaupustelijahuijarit. :D Kerran mulle ja mun kaverille yritti joku munkkiopiskelija myydä elämänpuhdistuskirjoja kalliiseen hintaan. :D Tosin hän ei käskenyt "ottaa vastaan".

Limu-Miskasta mä en kauheen paljoon pitänyt, vaikka sen vitsit ja esitykset oli välillä hauskoja ja lapsihahmot on usein kivoja. Kai sit en enää oo perillä teinien ja lasten jutuissa. :D Tykkäsin Alvari Perätorven potentiaalista, ja Aapo näytteli häntä loistavasti, mutta hahmossa oli huonoa sen liialliset pissa-kakkavitsit. Savolaiseen hahmoon toki tollaiset sopii, mutta musta niitä oli liikaa. Olisi voinut olla enemmän savolaisaiheisia vitsejä hänellä. :D Eli musta hahmoon oli hyvä pohja rakennettu, mut toteutus olis saanut olla vähän parempi.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Perätorvesta kyllä näkyi se että ei tule pääsemään finaaliin. Hyvä, mutta ei tarpeeksi hyvä.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
en oo vielä katsonut uusinta jaksoo, mut kieltämättä vähä yllätyin, et hannu gandhi ei voittanut 👀 no eipä siinä, molemmat hahmot oli must hyviä ja ansaitsi voittaa. mul ei sinänsä tällä kaudella ollu lempparihahmoa, tai ainakaan mitään sellaista, joka musta erottuis ihan selvästi edukseen.

alvari perätorvea inhosin ja toisiks vikalla sijalla mulla on die-harri D: emt, musta tylsiä ja loppuunkuluneita juttuja, lähinnä siis kaksimielisyydet ynnä muut ni plääh. kape virallinen oli must hyvin tähän aikaan sopiva, ni se vähän harmittaa ku tippu aika aikaisin D: limu-miska oli joo vähän ärsyttävä, mut niin se oli tarkotuskin ja siis kyl se ainaki must oli onnistunut hahmo siinä mielessä. sen oli tarkotus olla ärsyttävä lapsi ja sellainen se olikin 🤣

jos kaikkien aikojen lemppari putoushahmoa pitää miettiä, niin sanoisin barbi de voro D: musta se oli ihana ja mieleenpainuva.
 
Ylös Pohja