Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Putous 2022
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 98581" data-attributes="member: 89"><p>Itellä ihan aluks lemppari oli Die-Harri, sit se vaihtu Kaisla Soseeseen ja siitä Hannu Ghandiin. Jälkimmäinen sen takia oli suosikkini, koska hänestä tulee mieleen kaupustelijahuijarit. :D Kerran mulle ja mun kaverille yritti joku munkkiopiskelija myydä elämänpuhdistuskirjoja kalliiseen hintaan. :D Tosin hän ei käskenyt "ottaa vastaan".</p><p></p><p>Limu-Miskasta mä en kauheen paljoon pitänyt, vaikka sen vitsit ja esitykset oli välillä hauskoja ja lapsihahmot on usein kivoja. Kai sit en enää oo perillä teinien ja lasten jutuissa. :D Tykkäsin Alvari Perätorven potentiaalista, ja Aapo näytteli häntä loistavasti, mutta hahmossa oli huonoa sen liialliset pissa-kakkavitsit. Savolaiseen hahmoon toki tollaiset sopii, mutta musta niitä oli liikaa. Olisi voinut olla enemmän savolaisaiheisia vitsejä hänellä. :D Eli musta hahmoon oli hyvä pohja rakennettu, mut toteutus olis saanut olla vähän parempi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 98581, member: 89"] Itellä ihan aluks lemppari oli Die-Harri, sit se vaihtu Kaisla Soseeseen ja siitä Hannu Ghandiin. Jälkimmäinen sen takia oli suosikkini, koska hänestä tulee mieleen kaupustelijahuijarit. :D Kerran mulle ja mun kaverille yritti joku munkkiopiskelija myydä elämänpuhdistuskirjoja kalliiseen hintaan. :D Tosin hän ei käskenyt "ottaa vastaan". Limu-Miskasta mä en kauheen paljoon pitänyt, vaikka sen vitsit ja esitykset oli välillä hauskoja ja lapsihahmot on usein kivoja. Kai sit en enää oo perillä teinien ja lasten jutuissa. :D Tykkäsin Alvari Perätorven potentiaalista, ja Aapo näytteli häntä loistavasti, mutta hahmossa oli huonoa sen liialliset pissa-kakkavitsit. Savolaiseen hahmoon toki tollaiset sopii, mutta musta niitä oli liikaa. Olisi voinut olla enemmän savolaisaiheisia vitsejä hänellä. :D Eli musta hahmoon oli hyvä pohja rakennettu, mut toteutus olis saanut olla vähän parempi. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Putous 2022
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja