Uutiset Pysyispä tää varasija aktiivisena demin lopunki jälkee

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Ja tulispa kans lisää porukkaa, ois kiva jos säilyis semmone aktiivinen keskustelupalsta jossain mikä ei oo mikään vauvafi vaan tommone demin tyyline vähä : D.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Toivon samaa, mutta vähän pelkään, että aluksi tänne tulee porukkaa tunteellisena Demin loppumisesta ja sit kuitenkin kesällä viimeistään tääkin hiipuu ja kuolee. Mut toivottavasti oon väärässä!
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Toivon samaa, mutta vähän pelkään, että aluksi tänne tulee porukkaa tunteellisena Demin loppumisesta ja sit kuitenkin kesällä viimeistään tääkin hiipuu ja kuolee. Mut toivottavasti oon väärässä!
Ite oon aatellu vähä samoin, mut toivottavasti tää nyt ei kuolis ja jäis tähän,, D:. Keskustelupalstoilla juttelu on kuitenki ihan eri ku jossai snäpissä tai jossai vaa niil tietyil, sama discord on kans erilainen D:
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Vähän veikkaan että tulee hiljaalleen kuolemaan tää paikka mutta saa nähdä
Oon vähän samaa mieltä. Sit kun kesälomat alkaa, niin tää hiljenee ja vaan muutama pyörii täällä kunnes nekin kyllästyy. Kesä on se vedenjakaja, jos silloin hiipuu kokonaan, niin aika toivottomalta näyttää.

Sori pessimismi.
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
vähän epäilen minäkin mutta jospa tämä tästä. tarvin jonkun foorumin mun elämään niin ei anneta tämän ihan heti kuolla D:
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
ihana miten paljon uusia tänne on tullu! :) kyllä me tästä vielä hyvä palsta saadaan!
 
Ylös Pohja