Rääh juu tekee niin paljon mieli viinaa että en kestä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Tai niiku ...... Olispa 4kpl siideriä tai lonkeroa. Breezerikin käy. Viinikin vois olla jees. Okei mikä tahansa alkoholi. Vittu. Viime juomisesta on niin kauan aikaa että sieluni huutaa alkoholia varsinkin kun en pysty muutoin käsittelemään tunteitani tai en kestä näitä fiiliksiä selvinpäin xD joo mutta eihän tässä. En kuitenkaan juo edes viikottain joten ei syytä huoleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
miks melkein kaikki demut haluu alkoholia
Ollaan niin alkoholiongelmaisia eikä pystytä käsittelee asioita ilman. Tai sillee omasta puolestani voin sanoa että osaan kyllä käsitellä jonkin verran tunteita ilmankin mutta jotenkin se on liian helppo ratkasu vaan vetää perseet et vois edes hetken saada rauhan kaikilta asioilta. Vaikka mietin niitä mm. Ihastusjuttuja kyllä kännissäkin, mutta jotenkin se on ehkä helpompaa. Kai.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Oi voi tuttua, välillä tulee yritettyä jotain muuta eskapismia kuten lukemista, mut sekin päätyy siihen että harrastan molempia. Nyt on onneksi tai onnettomasti olutta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Oi voi tuttua, välillä tulee yritettyä jotain muuta eskapismia kuten lukemista, mut sekin päätyy siihen että harrastan molempia. Nyt on onneksi tai onnettomasti olutta.
Lukeminen ei auta yhtään D: tosin en ole pitkään aikaan kyllä koittanutkaan. Oi voi olen kateellinen oluistasi nyyh. Mutta ehkä ihan hyvä ettei mulla ole. Tai siis kaupastahan sitä vielä saisi mutta kun en tiedä onko se viisasta lähteä hakemaan.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Lukeminen ei auta yhtään D: tosin en ole pitkään aikaan kyllä koittanutkaan. Oi voi olen kateellinen oluistasi nyyh. Mutta ehkä ihan hyvä ettei mulla ole. Tai siis kaupastahan sitä vielä saisi mutta kun en tiedä onko se viisasta lähteä hakemaan.
Oi harmi mutta käsitän D: Hmm lämpimän suihkun/urheilun/elokuvien/vastaavien avulla osa saa kuulemma ajatuksia muualle myös, vaikka eihän se aja samaa asiaa kuin kemiallinen leka kuitenkaan D: Ongelmana tossa toki on se ettei ahdistus lähde kuin lyhytaikaisesti ja palaa seuraavana päivänä pahempana. Ois varmaan aika ihanteellista kohdata tuollaiset ammattilaisen kanssa, mulla ei vaan itsellä oikein psyk. sh:lle juttelu toimi ja terapiaan en oo vielä päässyt.

Ihan hyvä varmasti ettei ole, älä hae D:
 
Viimeksi muokattu:

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Ajattelin ostaa pari lonkeroa kun käyn kaupassa. Jos raskisin, niin ostaisin enemmän ja vetäisin kännit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Oi harmi mutta käsitän D: Hmm lämpimän suihkun/urheilun/elokuvien/vastaavien avulla osa saa kuulemma ajatuksia muualle myös, vaikka eihän se aja samaa asiaa kuin kemiallinen leka kuitenkaan D: Ongelmana tossa toki on se ettei ahdistus lähde kuin lyhytaikaisesti ja palaa seuraavana päivänä pahempana. Ois varmaan aika ihanteellista kohdata tuollaiset ammattilaisen kanssa, mulla ei vaan itsellä oikein psyk. sh:lle juttelu toimi ja terapiaan en oo vielä päässyt.

Ihan hyvä varmasti ettei ole, älä hae D:
No näinpä. Meikä kävi yli vuoden terapiassa mut koska se vaan pahens mun oloa niin oli pakko lopettaa ja lääkärikin suositteli lopettamaan. Menin sitten poliklinikan asiakkaaks ja kävin siellä kunnes jouduin lopettamaan sielläkin koska terapiaan en enää ollut valmis kaiken sen paskan jälkeen ja lääkkeitä en halunnut niin ei ollut mitään keinoa millä mua olis voinu auttaa. Nykyään käyn juttelemas lähinnä kuntoutuksessa ohjaajien kanssa ja sit mun ois tarkotus hakeutuu yhteen paikkaan, joka ei tosin ole mikään psykologi tms. Mutta joku nuorisotyöntekijä tai vastaava. En ole vain saanut vielä otettua sinne yhteyttä. Ja toki se juttelu olis varmaan kasuaalimpaa, ei mitään terapiaa mutta olisi ainakin joku jolle jutella ja joka pystyis ehkä edes vähän auttamaan. Paino sanalla ehkä.

No ei kai sitä pitäisi. Katsotaan nyt kestääkö tätä vai ei D: eipä tässä enää paljon aikaakaan ole, en varmaan edes saisi lähdettyä ahdistuksen takia vaikka haluisinkin. En vaan tiedä miten kestää tätä oloa, ei mikään auta ja oon liian sekasin edes yrittääkseni mitään. Kai sitten vaan hukutan tunteet musiikkiin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Ajattelin ostaa pari lonkeroa kun käyn kaupassa. Jos raskisin, niin ostaisin enemmän ja vetäisin kännit.
Itse ostaisin varmaan ihan sixpäckin jos kauppaan asti pääsisin D': sixpäckeistä ei tosin hyvä seuraa, mutta... Mitä pienistä. Tosin voisihan siitä juoda puolet ja jättää loput seuraavaan kertaan. Mutta turha miettiä kun en pääse lähtemään kuitenkaan koskaan.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Itse ostaisin varmaan ihan sixpäckin jos kauppaan asti pääsisin D': sixpäckeistä ei tosin hyvä seuraa, mutta... Mitä pienistä. Tosin voisihan siitä juoda puolet ja jättää loput seuraavaan kertaan. Mutta turha miettiä kun en pääse lähtemään kuitenkaan koskaan.
Itsekin, mutta on niin mahdottoman kalliita nuo lonkkupäkit D: päädyin kahteen isoon tölkkiin, kotona on vielä yksi sidukka
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,482
Itsekin, mutta on niin mahdottoman kalliita nuo lonkkupäkit D: päädyin kahteen isoon tölkkiin, kotona on vielä yksi sidukka
Vaikka en tahraisi koskaan itseäni alkoholilla, niin kannattaa noissa katsoa se litrahinta. Esim. erinomaiset limpsat kuten Pepsi Max, ovat halvempia isoissa pakkauksissa.
 
Ylös Pohja