Aihe vapaa RÄÄh mikä mua vaivaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Nyt about kaks viime kertaa ku oon kuunnellut tän biisin:

Niin oon molemmilla kerroilla ollu sillee "😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 kuolen mä rakastan olaa yyyyyyyyyyyhhhh 😭😭😭😭😭🤧🤧🤧💖" niiku suurinpiirtein saan jonku kohtauksen yhtäkkiä tunteiden voimasta ja oon joku crying mess ?????

Niiku tää: 🤔 That's meeeee

Emt luulen että olal on vaa nii söpö ääni että en sen takii kestä 😔 tarkottaaks tää et aattelen sitä taas enemmän ahahaha ok

Tosin mietin kyl...... Kaikkii muitaki. Mut ola 💖💖💖😭

Aaaä what am i doing

Mitä helvettiä nyt taas. Alko soimaa battle scarsin repriisi ja se on varmaan pahempi ku se actual battle scars. Ja lisää mielenkiintosta settiä taas, tää lista on täynnä biisejä joita en kestä :)

Hei oikeesti en voi olla ajattelematta olaa :DDDDDDDD lmaooo ok eihän siinä

Toisaalta en voi olla ajattelematta m:ääkään tai timppaa tai tõnuu näköjään?? Ja niko-traumat nousee pintaan näistä biiseistä ahahaha

Aaaa miten must tuntuu etten taas muista mitään oon ihan ulapalla

Heh mahtavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892

Noooo i love this man en oo hetkeen kuunnellu näitä biisujaaaa

I love this mannnnnnnnnnn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
HÖH toiki äijä ollu jo yli vuoden. Ai että aika menee nopeesti. Vastahan tääki keissi tapahtu. Muistan kuin eilisen. Olin samantien silleen noniin tosta ei taas seuraa mitään hyvää mutta hyvin nopeesti huomasin etten voi teeskennellä etten tykkää siit, koska sitä mä aluks yritin, en halunnu myöntää koska tiesin että se on niin mun tyyppinen äijä että siit seuraa vaa pahoja asioita :D

Häiritsee kyllä kovasti tää lassen ja olan no siis, samankaltasuus ja muutenki yhteys ku sillon ku aloin tykkää lassest nii muistan jo niiltä ajoilta ku se höpis olast jotain. Heh. Mut niis on niin paljon samaa et sillon viime vuonna mun rakastuminen olaan johti hyvin nopeasti siihen että aloin ajattelee myös lassee ihan 24/7 ja muistan että kärsimystä se oli, itkin h i e m a n.
 
Ylös Pohja