Mun hiukset on nimittäin ihan hirveät tällä hetkellä ja se työ sisältää asiakaspalvelua. D:
Hydrangea Asiantuntija Liittynyt 13.4.2023 Viestejä 470 Reaktioarvo 249 14.4.2024 #1 Mun hiukset on nimittäin ihan hirveät tällä hetkellä ja se työ sisältää asiakaspalvelua. D:
irwikissa Puff-lohikäärme Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 8,019 Reaktioarvo 5,781 14.4.2024 #2 Pystyiskö joku kamunen auttamaan? Tai voitko mennä esim amiksen opiskelijoille, pääsee halvemmalla?
Hydrangea Asiantuntija Liittynyt 13.4.2023 Viestejä 470 Reaktioarvo 249 14.4.2024 AP AP #4 irwikissa sanoi: Pystyiskö joku kamunen auttamaan? Tai voitko mennä esim amiksen opiskelijoille, pääsee halvemmalla? Napsauta laajentaaksesi... Hei noi opiskelijapalvelut ei käyneetkään mielessä kun en oo koskaan käynyt! Kiitos.
irwikissa sanoi: Pystyiskö joku kamunen auttamaan? Tai voitko mennä esim amiksen opiskelijoille, pääsee halvemmalla? Napsauta laajentaaksesi... Hei noi opiskelijapalvelut ei käyneetkään mielessä kun en oo koskaan käynyt! Kiitos.
irwikissa Puff-lohikäärme Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 8,019 Reaktioarvo 5,781 14.4.2024 #5 Hydrangea sanoi: Hei noi opiskelijapalvelut ei käyneetkään mielessä kun en oo koskaan käynyt! Kiitos. Napsauta laajentaaksesi... Kannattaa! Itse olen värjäyttänyt hiuksia siellä ja tykännyt kyllä
Hydrangea sanoi: Hei noi opiskelijapalvelut ei käyneetkään mielessä kun en oo koskaan käynyt! Kiitos. Napsauta laajentaaksesi... Kannattaa! Itse olen värjäyttänyt hiuksia siellä ja tykännyt kyllä