Saanksmää puhuu hetken mun leirin ihanista (ja khm myös hyvännäkösestä) kanttorista ja isosista?

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Siis toi J (kanttori) on oikeesti ihana tyyppi

Siis se vaa tuli ite juttelee ja kyseli et onko kaikki ok ja kysy myös siitä et kiusaako pojat ku ne aina sannoo mua yhdellä lempinimellä ja höpisee aina outoja musta ja kyselee aina et missä mun kaverit ja sit on sillee et miks sulla ei oo kavereita ja käskee toisia tulee mun luo
Sit se sano et mun pittää sanua vaikka sille et jos on huonosti asiat et jos mua esim häirittee se et ne höpisee typeryyksiä (no ainakaan vielä ei oo alakanu häirittee)

Mut meinasi tulla itku kylläki
Se muisti jopa mun nimenki

Sit yks tyttöisonen L joka tuli yhteen väliin rippilaulujen (tai niinku meijän piti valita rippilaulu mut ei valittu) valitsemisen jälkeen kysyy et haluunksmää vaikka ulkoläksyjä kertua ja sit mää aloin vaa randomisti itkee ja se yritti kysellä et onko kaikki ok mut en kertonu mittää nii se loppujen lopuksi vaa istu ja halas mua

Sitä aikasemmin olin itkeny yksinäni nurkassa ja kiva ku siellä nurkassa on naistenvessat nii varmasti monet huomas et mää itkin vaikka yritin olla pää kumarassa ja hiukset edessä ja esittää et oon puhelimella

Yks A:ki joka on poikaisonen ja jonka tiesin jo ennestään kyselee välillä et miten mulla mennee

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Reaktioarvo
308
Siis toi J (kanttori) on oikeesti ihana tyyppi

Siis se vaa tuli ite juttelee ja kyseli et onko kaikki ok ja kysy myös siitä et kiusaako pojat ku ne aina sannoo mua yhdellä lempinimellä ja höpisee aina outoja musta ja kyselee aina et missä mun kaverit ja sit on sillee et miks sulla ei oo kavereita ja käskee toisia tulee mun luo
Sit se sano et mun pittää sanua vaikka sille et jos on huonosti asiat et jos mua esim häirittee se et ne höpisee typeryyksiä (no ainakaan vielä ei oo alakanu häirittee)

Mut meinasi tulla itku kylläki
Se muisti jopa mun nimenki

Sit yks tyttöisonen L joka tuli yhteen väliin rippilaulujen (tai niinku meijän piti valita rippilaulu mut ei valittu) valitsemisen jälkeen kysyy et haluunksmää vaikka ulkoläksyjä kertua ja sit mää aloin vaa randomisti itkee ja se yritti kysellä et onko kaikki ok mut en kertonu mittää nii se loppujen lopuksi vaa istu ja halas mua

Sitä aikasemmin olin itkeny yksinäni nurkassa ja kiva ku siellä nurkassa on naistenvessat nii varmasti monet huomas et mää itkin vaikka yritin olla pää kumarassa ja hiukset edessä ja esittää et oon puhelimella

Yks A:ki joka on poikaisonen ja jonka tiesin jo ennestään kyselee välillä et miten mulla mennee
oikeesti hirveitä nuo pojat ja ihana että just huolehditaan ja välitetään

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
oikeesti hirveitä nuo pojat ja ihana että just huolehditaan ja välitetään
No ei ne sillee hirveitä oo, se kanttori justiinsa sanoki et niistä ei koskaan tiiä et ne voi oikeestikki välittää siitä et jos joku jää yksin tai sit ne vaihtoehtoisesti vaa haluu vähä härnätä tai sit ne ei tiiä itekkää :D
Nyt ne on lähinnä ollu vaa huvittavia mut jos se sit alakaa käymään vähä liian ärsyttäviksi nii sit on eri juttu

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Todella mukavanoloisia ovat. <3 Just tommoisia työntekijöitä ihmisläheisessä työssä tarvittaisiin. Sua on kyllä lykästänyt, kun oot tommoisten työntekijöiden järjestämälle leirille päässyt.

Itseä vähän harmittaa, kun rippileirin sijasta menin rippikouluun. Toisaalta mulla oli mun kotikunnassa huono maine mun eskariaikojen takia, niin ei sillä tavalla olis ollut kiva olla oman kunnan nuorten kaa leirillä. :D Toisaalta leirillä oli myös meidän naapurikunnasta porukkaa, mutta kuiteskin mun kunnan nuoret olis ne saanut puoleensa.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Todella mukavanoloisia ovat. <3 Just tommoisia työntekijöitä ihmisläheisessä työssä tarvittaisiin. Sua on kyllä lykästänyt, kun oot tommoisten työntekijöiden järjestämälle leirille päässyt.

Itseä vähän harmittaa, kun rippileirin sijasta menin rippikouluun. Toisaalta mulla oli mun kotikunnassa huono maine mun eskariaikojen takia, niin ei sillä tavalla olis ollut kiva olla oman kunnan nuorten kaa leirillä. :D Toisaalta leirillä oli myös meidän naapurikunnasta porukkaa, mutta kuiteskin mun kunnan nuoret olis ne saanut puoleensa.
Aijaa voiko muka käydä pelkästään rippikoulun? Meinaan ku me käydään sekä rippikoulu (ennen leiriä ja myös leirin aikana) että rippileiri :O
Mut harmi et sun kohalla meni noin D: Vaikken oo ite mikään maailman sosiaalisin ihimine enkä tykkää olla nii hirviästi tekemisissä isojen ihmisryhymien kaa nii täällä on silti ollu tosi mukavaa :)

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Reaktioarvo
308
No ei ne sillee hirveitä oo, se kanttori justiinsa sanoki et niistä ei koskaan tiiä et ne voi oikeestikki välittää siitä et jos joku jää yksin tai sit ne vaihtoehtoisesti vaa haluu vähä härnätä tai sit ne ei tiiä itekkää :D
Nyt ne on lähinnä ollu vaa huvittavia mut jos se sit alakaa käymään vähä liian ärsyttäviksi nii sit on eri juttu
haha joo. Siis perus ne voi just oikeesti olla osa susta tosissaa huolissaa mut ei omista parempaa tapaa näyttää sitä.

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Aijaa voiko muka käydä pelkästään rippikoulun? Meinaan ku me käydään sekä rippikoulu (ennen leiriä ja myös leirin aikana) että rippileiri :O
Mut harmi et sun kohalla meni noin D: Vaikken oo ite mikään maailman sosiaalisin ihimine enkä tykkää olla nii hirviästi tekemisissä isojen ihmisryhymien kaa nii täällä on silti ollu tosi mukavaa :)
Meillä siis käytiin eka yhteinen rippikoulu, jonne oli tapaamisia tietyin väliajoin joulukuulta huhtikuuhun. Sitten oman mieltymyksen mukaan joko jatkettiin päivärippikoululla käymistä (jossa siis tapaamisia oli noin kerran viikonloppuisin) tai sitten kesällä käytiin viikon pituinen rippileiri. :D

Ja tietty on myös leirin henkilökunnasta ja ilmapiiristä kiinni paljon, viihtyykö leirillä, oli kyse sitten sosiaalisesta ihmisestä tai ei. Sun kohdalla ainakin aloitusviestin perusteella lykästi, kun pääsit mukavien henkilöiden vetämään leiriin. En tiiä kunnolla, millasta oli mun ikäryhmän rippileirin meininki, mutta tiiän ainakin, että ne nuoret ei tykännyt muutamasta isosesta siellä. :D Yhdestä ne valitti rippikoulun diakonille. Kuulemma kerskaili olevansa muuta parempi ja jaksoi moittia toisten vanhoja tekemisiä. :D Ja toinen näistä "ärsyttävistä isosista" oli mun naapuri, jonka perheestä meidän perhe ei tykännyt lainkaan. :D

En siis ollut näiden nuorten kaa ollut käytännössä missään tekemisissä sitten eskariaikojen, sillä kävin peruskouluni toisessa kunnassa. Ei mua rippikoululla kiusattu tai kukaan mua muistutellut eskariajoista (kukaan nuorista ei oikeestaan puhunut mulle), mutta ois voinut ehkä se viikko yksikseni oleminen heidän ja naapurikuntalaisten kaa olla hirveetä. :D Mulla siis kun ei ollut tossa kunnassa yhtään kaveria.

Ylös Pohja