Suhteet Säikähin tänään rutosti vaikka syy ei ehkä ollu niin kamala

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Siis ku sain siltä yheltä sosiaalityöntekijältä käyntikortin sillon ku ne tuli käymään
Siinä siis lukee sen nimi ja sit joku osoite ja puhelinnumero ja sähköposti yms.
Mulla oli se koulussa mukana ja mulla oli se välitunnilla kädessä ku mietin et pitäiskö ottaa siihen yhteyttä.
Sit ku tulin välitunnilta laitoin sen penkille ja menin riisumaan ulkovaatteet.
A, E ja K käveli siitä mun ohi ja näin sivusilmällä et A aiko ottaa sen kortin ja säikähin ihan hirveesti ja ryntäsin siihen ja huusin ihan tyhmällä äänellä joka ei ollu mun ääni et "Älä koske siihen!" Ja otin sen äkkiä pois.
A oli jotenki hämmentyneen kuulone ku se vastas et "Aha". Sit se kääntyy kävelemään toiseen päähän käytävää ja sano et "En ois halunnukkaa koskea". Vastasin melkeen kuiskaamalla et "Hyvä."

Se ei sit lopulta ilmeisesti ollu nähäny muuta ku sen tyypin nimen joka siinä luki mut jostakin syystä se ja E höpisi jostakin psykoterapeutista tai jostakin??

Mut anyway, en yhtään tajua miks säikähin niin pahasti, toki siinä luki vielä tyyliin et "Lastensuojelun tarpeen selvitystiimi" tai jtn sinne päin et
Toki A tietää kyllä mun asioista jo valamiiksi vähän liikaaki....
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Vai oisko se sit sen takii, ettet haluis muiden kuulevan asiasta, siis että sulle olis syntynyt automaattinen reaktio tälle? Tai sit jos haluut, ettei A kuulis tilanteesta enempää, niin yritit estää häntä ottamasta korttia, jotta hän ei saisi lisätietoa asiasta?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Vai oisko se sit sen takii, ettet haluis muiden kuulevan asiasta, siis että sulle olis syntynyt automaattinen reaktio tälle? Tai sit jos haluut, ettei A kuulis tilanteesta enempää, niin yritit estää häntä ottamasta korttia, jotta hän ei saisi lisätietoa asiasta?
Sitä mää mietin että varmaan johtu siitä
Ja ku sitä ei koskaan tiiä oisko se alakanu lukee sitä korttia kovaan ääneen nii et kaikki ois kuullu mitä siinä lukee :S
Varmaan se johtui siitä
 
Ylös Pohja