Uutiset Sain jotain järkevää aikaseks..

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Siivosin vähän huonetta, imuroin, pyyhin pölyjä, järjestelin vähän tavaroita ja vaatekaappia. Lisäksi sain vihdoin käytyä sen hirvittävän krääsäläjän läpi mun huoneen nurkasta, olen ylpeä. D: Vielä pitäisi viedä roskat. Loppupäivän otan rennommin, touhuilen pupujen kanssa, oon tabletilla ja ehkä piirrän! :)

Mitäs teidän päivään?
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Piirtäminen kuulostaa hyvältä! <3

Minun on tarkoitus nähdä tänään yhtä kaveria virkkaamisen merkeissä. Aion tehdä matonkuteista korin.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Jep! :) Oi miten ihanaa virkkaaminen on kivaa ja hyödyllistä etenkin kivassa seurassa, tekisi kovasti mieli aloittaa joku käsityö.
Juu. :D Harmi vain, ettei minulla ole yhtään vihreää matonkudetta. Ostin aikoinani kirpparilta halvalla ison pussillisen matonkudekeriä, eikä siellä ollut vihreitä seassa. Toisaalta oli kyllä hyvä ostos, koska koko pussillinen maksoi suunnilleen saman verran kuin mitä pelkästään yksi kerä maksaisi kaupassa. Ajattelin, että voinhan harjoitusmielessä virkata noista koreja ja antaa eteenpäin lahjaksi. :D

Millaisia käsitöitä teet? Itse olen aika kehno tekemään itsenäisesti mitään, koska en osaa esim. korjata virheitäni, jos vaikka sukkaa kutoessa silmukoita on päässyt putoamaan. Tarvitsen aina jonkun osaavamman kaverin avuksi, mutta ehkä vielä joskus saavutan käsityöteliään itsenäisyyteni tässä asiassa! 😂
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Juu. :D Harmi vain, ettei minulla ole yhtään vihreää matonkudetta. Ostin aikoinani kirpparilta halvalla ison pussillisen matonkudekeriä, eikä siellä ollut vihreitä seassa. Toisaalta oli kyllä hyvä ostos, koska koko pussillinen maksoi suunnilleen saman verran kuin mitä pelkästään yksi kerä maksaisi kaupassa. Ajattelin, että voinhan harjoitusmielessä virkata noista koreja ja antaa eteenpäin lahjaksi. :D

Millaisia käsitöitä teet? Itse olen aika kehno tekemään itsenäisesti mitään, koska en osaa esim. korjata virheitäni, jos vaikka sukkaa kutoessa silmukoita on päässyt putoamaan. Tarvitsen aina jonkun osaavamman kaverin avuksi, mutta ehkä vielä joskus saavutan käsityöteliään itsenäisyyteni tässä asiassa! 😂
höh no toivottavasti saat vihreitä keriä pian lisää, aika edullisesti sait noin suuren määrän matonkudekeriä! :o noi korit kuulostaa tosi kivalle.
käsitöitä en ole pitkään aikaan tehnyt mutta virkkaaminen innostaisi, opin virkkaamaan jo 5 vuotiaana ja virkkasin silloin barbeille vaatteita. nyt ajattelin että voisin tehdä vaikka isoäidin neliöitä ja niistä joku kiva peitto/viltti sängyn päälle. :)
 
Ylös Pohja