Tarinat Sain juuri idean, miten uusi tarinani päättyy!

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
Kerron siinä sellaisia juttuja, jotka ovat melko rajuja. Jos joku haluaa joskus lukea tarinoitani, niin kehtaankohan antaa lukea? Kerron muun muassa seksuaalisista pakkoajatuksista ja muista tuollaisista. D:
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
776
Reaktioarvo
752
Pakkoajatukset mainittu, mielenkiinto heräsi!
Nooh, voin kertoa jotain! D: Siinä tarinassa on Meri-niminen tyttö, jolla on kaikenlaisia pelkoja. Hän esimerkiksi pelkää satuttavansa muita tahtomattaan ja kärsii seksuaalisista sekä rivoista mielikuvista. Hän rupeaa vihaamaan itseään, kun ei ymmärrä, mikä hänessä on vikana. Hän pelkää olevansa pedofiili ja tekevänsä muille pahaa hallitsemattomasti. Lopulta hän päätyy suljetulle yritettyään itsemurhaa ja tutustuu siellä poikaan, jolla on samankaltaisia ongelmia. D:

Miltä kuulostaa? :D
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Nooh, voin kertoa jotain! D: Siinä tarinassa on Meri-niminen tyttö, jolla on kaikenlaisia pelkoja. Hän esimerkiksi pelkää satuttavansa muita tahtomattaan ja kärsii seksuaalisista sekä rivoista mielikuvista. Hän rupeaa vihaamaan itseään, kun ei ymmärrä, mikä hänessä on vikana. Hän pelkää olevansa pedofiili ja tekevänsä muille pahaa hallitsemattomasti. Lopulta hän päätyy suljetulle yritettyään itsemurhaa ja tutustuu siellä poikaan, jolla on samankaltaisia ongelmia. D:

Miltä kuulostaa? :D
Hyvältä, todella hyvältä! :D
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Nooh, voin kertoa jotain! D: Siinä tarinassa on Meri-niminen tyttö, jolla on kaikenlaisia pelkoja. Hän esimerkiksi pelkää satuttavansa muita tahtomattaan ja kärsii seksuaalisista sekä rivoista mielikuvista. Hän rupeaa vihaamaan itseään, kun ei ymmärrä, mikä hänessä on vikana. Hän pelkää olevansa pedofiili ja tekevänsä muille pahaa hallitsemattomasti. Lopulta hän päätyy suljetulle yritettyään itsemurhaa ja tutustuu siellä poikaan, jolla on samankaltaisia ongelmia. D:

Miltä kuulostaa? :D
Kuulostaa erittäin hyvältä!
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
mitkä määritellään pakkoajatuksiksi
Mulla on sen tyyppisiä, että saatan vaikka olla keskustelemassa jonkun henkilön kanssa, ja yhtäkkiä mun katse täysin sattumalta käväisee esim. sen jalkovälissä, ja mun mieleen putkahtaa vaikkapa sana "kikkeli". Ilman, että mun tekis mieli yhtään mitään "sellaista" hommata sen kanssa. Sitten vaan ihmettelen mielessäni, että häh, mistäs himputista tääkin ajatus nyt tuli, koitan karistaa sen mielestäni ja jatkan keskustelua.

Mulla nää pakkoajatukset ei tuppaa siis yleensä olemaan kovin pahoja, mutta monilla varmaan on paljon ahdistavampiakin.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja