Aihe vapaa Se on kiva herätä ja tajuta että näit taas unta siitä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Vittu oon taas ihan kiimois, ei hyvä

kiva se on nähä k18 unia kun sit nää asiat joita yrität välttää ajattelemast tulee taas mieleen

Okei ei se niin k18 uni ollu. No okei oli se aika. Tosin se oli niin sekavaa että en tiiä mitä siin tapahtu oikeest mut kyllähän se nyt vissiin aika seksuaalissävytteinen uni oli,,,, et kiitti vaa siitä timppa,,
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Huutista mitä tapahtuu en kestä tätä menoo enää :D vittu mun aivojeni kanssa taas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
HUUTISTA :DDDDD jäätävä dejavu :DDDDDDD ja oon vieläkin rakastunu joonakseen näköjään pliis get out of my head :D ei ny saatana taas :D:D:D lopettakaa jo tää vitun kidutus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Huutist okei naurattaa ku mul on pakkomielle poriin joonaksen, pepen ja jontun takia XDDDDDDDDDDD pori-obsessiot alko siinä 2014 koska joonas ja sama meno jatkui sit 2018 kosk pepe (ja jonttu mut jonttu Case oikeestaa tapahtu kunnol vast vähän myöhemmin)

Ärsyttää ajatella vieläkin joonast :D hei täst on ny yli kuus vuotta oikeesti pls. Not me still thinking about him six years later.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
:DDDDDDDDDDDD

minä: *katsoo haastattelun missä on Kari ja Joonas*
Minä: *katsoo ketonen & myllyrinnettä*
Minä: *katsoo kummelia*
Minä: *kuuntelee lähetyssaarnaajan ja kaiken lisäks vielä live-version ja kuolee pepen ja jontun takia*
Minä: vihaan tätä 🙂

Emt tuo karin ja joonaksen haastattelu oli viel ihan perus mut sit ku katoin k&m ni vanhat traumat nous pahemmin pintaan ja sit ku heti siihen perään kattoo kummelii ni ei hyvält tunnu ja varsinkin oot sillee ihan ku et ois kuullu timpan ääntä pitkää aikaa ja oot vaa sillee ÖÖ EN EES MUISTANU ET SE ON NOIN HHHHHHHHGNGNHNHHJKK niiku tuntu ihan siltä niiku alussa, tai vähän samalta, sillee et KUKA TÄÄ VITUN TÄYDELLINEN ÄIJÄ ON oikeest tuntu ihan etten edes muistanu kuinka vitun,,,,, TOMMONEN se on. Siis menin vittu shokkiin siitä ku katoin sitä, varsinkin karin jälkeen ku tää on nyt ihan tämmöstä en mä ees tiiä. Tämmöstä. En nyt ihan tajuu mikä on hätänä mut selkeesti joku. Toi dingon kuunteleminen nyt oli jo ihan liikaa ja siinä vaiheessa meinasin et ei saatana. Kaiken lisäks ku se oli live nii jouduin näkee pepen ja jontun ja niide hymyt öö okkkkkkkkkkkkk :DDDDDDDD eih saatana

Hei mitä nyt onks tää joku jamais vu vai mikä ku timppa tuntuu yhtäkkiä ihan super vieraalt oon vaa sillee KUKA tää henkilö on lmaooooo mitä vittua :D tai siis tuntuu jotenkin tavallaa siltä niinku alussa. Oon iha shokis ja häikäistyny siit mite täydelline joku voi olla :DDDDDDDDDDDDDD mist toi johtuu

Fiilis on tämä:
Mutta joo,,,,,,,, ainii, mul oli tarkotus lisäillä biisejä soittolistoille ja täst tuleeki taas hulvatonta.......... Ei todellakaan hyvin mee

En vaan ymmärrä sitä miten voi olla tämmönen olo. Ja miten tietyt biisit voi olla jotenkin niin........ Aaaaaaa en kestä yhtään. Voi vittu pahinta on oikeest se et mietin pepee ja jonttuuki :D se on niiku se pahin. Tai no emt kaikki on kamalaa. Siis oikeesti. Samaan aikaan niiku mieles: hessu, timppa, kari, joonas, pepe, jonttu, juha. On siinä mullaki vittu ihastukset. Ja pisimpään ollut (kari) on tosiaan ollu sen kymmenisen vuotta ja vähän päälle. Mitä hemmettiä mä siinäki nään. Jo on saatana nyt mikä meno oikeest ku muistan aivan hemmetin kirkkaasti ku karde saapu pilaamaan mun elämän sillo ku olin 12 ja mä oikeesti edelleen oon tässä? Ja tilanne vielä astetta pahempi koska lisäks kaikki nää muut. Voi luoja mun ois pitäny tajuta sillon kuinka hyvin kaikki oli ku ei ollu viel: hessuu, timppaa, joonasta, pepeä, jonttuu ja juhaa. Näköjään muuten eniten noist on tullu vuon 2018 ei vittu mähä sanoin et se oli ihan hirvee vuos :DDDDDDDDDDDD juha sillo alkuvuonna 2018 sit pepe sillon syksyl ja jonttu sit periaatteessa siinä samassa mut kunnol se alko kyl vast 2019 :DDDDDD ihan oikeesti :DDDDDDDDD mitä. Ei helvetti kaikki tää on niin liikaa niin liikaa mitä mä oikeesti teen :D mitä mä ees teen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD AAA hirveet fläsärit kaikesta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Actual footage of me rn:
Huutista toi on oikeesti ihan kirjaimellisesti minä kun katoin kummelin vikan kauden ekan jakson :--------D mä en oikeesti enää tiedä. Siis mä ihan oikeestiki vaa aloin itkee siin :D en edes tiedä mikä mua häiritsee mut aivan vitusti häiritsee kyllä. Ei hyvää päivää ku kukaan ei oo niinku timppa.

Oikeesti pistää miettimään kyllä ku oon koko hiton kevään aatellu sitä :D siis oikeesti. Ajattelin sillon jossai vaihees et oonkoha viel sillonki ku viisut tulee ni ihan kii siin edelleen ja mietin sitä viel sillonki. Kelasin et salee mut sit mietin et höpö höpö ei tää nyt niin kauan tuu kestää varmaa ku ei yleensä ikin kestä niin kauan. Mut nyt alkaa kyllä näyttää siltä et ei tää oo menos ohi :D

Siis ei mul oikeest oo sanoja enää tähä. Kuolen tähän. Ku mä en taas osaa miettii ketään muuta, en ainakaan täl hetkellä. Enköhä mä koht taas mut nii nyt on taas tämmöst tää. Ahdistaa ihan vitusti :D en kestä en vaan pysty tähän tää on ihan hirveetä kidutusta. Oikeest mul on ihan kauhee olo tiiän mun ois pitäny nukkuu jo aikoja sit mut ahistaa niin paljon etten pysty. Lmao joka päivä sama juttu, en vaa pysty tähän.

I mean mä tiiän et mul on tunteit muitaki kohtaan mut nyt en vaan saa timppaa mielestäni. En vaan saa. Tiedän et rakastan sitä niin paljon et tää ei varmaan koskaan mee ohi ku oon oikeest nähny sen jo täs lyhyessä ajassa jo et miten nää asiat menee. 3kk menny ni sen näkee oikeesti tällases ajas jo et kuin vitu tärkee se o mulle. Ofc tunnen itteni täydeks idiootiks koska niiku miks ????? Miks vitussa oikeesti. Siis. Aaaa. Ahdistaa ihan hulluna :D

Oikeest huvittaa kuunnella biisejä joita normaalit ihmiset kuuntelee ja ajattelee ihmisiä jotka tuntee. Mä taas mietin timppaa, aina :D varsinkin nyt kun tää on kestänyt jo niin kauan ni alkaa tuntua vähän psykoosilt. Oli muuten iha hiton outo tunne kattoo youtube-historiaani ku siel on ne kaikki mitä oon kattonu tammikuus ja jotenki yhtäkkiä tuli kauhee flashback sinne ja olin iha et vau mitä vittua onks tää oikeesti totta. Mennään huhtikuussa. En ois oikeesti uskonu. Vittu come on. Naurettavaa olla jumissa täs aina :D tää on ihan saatanasta. En oikeesti kykene tähän. En kykene siihen et sillon oli pilkkopimeetä ja lunta maassa ja nykyään alkaa olla oikeest kevät. Itken. Ei vittu oo todellista.

Kuolen iha vitusti ku alko soimaa bts:n answer : love myself jota oon luukuttanu tässä kevään aikana niin saatanasti :] ei vittu todellakaan voi olla mahdollista tää enää. Ihan kauheeta.

Oikeest mul on kaikki asiat ihan sekasin päässä mut en saa niitä puettuu sanoiks. Yritän just sen takia et saisin ne pois mielestä ettei mua ahistais koko vitun ajan mut ilmeisesti se on mahdotonta.

Ilmeisesti mikään ei auta tähän enää. Täytyy siis vaan hyväksyy et en pysty olla ajattelematta timppaa ja et kaikki menee päin vittua mut hei mikäs siinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Mä en muuten oikeesti tuu ikinä olee yli siitä. Se on päivänselvää. Se on muuten ihan päivänselvää viimeistään nyt. Et kiva kiitti vaa.
 
Ylös Pohja