seikkaillaan wayback machinen avulla vanhoissa demi.fi versioissa demistä kopioitu ja päivitetty versio

hulvaton

puuhöylä
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
38
oho, ite oon ollu vaan tossa viimesessä ja siinä uusimmassa
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Wayback machine on mahtava vanhojen sivustojen kaiveluun :D
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Höhöh, jo vuonna 2002 keskustelu "Vanhan liiton demittäjät" :DDD

Mut myös, voi vanhat muistot. Löytyi monta tuttua nimeä!
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Aahhahaaa, löysin tuolta vanhan omademin. Olin kirjoittanut alle 300 viestiä kolmessa vuodessa.
Oon vaan lueskellut kaikkia.

Olin kyl enemmän #demittäjät irkkikanavan jälkeen kyllä mun demiin kirjoittelu taisi vähetä huomattavasti kun siirryin tuonne. Voi niitä päiviä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Huhhuh mikä fiilis tuli ku avasin tuon 2019 linkin. Oikein kylmikset virtas kropan läpi kun sain nähdä taas demin puhelimen ruudullani ja eri keskustelujen kirjon.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oooh :o Niin paljon muistoja, oikein menee kylmät väreet ja ikävä kasvaa </3
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Muistan hämärästi tuon 2002 Demin kun löysin sen vissiin silloin ekaa kertaa kun olin koulun tietokoneluokassa. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Mua ärsyttää ku liityin Demiin aika myöhään D: Olin tienny siitä pari vuotta ja välillä vakoilin keskusteluja mut sit tein käyttäjän palijon myöhemmin

Vaikka toki kyllä siinä lyhyessäki ajassa (joku vähän alle kaks vuotta) taisin olla varmaan yks aktiivisimmista:'D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Ai että, 2013 demi.fi oli se, jolloin ensimmäistä kertaa liityin demiin! (nimimerkki oli silloin elohiiri) Nostalgistahan se vähän on päästä käymään melkein 10 vuotta vanhassa versiossa. Harmi, että unohdin koko sivuston moneksi vuodeksi, olikohan 2017 vai -18, kun liityin uudella, ehkä muutaman muistamalla nimimerkillä (eli MetalCatMiisu) ja keskustelin yllättävän aktiivisesti loppuun asti.

Fun fact: Minulla oli myös toinen käyttäjä, muistojenvanki, jota käytin Nälkäpeleissä!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Ai että, 2013 demi.fi oli se, jolloin ensimmäistä kertaa liityin demiin! (nimimerkki oli silloin elohiiri) Nostalgistahan se vähän on päästä käymään melkein 10 vuotta vanhassa versiossa. Harmi, että unohdin koko sivuston moneksi vuodeksi, olikohan 2017 vai -18, kun liityin uudella, ehkä muutaman muistamalla nimimerkillä (eli MetalCatMiisu) ja keskustelin yllättävän aktiivisesti loppuun asti.

Fun fact: Minulla oli myös toinen käyttäjä, muistojenvanki, jota käytin Nälkäpeleissä!
Aika noloa, että oli Demissä useammalla nimimerkillä..
 
Ylös Pohja