Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Selvisin verikokeista jokseenkin hengissä (tw veri ja neulat)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ted" data-source="post: 160233" data-attributes="member: 126"><p>Olipa sit ekaa kertaa verikokeet yläasteen jälkeen. Lapsena mulla oli usein ja ei ollu mitään ongelmaa, mutta tää 8 vuoden tauko ei tehny hyvää. Mua ahdisti jo se neulan laittaminen enkä pystynyt kattoo sinne päin. Tunsin vaan ku se painuu mun ihoon ja sattu hirveesti. Ja siinä sit istuin se neula kädessä niin kauan, että saatiin joku 10 pulloa verta. Ei multa koskaan ennen oo niin paljoa otettu, mut nyt on enemmän tutkittavia asioita D:</p><p></p><p>No, mulla alko siinä viimeisten pullojen kohdalla tulla aika huono olo, ja kun neula otettiin pois, meinasin pyörtyä. En ollu syönyt 12 tuntiin, sitä verta otettiin aika paljon ja lisäks mua vielä vähän jännitti se, niin ei ihme. Mun oli vaikee hengittää, silmissä sumeni ja tuli sellanen kylmä hiki, ja pelkäsin et oksennan. Se hoitaja vaan käski pitää silmät auki ja nosti mun jalat ylös. Kuulemma joka päivä joku pyörtyy siellä </p><p></p><p>Onneks mulla oli vielä melkein tunti aikaa ennen ku piti mennä töihin, että ehdin palautua. Olin ottanut kauheesti eväitä mukaan, mut pystyin syödä vaan valkosuklaarusinoita xD </p><p></p><p>No mut selvisin, ja nyt on ihan ok olo</p><p></p><p>Jos haluutte, voitte kertoa teidän hyviä tai huonoja verikoekokemuksia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ted, post: 160233, member: 126"] Olipa sit ekaa kertaa verikokeet yläasteen jälkeen. Lapsena mulla oli usein ja ei ollu mitään ongelmaa, mutta tää 8 vuoden tauko ei tehny hyvää. Mua ahdisti jo se neulan laittaminen enkä pystynyt kattoo sinne päin. Tunsin vaan ku se painuu mun ihoon ja sattu hirveesti. Ja siinä sit istuin se neula kädessä niin kauan, että saatiin joku 10 pulloa verta. Ei multa koskaan ennen oo niin paljoa otettu, mut nyt on enemmän tutkittavia asioita D: No, mulla alko siinä viimeisten pullojen kohdalla tulla aika huono olo, ja kun neula otettiin pois, meinasin pyörtyä. En ollu syönyt 12 tuntiin, sitä verta otettiin aika paljon ja lisäks mua vielä vähän jännitti se, niin ei ihme. Mun oli vaikee hengittää, silmissä sumeni ja tuli sellanen kylmä hiki, ja pelkäsin et oksennan. Se hoitaja vaan käski pitää silmät auki ja nosti mun jalat ylös. Kuulemma joka päivä joku pyörtyy siellä Onneks mulla oli vielä melkein tunti aikaa ennen ku piti mennä töihin, että ehdin palautua. Olin ottanut kauheesti eväitä mukaan, mut pystyin syödä vaan valkosuklaarusinoita xD No mut selvisin, ja nyt on ihan ok olo Jos haluutte, voitte kertoa teidän hyviä tai huonoja verikoekokemuksia [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Selvisin verikokeista jokseenkin hengissä (tw veri ja neulat)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja