Musiikki Semi väsynyttä että rakkauslaulut on aina sitä samaa paskaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Ei se sinänsä estä niitä olemasta ihan hyviä biisejä, esim äsken kun kuuntelin troyen ja taten ja jonkun kolmannen uuden biisin niin sain inspiraation tähän kesuun eli joo se on ihan hyvä biisi, mut mua ainakin väsyttää että ikinä rakkauslaulut ei kerro julkkisihastuksesta tai opeihastuksesta tai vastaavasta, se on aina sitä samaa paskaa. Tosin kyllähän niihin tunteisiin osittain voi samaistua vaikka asetelma onkin hieman eri mut emt, Mielestäni olis ihan virkistävää välillä kuulla julkkisihastuksista kertovia biisejä. Mutta kai tämä on sitten niin marginaalikokemus tai jotain ettei monet tiedä edes miltä se tuntuu, vaikka luulin julkkisihastusten olevan yleisiä. Ehkä sellaiset lievät julkkisihastukset onkin mutta ei varmaankaan tosi syvät tunteet sitten. Olenko ainut joka on kyllästynyt iänikuisiin erobiiseihin ja siihen kuinka "rakastuin parhaaseen ystävääni oh no" ja mitä kaikkea muuta väsynyttä paskaa sitä nyt onkaan
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Tää on varmaan ihan tuhannen kyllästyttävä kommentti, mutta ite tylsistyin noista biiseistä ja kaikista leffojen rakkauspainotteisista juonesta ennen kuin tosissaan päädyin kai sitten rakastumaan. Tai en mä tälle tunteelle muutakaan nimeä keksi :D mutta joo yhtäkkiä kaikki romantiikkapaskat sai ihan uuden sävyn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Tää on varmaan ihan tuhannen kyllästyttävä kommentti, mutta ite tylsistyin noista biiseistä ja kaikista leffojen rakkauspainotteisista juonesta ennen kuin tosissaan päädyin kai sitten rakastumaan. Tai en mä tälle tunteelle muutakaan nimeä keksi :D mutta joo yhtäkkiä kaikki romantiikkapaskat sai ihan uuden sävyn
Niin siis tokihan mä oon melkein aina rakastunut (kuten jo tiedämme) eli sinänsä samaistun kyllä mutta voisin samaistua ehkä paljon enemmänkin jos olisi just jotain julkkisrakkaudesta kertovia biisuja :D onhan niitä joitain mutta harmillisen vähän. Toki siihen tunteeseen sinänsä voi samaistua vaikka se rakkauslaulu kertoisikin naapurin kallesta eikä julkkiksesta....... Mut anyway :D mutta mutta joo, hienoa jos olet mennyt rakastumaan vai onko? :D
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Niin siis tokihan mä oon melkein aina rakastunut (kuten jo tiedämme) eli sinänsä samaistun kyllä mutta voisin samaistua ehkä paljon enemmänkin jos olisi just jotain julkkisrakkaudesta kertovia biisuja :D onhan niitä joitain mutta harmillisen vähän. Toki siihen tunteeseen sinänsä voi samaistua vaikka se rakkauslaulu kertoisikin naapurin kallesta eikä julkkiksesta....... Mut anyway :D mutta mutta joo, hienoa jos olet mennyt rakastumaan vai onko? :D
Totta kyllä D: itellä ei tuu mieleen yhtäkään biisiä jossa puhuttais julkkisrakastumisista, sun pitää alkaa kirjottamaan niitä :D

Onhan se hienoa kieltämättä, eka kerta elämässä kun oikeesti koen jotain näin vahvoja tunteita tää on vähän pelottavaa jopa kun oon yhtäkkiä näin onnellinen D: harmittaa vaan kun tää asuu toisessa kaupungissa ja ehdittiin nähdä vaan ihan nopeasti, mutta soitellaan nyt sitten videopuheluita ja ehkä taas jossain kohtaa meen käymään tuolla, kun pyörin siellä jonkun verran muutenkin....haluisin vaan tutustua siihen kunnolla livenä enkä kännykällä äääää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Totta kyllä D: itellä ei tuu mieleen yhtäkään biisiä jossa puhuttais julkkisrakastumisista, sun pitää alkaa kirjottamaan niitä :D

Onhan se hienoa kieltämättä, eka kerta elämässä kun oikeesti koen jotain näin vahvoja tunteita tää on vähän pelottavaa jopa kun oon yhtäkkiä näin onnellinen D: harmittaa vaan kun tää asuu toisessa kaupungissa ja ehdittiin nähdä vaan ihan nopeasti, mutta soitellaan nyt sitten videopuheluita ja ehkä taas jossain kohtaa meen käymään tuolla, kun pyörin siellä jonkun verran muutenkin....haluisin vaan tutustua siihen kunnolla livenä enkä kännykällä äääää
Juu :D mulle tulee mieleen vaa taylorin superstar tällee yhtäkkiä mut saattaisin muistaa muitakin jos miettisin kunnol. Mut ihan helvetin harvassa ne on kyl.

Kuulostaa kivalta D: kai sä sitten lopulta kuitenkin pääset siihen tutustumaan livenä jos kerran pyörit siellä päin muutenki. Onnee D: oon vitu kade. On ihan hullu ajatus että jotkut oikeasti puhuu ihastuksiensa kanssa, tai no, oonhan mäkin joidenkin niistä kanssa puhunut mut silti. Tai no ehkä mä noita joskus livenä nään mist sitä tietää.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Juu :D mulle tulee mieleen vaa taylorin superstar tällee yhtäkkiä mut saattaisin muistaa muitakin jos miettisin kunnol. Mut ihan helvetin harvassa ne on kyl.

Kuulostaa kivalta D: kai sä sitten lopulta kuitenkin pääset siihen tutustumaan livenä jos kerran pyörit siellä päin muutenki. Onnee D: oon vitu kade. On ihan hullu ajatus että jotkut oikeasti puhuu ihastuksiensa kanssa, tai no, oonhan mäkin joidenkin niistä kanssa puhunut mut silti. Tai no ehkä mä noita joskus livenä nään mist sitä tietää.
Ihmeitä voi tapahtua tosiaankin, joten ehkä sullekin vielä joku päivä :D mun kohtaaminen tän kans oli muutenkin ihan kuin jostain saippuakomediasta (yks mun frendi järjesti meille nopeat pikatreffit pelkällä vitsillä), mutta kuin ihmeen kaupalla meillä kohtas heti kemiat ja ollaan vaan juteltu siitä asti koko ajan, en uskonut että tällästä voi oikeasti sattua muualla kuin telkkarissa xd mutta joo kyllä mä meen sen luo kylään joku päivä. Mut kiitti onnitteluista itekkin nyt vaan rukoilen täällä että tästä jutusta tulis oikeasti jotain pidempää <3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Ihmeitä voi tapahtua tosiaankin, joten ehkä sullekin vielä joku päivä :D mun kohtaaminen tän kans oli muutenkin ihan kuin jostain saippuakomediasta (yks mun frendi järjesti meille nopeat pikatreffit pelkällä vitsillä), mutta kuin ihmeen kaupalla meillä kohtas heti kemiat ja ollaan vaan juteltu siitä asti koko ajan, en uskonut että tällästä voi oikeasti sattua muualla kuin telkkarissa xd mutta joo kyllä mä meen sen luo kylään joku päivä. Mut kiitti onnitteluista itekkin nyt vaan rukoilen täällä että tästä jutusta tulis oikeasti jotain pidempää <3
Aws kuulostaa ihanalta, toivotaan tosiaan niin :3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
HAH nyt taas ärsyttää niin vitusti tää asia. Tai niiku emt kuuntelin conan grayn astronomy ja luin että se kertoo jostain blaablaablaa emt erilleen kasvamisesta tai jotain. Ärsyttää oikeasti kun on jotenki niin ulkopuolinen olo kun ei mulla oo mitään actual seurustelusuhteita tietenkään. Ei niiku jaksa vittu kiinnostaa toi sama hemmetin rikkinäine levy, aina samaa. VAIKKAKIN astronomy on biisinä hyvä. En tiiä reagoinko turhan vahvasti mutta vituttaa. Nojaa ei kai sillä väliä. Ois vaan kiva kun ois välillä jotain erilaistakin näkökulmaa (: mut ei. Kaikki on pakko kirjottaa siitä samasta saatanan näkökulmasta jotta valtaosa ihmisistä voi samaistua ja sitten mun kaltaset ei voi. Miltähän aromanttisista mahtaa tuntua kun ne ei edes tunne ihastumista (jos oon ymmärtänyt oikein) niin varmaan vituttaa vielä enemmän ku mua. Mä sentään pystyn samastumaan siihen tunteeseen jonkin verran vaikka ei kiinnostakaan vitun vertaa erobiisit koska en ole eronnut koskaan (ellei sitä säätöjuttua lasketa mutta ei se nyt silleen ero ollut mutta joo vittu iha sama).
 
Ylös Pohja