Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Seurustelu kasvomaskia käyttämättömän kanssa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 110568" data-attributes="member: 32"><p>Ei ole enää kovin ajankohtaista, mutta jos elettäisiin viime vuotta, vastaisin näin:</p><p>”Olen huomannut että minua ei kiinnosta välinpitämättömyys (en tiedä että onko kaikki maskeja käyttämättömät välinpitämättömiä jotka ei käytä maskeja terveydellisistä syistä ja se on mulle suhteellista millainen välinpitämättömyys on turn off) eikä se juurikaan laske kiinnostusta. Maskin käyttö ei myöskään erityisemmin nosta kiinnostusta eikä käyttämättömyys laske. Eli mulle se, että käyttääkö maskia ei ole mikään kriittinen tekijä kumppanin valintaan. Mulle ei ole väliä, käyttääkö maskia vai ei joten vastasin kyllä.</p><p>Sen sijaan mua ärsyttää liika välittäminen ja tuputtaminen, pätee ihan mihin asioihin vain. En kestäis sellaista kumppania enkä muutakaan läheistä, joka vahtii että onko tolla nyt maski naamalla vai ei ja kieltää yskimisen ja niiskuttamisen. Voi olla vähän off topic mutta halusin selittää laajasti.”</p><p>Käytin kyllä itse maskia aina kun oli mahdollista ja olin täysin riippumaton muiden neuvoista siinä asiassa. Ja tuun käyttämään taas jos se on taas ajankohtaista. Mut mua ei jostain syystä häiritse, että käyttääkö kukaan muu maskia. Olen ankara ainoastaan itselleni (ja pahimmille julmureille).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 110568, member: 32"] Ei ole enää kovin ajankohtaista, mutta jos elettäisiin viime vuotta, vastaisin näin: ”Olen huomannut että minua ei kiinnosta välinpitämättömyys (en tiedä että onko kaikki maskeja käyttämättömät välinpitämättömiä jotka ei käytä maskeja terveydellisistä syistä ja se on mulle suhteellista millainen välinpitämättömyys on turn off) eikä se juurikaan laske kiinnostusta. Maskin käyttö ei myöskään erityisemmin nosta kiinnostusta eikä käyttämättömyys laske. Eli mulle se, että käyttääkö maskia ei ole mikään kriittinen tekijä kumppanin valintaan. Mulle ei ole väliä, käyttääkö maskia vai ei joten vastasin kyllä. Sen sijaan mua ärsyttää liika välittäminen ja tuputtaminen, pätee ihan mihin asioihin vain. En kestäis sellaista kumppania enkä muutakaan läheistä, joka vahtii että onko tolla nyt maski naamalla vai ei ja kieltää yskimisen ja niiskuttamisen. Voi olla vähän off topic mutta halusin selittää laajasti.” Käytin kyllä itse maskia aina kun oli mahdollista ja olin täysin riippumaton muiden neuvoista siinä asiassa. Ja tuun käyttämään taas jos se on taas ajankohtaista. Mut mua ei jostain syystä häiritse, että käyttääkö kukaan muu maskia. Olen ankara ainoastaan itselleni (ja pahimmille julmureille). [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Seurustelu kasvomaskia käyttämättömän kanssa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja