Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
SHIT SHIT SHIT MITÄ TEEN
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 139018" data-attributes="member: 16"><p>Äärkrkwjdsöfbs mää en ymmärrä </p><p>Mää aattelin et kaikki on ihan okei nyt meijän välillä mut vissiin sitä kaivelee vielä joku asia??? Niinku se on välillä hirveen tyly mulle taas. Ei välttämättä kasvotusten mut esim jos juttelen sen kaa jostaki snäpissä (toki joo hankala päätellä kirjoitetun tekstin perusteella et millä sävyllä se asiat sanoo mut se on ruvennu töksäyttää asiat vaa sillee oudosti) ja sit ku mun kaverilla oli synttärit ja mää kysyin siltä et "No miltäs nyt tuntuu ku oot 17" (kyseessähän on semmone inside joke et aina kysellään et no miltä tuntuu yms) nii sit mun ihastus vaa melekeen vihasen kuulosesti kommentoi vierestä et "Miltä sen muka pittäis tuntua sehän on vaa yks vuosi lissää ei siinä oo mittää erityistä" ja olin ihan hämmentyny et mikä ihime sillä on. </p><p>Sillee suurimman osan ajasta se on normaalisti mut sit välillä se tekkee tommosia iha ihime temppuja D: En ymmärrä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 139018, member: 16"] Äärkrkwjdsöfbs mää en ymmärrä Mää aattelin et kaikki on ihan okei nyt meijän välillä mut vissiin sitä kaivelee vielä joku asia??? Niinku se on välillä hirveen tyly mulle taas. Ei välttämättä kasvotusten mut esim jos juttelen sen kaa jostaki snäpissä (toki joo hankala päätellä kirjoitetun tekstin perusteella et millä sävyllä se asiat sanoo mut se on ruvennu töksäyttää asiat vaa sillee oudosti) ja sit ku mun kaverilla oli synttärit ja mää kysyin siltä et "No miltäs nyt tuntuu ku oot 17" (kyseessähän on semmone inside joke et aina kysellään et no miltä tuntuu yms) nii sit mun ihastus vaa melekeen vihasen kuulosesti kommentoi vierestä et "Miltä sen muka pittäis tuntua sehän on vaa yks vuosi lissää ei siinä oo mittää erityistä" ja olin ihan hämmentyny et mikä ihime sillä on. Sillee suurimman osan ajasta se on normaalisti mut sit välillä se tekkee tommosia iha ihime temppuja D: En ymmärrä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
SHIT SHIT SHIT MITÄ TEEN
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja