Ihastuminen SHIT SHIT SHIT MITÄ TEEN

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Tyhmä minä


Siis ku mää oon hyvin usein aina kirjottanu tahallani viestejä mun ihastukselle koreaksi koska sen reaktiot on aina nii huvittavia ku se ei tietenkää ossaa sanaakaan sitä

Tällä kertaa kirjotin lapulle koreaksi et "tykkään tästä pojasta todella palijon"

JA TÄLLÄ KERTAA SE SIT OTTIKI PUHELIMEN JA KÄYTTI SITÄ KÄÄNTÄÄKSEEN LAUSEEN SUOMEKSI

NIINKU APUA NYT SE TIETÄÄ
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
tiiätkö miten se reagoi siihen lappuun? tai et ootteko jutellu/nähny sen jälkeen?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
tiiätkö miten se reagoi siihen lappuun? tai et ootteko jutellu/nähny sen jälkeen?
No siis se istu mun vieressä xD
Ja siis emt kysyin siltä et saiko se käännettyä sen suomeksi nii vastasi et "Jotenki" ja sen jäläkee oltiin ihan normaalisti mut kyl sen ilime muistutti vähä sitä ilimettä mikä sillä on ku se on ajatuksissaan ja se haro hiuksia enemmän lol
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Mikä tuuri! Päätti kääntää juuri sen tietyn lapun :D
Tuosta ei tosiaankaan liene kuin kaksi tietä ulos, vitsin piikkiin tai tunnustaminen...
kannattan suoraa TUNNUSTAMISTA! (hyvä toki minun koko elämäni sinkkuna olleen huudella)

Joo mää oon laittanu sille viestiä ku haluun tietää et häiritteekö se asia sitä... Yritän urkkia et mitä se aattelee sit musta vaikka onki 99% varmaa et ei varmasti tykkää ja jos sit se tykkääki tolla 1% varmuudella nii on ansaitsis kaikki Oscarit ja Jussit ja ties mitä niitä löytyyki niitä palkintoja :D
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Joo mää oon laittanu sille viestiä ku haluun tietää et häiritteekö se asia sitä... Yritän urkkia et mitä se aattelee sit musta vaikka onki 99% varmaa et ei varmasti tykkää ja jos sit se tykkääki tolla 1% varmuudella nii on ansaitsis kaikki Oscarit ja Jussit ja ties mitä niitä löytyyki niitä palkintoja :D
ihmiset osaa näytellå niinku tälläsistäkin aika hyvin niinku mä vaik😅
eli vastaus voi yllättääkkin koskaan ei tiedä. toivon onnee.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Joo mää oon laittanu sille viestiä ku haluun tietää et häiritteekö se asia sitä... Yritän urkkia et mitä se aattelee sit musta vaikka onki 99% varmaa et ei varmasti tykkää ja jos sit se tykkääki tolla 1% varmuudella nii on ansaitsis kaikki Oscarit ja Jussit ja ties mitä niitä löytyyki niitä palkintoja :D
Oijoi mahtavaa! Muista päivittää tännekin, haluan tietää mitä käy :O
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Sanonpa tännekki:
Se oli yöllä vastannu mulle et se kääntäjä käänsi aika huonosti ettei saanu selevää siitä
En tiiä valehteliko:D
Mut kysyin siis sen jälkeen et no mitä se kääntäjä sano ja ei oo vastannu lol
Se oikiasti käyttää snäppiä ehkä sadan vuoden välein 😩 Mutta veikkaan et vastaa illalla
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Arghhh ei siltikään ole vastannut D:
Vielä vuosi sitten en uskonut että oisin ikinä ärsyyntyny siitä et ku mulle ei vastata–
Mut sentään se ei erityisesti oo vain mulle vastaamatta (tavoistani poiketen tarkistin sen snäppiscoren ja sama se on ollu viimeset öööö viistoista tuntia xD yleensä en haluu stalkata näin mutta mää vaan haluun nyt tietää ihan oman mielenrauhani takia lol) joten se ei vaan käytä snäppiä xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
En mää voi mennä nukkuu ku se kummiski vastaa jossai keskiyöllä ja mää haluun nyt keskustella sen kaa enkä oottaa taas melkeen vuorokautta 3:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
AAA– NYT SE VASTAS
En uskalla kahtua. Okei. Rauhotu Myrskis rauhotu–
Hengitähengitähengitä ei se oo nii paha et ees vielä sanonu sitä sille
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Mää laitoin sille et "Eli tiiät mitä aattelen" ja "Haluukko nää puhua sit muualla vai"
JA SE VASTAS JO ALDJEJWLFNS
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Mää laitoin sille et "Eli tiiät mitä aattelen" ja "Haluukko nää puhua sit muualla vai"
JA SE VASTAS JO ALDJEJWLFNS
Se vastasi että "Omasta mielestä se on järkevämpää ku viesteillä" eli se haluu kai siis puhhuu mulle asiasta??? 🥴
Vastasin et käy mulle ja et kuhan se ite haluu nii tehä
 
Ylös Pohja