Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
SHIT SHIT SHIT MITÄ TEEN
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 139980" data-attributes="member: 16"><p>Joo ihan hyvähän se on ettei se ottanu sitä mitenkää hirvee syvälle sieluun sitä kinaa, vaikka toki mistä mää tiiän mitä se aattelee, tosin uskon et kyl se ois mulle maininnu jos sillä jäi joku kaivelee ku se kummiski tietää mun olevan ylianalysoiva murehtija :'D</p><p>En tiiä, voihan se siitä johtua D: Tottakai mää tykkään siitä valtavasti edelleen, en mää siitä oo lähiaikoina pääsemässä yli ellen satu kohtaamaan yhtäkkiä ketään vielä ihanampaa ihimistä (siis se on varmaan ensimmäine oikeasti järkevä ja ei-toksinen ihimine johon oon ihastunu ja jolla on sentään tunnetaidot kunnolla hallussa et en tiiä kui palijon voi paremmaksi mennä enää xD) mut en tiiä miksi sit mun reaktiot sitä kohtaan on muuttunu. En tiiä onko se sitä et tavallaan aikasemmin oon ehkä tiedostamattaki yrittäny jollaki tapaa padota mun tunteita ku olin ihan alussaki jo ahistunu ees siitä tiedosta et oon nyt ihastunut siihen D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 139980, member: 16"] Joo ihan hyvähän se on ettei se ottanu sitä mitenkää hirvee syvälle sieluun sitä kinaa, vaikka toki mistä mää tiiän mitä se aattelee, tosin uskon et kyl se ois mulle maininnu jos sillä jäi joku kaivelee ku se kummiski tietää mun olevan ylianalysoiva murehtija :'D En tiiä, voihan se siitä johtua D: Tottakai mää tykkään siitä valtavasti edelleen, en mää siitä oo lähiaikoina pääsemässä yli ellen satu kohtaamaan yhtäkkiä ketään vielä ihanampaa ihimistä (siis se on varmaan ensimmäine oikeasti järkevä ja ei-toksinen ihimine johon oon ihastunu ja jolla on sentään tunnetaidot kunnolla hallussa et en tiiä kui palijon voi paremmaksi mennä enää xD) mut en tiiä miksi sit mun reaktiot sitä kohtaan on muuttunu. En tiiä onko se sitä et tavallaan aikasemmin oon ehkä tiedostamattaki yrittäny jollaki tapaa padota mun tunteita ku olin ihan alussaki jo ahistunu ees siitä tiedosta et oon nyt ihastunut siihen D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
SHIT SHIT SHIT MITÄ TEEN
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja