Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
SHIT SHIT SHIT MITÄ TEEN
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 140514" data-attributes="member: 16"><p>Mää muuten tännää tajusin yhen jutun</p><p>Oon aprikoinu jo pitkää et 1. Miks mää sen seurassa aina avaudun nii palijon (tein sitä jo ennen ku ihastuin siihen) ja 2. Miksi ylipäätään tykkään siitä (toki tää on vaa yks syy, mut uskon et se on tosi iso sellane, yks tärkeimmistä syistä siihen)</p><p></p><p>Siis mää arvostan tosi paljon rehellisiä ja suorasanasia ihimisiä jotka ossaa sanua asiat nii et se tullee oikeasti seleväksi mut ei kummiskaa halveksu muita yms.</p><p>Nii mun ihastus on aina ollu tosi suora sen vastauksissa mulle</p><p>Ja sit ku ne asiat mitä mää sille kerron on aina sellasia et ne on tosi... vääristyneitä? Et ne ajatustavat mitä mulla on ei oo hyväksi mulle.</p><p>Kaikki mitä se sanoo mulle on jo mulla tiedossa mut mää vähän niinku kiellän ne ite. Ne huonot ajatukset tullee aina edelle. Mää tarviin jonku muun sanomaan ne ääneen suoraan päin naamaa mulle</p><p>Tähän mennessä tää ihimine on ollu ainua joka on nii teheny. Se on sanonu suoraan et mun ajatukset on pahoja, et mun pittäis kasvaa pois niistä. Kaikkee tällasta vastaavaa on mulle aina vastannu</p><p>Tottakai mää aina väitän sille vastaan, se on ihan mun normaali puolustusreaktio mut hyvin harvoin mää aattelen tosissani sen olevan väärässä.</p><p>Se sanoo ne asiat mulle sillee suoraan, ehkä jopa törkeesti mut se ei loukkaa mua. En tiiä, jotenki tuntuu et jos mää kuulen ne asiat ääneen sanottuna suoraan mulle mun on helepompi saaha niistä kiinni ja ehkä tehäkki asian eteen jotaki</p><p>Se ei varmaan ees tiiä tai pysty ees kuvittelee kui tärkeetä sen rehellisyys on mulle :')</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 140514, member: 16"] Mää muuten tännää tajusin yhen jutun Oon aprikoinu jo pitkää et 1. Miks mää sen seurassa aina avaudun nii palijon (tein sitä jo ennen ku ihastuin siihen) ja 2. Miksi ylipäätään tykkään siitä (toki tää on vaa yks syy, mut uskon et se on tosi iso sellane, yks tärkeimmistä syistä siihen) Siis mää arvostan tosi paljon rehellisiä ja suorasanasia ihimisiä jotka ossaa sanua asiat nii et se tullee oikeasti seleväksi mut ei kummiskaa halveksu muita yms. Nii mun ihastus on aina ollu tosi suora sen vastauksissa mulle Ja sit ku ne asiat mitä mää sille kerron on aina sellasia et ne on tosi... vääristyneitä? Et ne ajatustavat mitä mulla on ei oo hyväksi mulle. Kaikki mitä se sanoo mulle on jo mulla tiedossa mut mää vähän niinku kiellän ne ite. Ne huonot ajatukset tullee aina edelle. Mää tarviin jonku muun sanomaan ne ääneen suoraan päin naamaa mulle Tähän mennessä tää ihimine on ollu ainua joka on nii teheny. Se on sanonu suoraan et mun ajatukset on pahoja, et mun pittäis kasvaa pois niistä. Kaikkee tällasta vastaavaa on mulle aina vastannu Tottakai mää aina väitän sille vastaan, se on ihan mun normaali puolustusreaktio mut hyvin harvoin mää aattelen tosissani sen olevan väärässä. Se sanoo ne asiat mulle sillee suoraan, ehkä jopa törkeesti mut se ei loukkaa mua. En tiiä, jotenki tuntuu et jos mää kuulen ne asiat ääneen sanottuna suoraan mulle mun on helepompi saaha niistä kiinni ja ehkä tehäkki asian eteen jotaki Se ei varmaan ees tiiä tai pysty ees kuvittelee kui tärkeetä sen rehellisyys on mulle :') [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
SHIT SHIT SHIT MITÄ TEEN
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja