Siis 25min suihkussa ei edes ole paljoa

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mä pidän ton mittasia suihkuja, koska vesilasku menee suoraan vuokrasta. Siis vaan silloin kun pesen tukan. Jos ei pese hiuksii jne, eli vaan kropan niin onhan toi aika pitkä aika.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Mulla menee yleensä 20-25min jos pesen hiukset, koska suurin osa ajasta menee siihen shampoon ja hoitoaineen kaa pelleilyyn. Tän takii oonkin miettiny hiusten täydellistä poisajoo, pääsisin helpommal. Sheivaaminen on sitte iha oma shownsa, en edes alota!
 
Liittynyt
20.4.2022
Viestejä
2,183
Reaktioarvo
949
Mulla menee yleensä 20-25min jos pesen hiukset, koska suurin osa ajasta menee siihen shampoon ja hoitoaineen kaa pelleilyyn. Tän takii oonkin miettiny hiusten täydellistä poisajoo, pääsisin helpommal. Sheivaaminen on sitte iha oma shownsa, en edes alota!
On käyny mullaki mielessä! Nyt aattelin leikata silleen lyhyrn polkkatukan :D
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mulla menee korkeintaan 10min suihkussa, hiustenpesut mukaanluettuna. En vaan kerta kaikkiaan tykkää seistä valuvan veden alla ja yleensä hoidan asian niin nopeasti kuin kykenen. Jos en pese hiuksia niin parissa minuutissa selviän
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Jos pesen vaan hiukset ja itteni silleen nopeesti niin saan käytyä 5 minuutissa mutta jos rupeen sheivaileen ja laittamaan hoitoainetta niin saattaa mennä toi 25 min ihan helpolla (riippuu myös siitä mitä sheivaa et kuinka kauan siinä kestää)
 
Ylös Pohja