Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Siis mikä mun ajatuksilla on ongelmana?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 4656" data-attributes="member: 16"><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Siis esim jos meen lenkille ni sit ku ylitän autotietä ni rupee jostakin syystä joskus aattelee sitä et entä jos joku auto tulis ja ajaisi mun päältä.</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Tai jos laitan pompulaa hiuksiin ajattelen et voisin nyt repiä iteltä hiukset päästä jos voisin. Ja jos seison jonku takana mietin et jos ois puukko voisin iskee sillä sitä tyyppiä selkään tai jtn???</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Onks nää pakkoajatuksia? En siis koskaan oikeesti tee mitään mitä ajattelen et ne tosiaan on vaan ajatuksia joita ajattelen vaan mielessäni ku ne ois ihan normaaleja ajatuksia (???)</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Ja sit se ku mun on aina pakko varmistaa kaikki et esim onhan varmasti valot sammuksissa ja jos oon vaikka kysyny jotain omasta mielestä tärkeää ja saanu vastauksen ni saatan kysyä sitä uudestaan ihan vaan varmistukseksi. </span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Niinku whatt osaako joku sanoo mitä tää on?</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Oonko vaan menny lopullisesti sekasin</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 4656, member: 16"] [FONT=georgia][COLOR=rgb(85, 57, 130)]Siis esim jos meen lenkille ni sit ku ylitän autotietä ni rupee jostakin syystä joskus aattelee sitä et entä jos joku auto tulis ja ajaisi mun päältä. Tai jos laitan pompulaa hiuksiin ajattelen et voisin nyt repiä iteltä hiukset päästä jos voisin. Ja jos seison jonku takana mietin et jos ois puukko voisin iskee sillä sitä tyyppiä selkään tai jtn??? Onks nää pakkoajatuksia? En siis koskaan oikeesti tee mitään mitä ajattelen et ne tosiaan on vaan ajatuksia joita ajattelen vaan mielessäni ku ne ois ihan normaaleja ajatuksia (???) Ja sit se ku mun on aina pakko varmistaa kaikki et esim onhan varmasti valot sammuksissa ja jos oon vaikka kysyny jotain omasta mielestä tärkeää ja saanu vastauksen ni saatan kysyä sitä uudestaan ihan vaan varmistukseksi. Niinku whatt osaako joku sanoo mitä tää on? Oonko vaan menny lopullisesti sekasin[/COLOR][/FONT] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Siis mikä mun ajatuksilla on ongelmana?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja