Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Siis mikä mun ajatuksilla on ongelmana?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 5226" data-attributes="member: 56"><p>Joo mullakin on mut en nyt muista muuta mut on mieleen jäänyt se kun istun lattialla jostain syystä puukkoni kanssa(?) Jotain järkevää tekemässä. Mun koira oli mun vieressä ja mietin et mitä jos puukottaisin nyt.</p><p>Arvaa pelottiko et toteutan sen kun tiedän että katuisin loppu elämäni ihan hirvesti ja et miten ees voin aatella tommosta.</p><p>Juu no menin viemään sen puukon kaappiin ja rauhottelin itteeni esittelemällä koiraani mut oli kyllä hieman säikäyttävä kokemus.</p><p>En tiedä mistä tuli kun olen nähnyt likkaa painajaisia että olen tehnyt jotain peruuttamataonta(murhannut, hankkiutunut jollain ilveellä raskaakisi(?)(lol)) ja on ollu ihan hirvee olo ja toivoin aina et se on unta ja herätessäni olin hyvin kiitollinen et se oli unta enkä missään nimessä halua mitään tuollaista tehdä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 5226, member: 56"] Joo mullakin on mut en nyt muista muuta mut on mieleen jäänyt se kun istun lattialla jostain syystä puukkoni kanssa(?) Jotain järkevää tekemässä. Mun koira oli mun vieressä ja mietin et mitä jos puukottaisin nyt. Arvaa pelottiko et toteutan sen kun tiedän että katuisin loppu elämäni ihan hirvesti ja et miten ees voin aatella tommosta. Juu no menin viemään sen puukon kaappiin ja rauhottelin itteeni esittelemällä koiraani mut oli kyllä hieman säikäyttävä kokemus. En tiedä mistä tuli kun olen nähnyt likkaa painajaisia että olen tehnyt jotain peruuttamataonta(murhannut, hankkiutunut jollain ilveellä raskaakisi(?)(lol)) ja on ollu ihan hirvee olo ja toivoin aina et se on unta ja herätessäni olin hyvin kiitollinen et se oli unta enkä missään nimessä halua mitään tuollaista tehdä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Siis mikä mun ajatuksilla on ongelmana?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja