Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Siis mikä mun ajatuksilla on ongelmana?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Maisie" data-source="post: 6283" data-attributes="member: 189"><p>L'appel du vide - ilmiö vois selittää osan tosta, koska se vaatii kuitenki aika paljon että sais pakkomielteistä esimerkiks diagnoosin. Ja must tuntuu et kaikis meis on sitä että varmistaa moneen kertaan onko ovi menny lukkoon ja onko valot pois ja ei oo hella päällä ruuanlaiton jälkeen jne.</p><p></p><p>Niin kauan ku oikeesti aidosti ei mitää aio toteuttaa nii must tuntuu et aika monilla on välillä tollasia ajatuksia. Ite oon ainaki just oottanu suojatien vieres ja aatellu et hyppään auton alle tai tavallaa pelänny tekeväni jollekki ihmiselle pahaa ku oon ajatellu jotai puukotusta. En mä niistä oo huolestunu.</p><p></p><p>Äläkä tulkitse että väheksyisin ongelmaas, en todellakaan, koska itekki aikoinaa pelästyin ajatuksiani tosi paljo. Must tuntuu et ne voi ehkä olla sivuoiretta mikä liittyy vaik masennukseen tai jos on jotai muuta nii sellaseen. Mut en viel noista piirteistä lähtis epäilemää mitää pakkoajatuksia, koska muutenhan haluisit pahaa varmaan kaikille kokoajan ja ne ajatukset kieräis rinkiä sun pään sisäs. Mut hieno et osaat tunnistaa noi ajatukset ja sen ettei ne tunnu omilta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maisie, post: 6283, member: 189"] L'appel du vide - ilmiö vois selittää osan tosta, koska se vaatii kuitenki aika paljon että sais pakkomielteistä esimerkiks diagnoosin. Ja must tuntuu et kaikis meis on sitä että varmistaa moneen kertaan onko ovi menny lukkoon ja onko valot pois ja ei oo hella päällä ruuanlaiton jälkeen jne. Niin kauan ku oikeesti aidosti ei mitää aio toteuttaa nii must tuntuu et aika monilla on välillä tollasia ajatuksia. Ite oon ainaki just oottanu suojatien vieres ja aatellu et hyppään auton alle tai tavallaa pelänny tekeväni jollekki ihmiselle pahaa ku oon ajatellu jotai puukotusta. En mä niistä oo huolestunu. Äläkä tulkitse että väheksyisin ongelmaas, en todellakaan, koska itekki aikoinaa pelästyin ajatuksiani tosi paljo. Must tuntuu et ne voi ehkä olla sivuoiretta mikä liittyy vaik masennukseen tai jos on jotai muuta nii sellaseen. Mut en viel noista piirteistä lähtis epäilemää mitää pakkoajatuksia, koska muutenhan haluisit pahaa varmaan kaikille kokoajan ja ne ajatukset kieräis rinkiä sun pään sisäs. Mut hieno et osaat tunnistaa noi ajatukset ja sen ettei ne tunnu omilta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Siis mikä mun ajatuksilla on ongelmana?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja