Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
6
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä helvettiä nyt taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 93203" data-attributes="member: 34"><p>Aha.</p><p></p><p>Tunnen fyysistä kipua ku mietin kaita. Tai siis tuntuu epämiellyttävält. :))))))</p><p></p><p>Miten ees voin tykätä noin nuoresta xD</p><p></p><p>Oikeest mua oksettaa. Ei siis siks varmaankaan et se on mua nuorempi vaa jostain syystä vaan. </p><p></p><p>Onhan se kuitenkin 19 ja vaikka se ois kuinka nuori ni en oikeestaan välittäis. Tuntuu et oon nyt siinä vaiheessa et mua ei kiinnosta enää :D ihastus on ihastus oli sen ikä sit mikä vaan</p><p>Tarkotan vaa et oon väsyny miettii sitä et mikä on oikein ja mikä on väärin ku tosiasia on se et mitkään tunteet ei oo väärin, ku ne on vaa tunteita. Eikö? Tai niin sitä ainakin sanotaan.</p><p></p><p>Must tosiaa tuntuu et tää on jotain kohtalon vittuilua mulle nyt täs vaiheessa rakastua ihan älyttömän pahasti 19-vuotiaasee ko oon kuitenkin niin monesti sanonu jotain sen tyyppistä etten pysty tykkää kenestäkään kovin nuoresta. Niinku... In your face :D joo tuli selväks.... Asia ei siis olekaan ihan niin :D sillon yks päivä ku juttelin mun veljen kaa ni silleki sanoin et "ei nuoremmat vaa herätä mus mitää sellasii tunteit samal taval" BITCH you lyin :DDD eipä herätä juu. En toki oo kaihin ihan saatanan rakastunu vaikka se onki -02. Niiku.... Bye????? 🙃 Oikeest lies lies lies and more lies 🥴 tää on vaa silkkaa vittuilua täs vaiheessa enää</p><p></p><p>Also.... Näinkö todella unta taeminista? Kiitti vaa vitusti :Dd</p><p></p><p>Ah nyt on teemaan sopiva biisi taas 🙂🙂🙂</p><p></p><p>MIKS mä näin unta taeminista?????????? What was the reason 😭</p><p></p><p>Huvittavaa muuten ku mul on pian lääkäriaika (jos siis pystyy ees menee sinne, pelottaa helvetin paljon mutta eiköhän se siitä lievity ajan kanssa ja kyl mä sit varmaa sinä päivänä siihen pystyn?) Nii emt jos siel käsitellään tätä ahistusta ni periaatteessa vois sanoa myös että se ahistus johtuu........ Ihastuksista :D vaikka en kyllä ehkä viitti sanoo. Mutta siis tottahan se on. Tai ei se nyt pelkästään niistä johdu mutta kyllä ne nyt vittu ahdistaa. Siis ne tunteet on vaa nii ahistavia tai sillee et jos mietin kaita vähänkin liian kauan ni heti tulee sellane tosi tosi ahistava olo. Ja tyhjä olo siitä ku en tunne sitä edes enkä muitakaan ihastuksiani joten........... Theres frayromanticism for ya 🙃 jos tää ny sitä on vai mitö onkaan. En tiiä ku frayromanttinen on aika random termi mut kai tää sit jotain sellasta on. Joka tapauksessa, en yleensä tunne ihastuksiani vaikka joskus kyllä tunnen mutta harvemmin. Joten kyllähän siitä tyhjä olo tulee helposti ku ei tunne sitä ihmistä ketä kuitenkin rakastaa (tai siis "rakastaa").</p><p></p><p>Ei vittu kuuntelen moa diaryy ja oisko tän nyt niiku tarkotus jotenki piristää mua? Ei vittu. Koko bändi vaa vetää mut syviin vesiin. Tai siis koko kpop yleensäkin. Ja ihastukset. Kaikki ihastukset. Kaikki ihastukset mitä mul on koskaa ollu :D</p><p></p><p>En vaa jaksa tätä elämää ja onko se edes ihme. Luojan kiitos mulla on edes jotain ihmisiä joiden kanssa pystyy juttelee asioista, ja et on niinku tietyllä tapaa sellanen turvapaikka jossain. Tuntee sentään edes jollain tavalla olevansa olemassa kun ihmiset pistää viestiä jne. Tuntee olevansa osa jotain. Ja tietää et voi nähä ohjaajaa vaikka kasvokkainkin jos ite vaan siihen pystyy ja haluu. Ei jää yksin ni se on jo jotain. Tälläses tilantees ku ei hirveesti kavereitakaan nää (siis yhtään) ja on hankala kestää näitä asioita niin tietää kuitenkin että on edes jotain.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 93203, member: 34"] Aha. Tunnen fyysistä kipua ku mietin kaita. Tai siis tuntuu epämiellyttävält. :)))))) Miten ees voin tykätä noin nuoresta xD Oikeest mua oksettaa. Ei siis siks varmaankaan et se on mua nuorempi vaa jostain syystä vaan. Onhan se kuitenkin 19 ja vaikka se ois kuinka nuori ni en oikeestaan välittäis. Tuntuu et oon nyt siinä vaiheessa et mua ei kiinnosta enää :D ihastus on ihastus oli sen ikä sit mikä vaan Tarkotan vaa et oon väsyny miettii sitä et mikä on oikein ja mikä on väärin ku tosiasia on se et mitkään tunteet ei oo väärin, ku ne on vaa tunteita. Eikö? Tai niin sitä ainakin sanotaan. Must tosiaa tuntuu et tää on jotain kohtalon vittuilua mulle nyt täs vaiheessa rakastua ihan älyttömän pahasti 19-vuotiaasee ko oon kuitenkin niin monesti sanonu jotain sen tyyppistä etten pysty tykkää kenestäkään kovin nuoresta. Niinku... In your face :D joo tuli selväks.... Asia ei siis olekaan ihan niin :D sillon yks päivä ku juttelin mun veljen kaa ni silleki sanoin et "ei nuoremmat vaa herätä mus mitää sellasii tunteit samal taval" BITCH you lyin :DDD eipä herätä juu. En toki oo kaihin ihan saatanan rakastunu vaikka se onki -02. Niiku.... Bye????? 🙃 Oikeest lies lies lies and more lies 🥴 tää on vaa silkkaa vittuilua täs vaiheessa enää Also.... Näinkö todella unta taeminista? Kiitti vaa vitusti :Dd Ah nyt on teemaan sopiva biisi taas 🙂🙂🙂 MIKS mä näin unta taeminista?????????? What was the reason 😭 Huvittavaa muuten ku mul on pian lääkäriaika (jos siis pystyy ees menee sinne, pelottaa helvetin paljon mutta eiköhän se siitä lievity ajan kanssa ja kyl mä sit varmaa sinä päivänä siihen pystyn?) Nii emt jos siel käsitellään tätä ahistusta ni periaatteessa vois sanoa myös että se ahistus johtuu........ Ihastuksista :D vaikka en kyllä ehkä viitti sanoo. Mutta siis tottahan se on. Tai ei se nyt pelkästään niistä johdu mutta kyllä ne nyt vittu ahdistaa. Siis ne tunteet on vaa nii ahistavia tai sillee et jos mietin kaita vähänkin liian kauan ni heti tulee sellane tosi tosi ahistava olo. Ja tyhjä olo siitä ku en tunne sitä edes enkä muitakaan ihastuksiani joten........... Theres frayromanticism for ya 🙃 jos tää ny sitä on vai mitö onkaan. En tiiä ku frayromanttinen on aika random termi mut kai tää sit jotain sellasta on. Joka tapauksessa, en yleensä tunne ihastuksiani vaikka joskus kyllä tunnen mutta harvemmin. Joten kyllähän siitä tyhjä olo tulee helposti ku ei tunne sitä ihmistä ketä kuitenkin rakastaa (tai siis "rakastaa"). Ei vittu kuuntelen moa diaryy ja oisko tän nyt niiku tarkotus jotenki piristää mua? Ei vittu. Koko bändi vaa vetää mut syviin vesiin. Tai siis koko kpop yleensäkin. Ja ihastukset. Kaikki ihastukset. Kaikki ihastukset mitä mul on koskaa ollu :D En vaa jaksa tätä elämää ja onko se edes ihme. Luojan kiitos mulla on edes jotain ihmisiä joiden kanssa pystyy juttelee asioista, ja et on niinku tietyllä tapaa sellanen turvapaikka jossain. Tuntee sentään edes jollain tavalla olevansa olemassa kun ihmiset pistää viestiä jne. Tuntee olevansa osa jotain. Ja tietää et voi nähä ohjaajaa vaikka kasvokkainkin jos ite vaan siihen pystyy ja haluu. Ei jää yksin ni se on jo jotain. Tälläses tilantees ku ei hirveesti kavereitakaan nää (siis yhtään) ja on hankala kestää näitä asioita niin tietää kuitenkin että on edes jotain. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Siis mitä helvettiä nyt taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja